Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk i praksis merke hvor stor turnoff unger er nå i dag. Virkelig et slag i trynet når dama har unge.

+1

 

Slenger meg på på det. Et av de uattraktivste tingene som finnes for meg. Har du unge har du ikke sjangs hos meg. Uansett.

 

+1

 

Enig her jeg også, har ikke vært ute for noen med unge enda, men tror nok at det gir en minus i boken ja.

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke si at det er helt utelukka, men veldig tvilsomt om jeg gidder å satse på de med unger.

Går vel på det at man oppfostrer en annen mann sin unge®. Dvs bringer hans gener videre. Ganske naturlig å styre unna. Men er singel og ikke akkurat ung selv, så aldri si aldri for min del.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Enig der ja ilpostino. En annen turnoff er dårlig hygiene. Pluss den nedenfor.

 

 

Enig her jeg også, har ikke vært ute for noen med unge enda, men tror nok at det gir en minus i boken ja.

 

jeg setter en tier på at mange av dere som sier dette er ganske unge. om 10-15 år regner jeg med dere har skiftet synspunkt.

 

Kanskje sant det. Selv nærmer jeg meg midten av 20-årene og en unge for meg på nåværende tidspunkt er uaktuellt. Uansett hvor flott hun jeg hadde møtt kan være har hun null sjangs om hun har unge. Unger i seg selv overlever jeg, mange som er veldig nydelige, men ikke noen unge på meg i overskuelig fremtid. Ser ingen grunn til å stresse med det nei.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Standard sjekketriks er hvertfall turnoff! En gutt jeg snakket med på byen en gang sa at "foreldrene dine må være good-looking", og kalte klining "munn-til-munn-metoden". Turnoff!! Han snakket ikke jeg mye mer med for å si det sånn.

Hei gjorde det vondt?

Hva gjorde vondt?

Når du falt fra himmeln?

 

Har du godt deg vilt? Fordi himmeln er et langt stykke unna.

 

Har du et kart? Fordi jeg går meg helt vilt i øyne dine.

 

Jeg er en tyv og jeg er her for å stjele hjertet ditt...

 

 

:tease:

Endret av ViktorBravo
Lenke til kommentar
Turnoff: Kort hår på jenter. Finnes ingen unntak.

*hust* :p

shannynsossamon1024x768.jpg

 

For et drøyt år siden datet jeg en en som hadde like kort hår som hu. Syns det var dritheit, men damen må ha rette ansikte og kroppen til det, ellers ser hun ut som en lesbe/tomboy.

 

Maskulin hake, utovergrodde kragebein, knoklete tynne skuldre... Meninga var at hu skulle være pen?!?

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar
Turnoff: Kort hår på jenter. Finnes ingen unntak.

*hust* :p

shannynsossamon1024x768.jpg

 

For et drøyt år siden datet jeg en en som hadde like kort hår som hu. Syns det var dritheit, men damen må ha rette ansikte og kroppen til det, ellers ser hun ut som en lesbe/tomboy.

Tror jeg gjorde meg selv ganske klar, det finnes ingen unntak. Hadde ikke rørt hun der om hu så satt skreva naken over fanget mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...