Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Turn off på gutter:

- Store viker (mistet hår)

- Gule tenner, belegg

- Dårlig lukt

- Stygge, evt skitne klær

- Alt for feminine menn

- Menn som tror de får hvem som helst, og blir sur hvis de ikke får.

- NESTEN VERSTE: Gutter som prøver seg, blir avvist og går videre til venninnen min. *Grøss*

- Eldre menn som prøver seg på unge jenter. ( mann 40+)

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal driste meg til å kommentere noe på denne del av forumet:

 

Turn off:

- Å banne som en havnesjauer.

 

Om jeg går forbi en jente og hører henne lire av seg "faen-i-hælvete-for-en-f*tte" e.l., er hun totalt uinteressant. Rett og slett.

 

- Å sladre og snakke stygt om andre.

 

Det er godt mulig venninna til venninna di gjorde noe dumt, og det KAN være greit at du påpeker det; men om du finner GLEDE i å påpeke andres feil og å spre dritt, er jeg ikke interessert...

Lenke til kommentar

Vel, for min del er det jævlig turn off hvis lillmann lukter som en jævla ost og hvis den er sykt liten. At enkelte gutter en gang ikke trimmer... tja, hva skal man si. :no: Kviser på ryggen, æsj.

 

Gutter som er så opptatt av pupper, lår og rompe når de en gang ikke har noe selv. Dvs, hengerompe, liten pikk, fleskete.

 

Metalheads er også turn-off > langt hår og fettete hår, går bare i band T-skjorter, blek, kviser i trynet.

 

Også har vi disse som skryter av hvor mange de har ligget med. DET er turn-off, det!

 

etc

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Navnet Angelica er ganske turn off!

 

 

Hvorfor angriper dere Angelica bare fordi hun listet opp hva hun synes er turn off? Jeg synes selv at de punktene hun ramset opp er turn off.

 

Hun skrev i signaturen sin "Sarkasme & ironi liker man!" :tease:

 

Men folk med kviser på ryggen kan ikke akkurat noe for det.. kan ikke være gøy for dem.

Lenke til kommentar

Navnet Angelica er ganske turn off!

 

 

Hvorfor angriper dere Angelica bare fordi hun listet opp hva hun synes er turn off? Jeg synes selv at de punktene hun ramset opp er turn off.

 

Hun skrev i signaturen sin "Sarkasme & ironi liker man!" :tease:

 

Men folk med kviser på ryggen kan ikke akkurat noe for det.. kan ikke være gøy for dem.

 

Nei, men det er det jo heller ikke for jenter med "dunbart", skjeve tenner, liten øreflitt ect.

Lenke til kommentar

Navnet Angelica er ganske turn off!

 

 

Hvorfor angriper dere Angelica bare fordi hun listet opp hva hun synes er turn off? Jeg synes selv at de punktene hun ramset opp er turn off.

 

Hun skrev i signaturen sin "Sarkasme & ironi liker man!" :tease:

 

Men folk med kviser på ryggen kan ikke akkurat noe for det.. kan ikke være gøy for dem.

 

Nei, men det er det jo heller ikke for jenter med "dunbart", skjeve tenner, liten øreflitt ect.

Mindre bivirkninger av å barbere ansiktet og ha regulering enn det er av å ta midler mot kviser.

Lenke til kommentar

 

Nei, men det er det jo heller ikke for jenter med "dunbart", skjeve tenner, liten øreflitt ect.

Mindre bivirkninger av å barbere ansiktet og ha regulering enn det er av å ta midler mot kviser.

 

Barbering av ansiktshår vil resultere i stygge svarte hår etter en stund, og regulering koster 30 000 kr. Mye lettere å fjerne noen kviser da.

Lenke til kommentar

Navnet Angelica er ganske turn off!

 

 

Hvorfor angriper dere Angelica bare fordi hun listet opp hva hun synes er turn off? Jeg synes selv at de punktene hun ramset opp er turn off.

 

Hun skrev i signaturen sin "Sarkasme & ironi liker man!" :tease:

 

Men folk med kviser på ryggen kan ikke akkurat noe for det.. kan ikke være gøy for dem.

 

Nei, men det er det jo heller ikke for jenter med "dunbart", skjeve tenner, liten øreflitt ect.

Mindre bivirkninger av å barbere ansiktet og ha regulering enn det er av å ta midler mot kviser.

 

Poenget er ikke hva folk kan gjøre noe med og hva en ikke kan gjøre noe med. Hun svarte det hun syntes var turn-off akkurat som tråden ber om. Er det mer greit å syntes at noe som en kan fikse på 5 minuter er turn-off, enn noe som en er født med og ikke kan fikse ? Man styrer jo ikke selv hva som er turn-on og turn-off og noen har gjerne lengre lister enn andre og noen syntes gjerne at ting som folk ikke kan noe for selv er turn-off, jeg har flere ting på min liste (mye lengre bak i tråden) som jenter ikke kan noe for, men det er rett og slett bare turn-off. Hva folk velger å sette som realistiske krav til en partner kan jo være noe helt annet.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Kviser kan man få vekk ved ulike kvisemidler, ofte reseptbelagte. Små øreflipper er vel noe annet? Skal man feste på liksom-hud? Eller gro mer hud?

 

Det jeg synes er enormt turn off er vel lave gutter, dvs 185 cm og nedover, vet ikke om det kan defineres som turn off engang siden alle lave gutter er fullstendig uaktuelle, og dermed ikke vurderes.

 

Overfladisk, ja. :blush:

Lenke til kommentar

Vel, for min del er det jævlig turn off hvis lillmann lukter som en jævla ost og hvis den er sykt liten. At enkelte gutter en gang ikke trimmer... tja, hva skal man si. :no: Kviser på ryggen, æsj.

 

Gutter som er så opptatt av pupper, lår og rompe når de en gang ikke har noe selv. Dvs, hengerompe, liten pikk, fleskete.

 

Metalheads er også turn-off > langt hår og fettete hår, går bare i band T-skjorter, blek, kviser i trynet.

 

Også har vi disse som skryter av hvor mange de har ligget med. DET er turn-off, det!

 

etc

 

Hey! Virker som om vi passer ganske godt ilag ;)

Jeg bor i Bergen, finne på noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...