Gå til innhold

Hvilken røyk er best?


hogst

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke bare vannpipen sin feil at hostekulene kommer? :p

8135057[/snapback]

er vel tobakken det...

og det som er blandet ut i tobakken :whistle:

 

Men om det er kraftig på vasser eller ikke kommer jo litt ann på tobakken.

Ble anbefalt noe urtegreier en gang. Fy faen... Hosta vel i et kvarter etter å ha trekt vassern.

nei huff.

 

Du drar nok litt opmerksomhet hvis du står på røykehjørnet med en vannbong, enn en sigg.

Men er vel bedre å ta en vanlig sigg, kontra en sigg i vassern :p BANG nikkosjokk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil begynne å røyke, er det riktig som folk sier; drit i hva slags merke du begynner med.. Test ut litt forskjellig, så finner du etterhvert et merke du liker smaken på. Jeg røyket blodprince tidligere, men i det siste har jeg begynt å merke en liten usmak av den, tørrhet bakert i munnen og det smaker rett og slett ikke godt lenger.. Det kom vel av at den er så parfymert skulle jeg tro.. Har røyket en del lucky i det siste, opg da forsvant tørrheten med en gang :) Kan sikkert være lurt å begynne med en mild røyk, og heller gå over på sterkere saker etterhvert, så du slipper å ligge helt gåen etter første sigg.. Jeg gjorde det ikke, men vet om et par som ble skikkelig dårlig etter første sigg.

Lenke til kommentar
Påstand: Det man røyker mest, er best?

8137312[/snapback]

Nei tror ikke det egentlig. Mulig det er tilfelle for noen men.

Jeg faller iallefall ikke innenfor den kategorien.

8141809[/snapback]

Det blir litt høna og egget spørsmål! Hvorfor røyke mye av det man ikke liker!

Har selv hatt masse av et annet merke en mitt vanlige flere ganger, og alltid går alltid tilbake!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...