Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

Jeg liker heller ikke jenter som har dårlig norsk, men jeg synes ikke det du nevner var noe godt eksempel. Jeg synes det er verre med jenter som sier "dems" eller jenter som ikke kan forskjell på de/dem og hun/henne. Jenter som har tjukk L og generelt snakker for bredt er heller ikke digg, selv om det ikke nødvendigvis trenger å bety at de snakker ukorrekt.

 

Forøvrig er det for min del nesten enda mer turnoff med jenter som er dårlige i engelsk. Dette er ganske utbredt. Jeg synes bare de høres så ignorante ut.

 

Dette er forøvrig ikke de eneste turn-off'ene jeg har, men jeg har postet en liste her for lenge siden som dekker resten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan si meg enig med deg, Kalinken.

 

Og slenge på enda noen egne punkt.

Damer (vel, folk generelt) som går i onepiece / ripoffs offentlig.

Og de som maser på meg om hvordan man staver det og det ordet. Det være seg at de bommer på dobbelkonsonant eller deler opp enkle ord i to eller flere. Jeg får fnatt og ser ned på personen etter hvert. Det er forferdelig.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Jeg liker heller ikke jenter som har dårlig norsk, men jeg synes ikke det du nevner var noe godt eksempel. Jeg synes det er verre med jenter som sier "dems" eller jenter som ikke kan forskjell på de/dem og hun/henne.

Hah,mer sykt mange som bruker henne og hun feil, men ikke bare jenter.

"Jeg skal ringe til henne" -> yay, rett.

"Jeg skal ringe til hun" -> urk, feil.

 

"Hun skal besøke meg." -> jupp

"Henne skal besøke meg." - slettes ikke..

 

Snus er skikkelig ekkelt. Synes røyk ser idiotisk ut også, urk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...