Gå til innhold

Hvilken røyk er best?


hogst

Anbefalte innlegg

Og hvorfor skal alle hakke ned på ham?

 

Hvis han selv vil beynne er det hans eget ansvar, hans egen grunn. En ting er å si "helst ikke begynn, men *insert lable* er best", men når dere spør og graver etter en grunn, så er det vel litt langt å gå? Tror ikke alle syns det er like kjekt å si hvorfor de begynnte.

 

Begynn helst med en ganske mild røyk, så slipper du å ligge å spy av smaken. Prøv deg frem :thumbup:

Kanskje en av de som har minst smak eller noe?

 

Men helst ikke begynn selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke begynne? Å røyke er jo no av det bedre man kan drive med. Røyket i 8år nå, og har absolutt ingen planer om å slutte med det. Mulig det får noen helsekonsekvenser en eller annen gang i løypa - men det tar vi som det kommer - om det kommer.

 

Men skal du BEGYNNE fra første trekk, så er det egentlig det samme hva du prøver. Det er bare å pine seg gjennom en sigarett, så er det som regel greit etter det. Jeg hosta ikke en gang første gang jeg røyka, men er mange som måtte både spy og ligge stille en times tid husker jeg.

 

Men for all del - gi gass - røyke er herlig!

Lenke til kommentar
Fordi jeg påpeker idiotiet med å begynne å røyke?

Kan på ingen måte se noen som helst grunn for å gi trådstarter råd og vink for å begynne! Og det er lettere å la vær å ta den første røyken, enn å ta den siste!

Sier ikke noe imot at du sier ifra, flott det :)

 

Men det er måten du sier det på!

8134940[/snapback]

Hvordan skal man si det? "Pass på det er farlig å røyke?" eller "røyking dreper!"?

Det regner jeg med at trådstarter faktisk har fått med seg? :)

 

Foruten de helsemessige konsekvensene, så kan jeg også si det er sosialt ekskluderende! Og holdningene til røyk og røykere blir bare mer og mer negativ. Tenker i forhold til å få jobb, i forhold til å få forsikringer etc etc,

I tillegg er det pissedyrt! Om man ikke begynte å røyke for ti årsiden og heller kjøpte en leilighet for de pengene (ca 200.000) man hadde brukt på en pakke ferdigsigg til dagen, så hadde man hatt en leilighet til godt over en mill idag! I stedefor sitter man med slakke lunger, stinkende fingrer, kjip ånde, og hodeverk når man røyker formye og skjelvinger når man røyker for lite!

 

Så når noen kommer med en idiotkommentar som "har lyst å begynne å røyke"- så hvorfor det? fordi det gir så sykt mange fordeler i livet? eller fordi det er zzzzååå tøft? ;)

Lenke til kommentar

Viss du er bekymret for smak,styrke eller tørrhet anbefaler jeg deg denne cat3.jpg

 

Da kan du putte i hva som helst og røyke tonnevis med det uten at lungene klager så mye :thumbup:

 

Edit: Ved nærmere ettertanke bør jeg advare deg om at det lønner seg først å gå til innkjøp av en slik en i en ferie, viss dere ikke har en svært fleksibel sykemeldingsordning på jobb/skole :hmm:

 

Den blir verdiløs uten et lager med Daim, så det er absolutt en helserisiko for tennene å anskaffe seg en slik. Happy shopping! :fun:

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
cat3.jpg

 

Da kan du putte i hva som helst og røyke tonnevis med det uten at lungene klager så mye  :thumbup:

8135030[/snapback]

Hahaha :p

 

Men det er faktisk ikke en dårlig idé, vannpumper funker fint å røyke med, og det er ikke så ille for en som aldri har røykt før heller :)

Lenke til kommentar
lurer på om eg skal begynne å røyke, men hvilken røyk synes dere er best og vil anbefale meg? takker for alle seriøse svar.

8133482[/snapback]

 

Herregud hvem er det som bestemmer seg for å begynne å røyke`? :dontgetit:

Det er jo bare noe som skjer..

Har du noen gang røykt før? Og sånn forresten, kjøp deg heller en pakke onyx(snus)

Viss du først skal ha noe med nikotin. Med snus så slipper du i allefall og røykehoste, dårlig kondis go KOLS

Lenke til kommentar

Seier som så mange andre før meg her i tråden: Ikkje byrje å røyke:)

 

Men om du vil dette, (uforståeleg nok) er det greit å byrje mildt. Sigarettar av ymse slag er fint til dette formålet. Petterøes, marlboro og Prince er fine sigarettar. (I den rekkefølga:P)

 

For min del byrja eg når eg var 12, det er 11 år sidan no. Fleire iherdige slutteforsøk seinare, sit eg her med min elskede Rød 2 med Big Ben rullepapir og koser meg. Samvitet har teke same vegen som viljestyrken når det gjeld røyking.

Lenke til kommentar
Det ser sikkert mektig suspekt ut å sitte på røykehjørnet på skolen med ei jævla vannpipe :p

8135102[/snapback]

nei! han får fint plass til det i de nye modellene fra Bergans så det går greit!

8135120[/snapback]

Ah, det finnes vel litt ymse saker ja, man får jo også vannpiper i lommeformat, da så er det bare å ta med en liten vannflaske også ;)

Lenke til kommentar

Men for å svare på spørsmålet ditt.

Det har egentlig ikke noe å si hva merke du starter med alle smaker det samme uansett. Det er bare etter du har røkt en del at du kjenner noe særlig forskjell.

Hadde jeg vert deg ville jeg startet med sigaretter eller om du skal være skikkelig tøff, gått rett på Rød tre ;)

Lenke til kommentar
Men for å svare på spørsmålet ditt.

Det har egentlig ikke noe å si hva merke du starter med alle smaker det samme uansett. Det er bare etter du har røkt en del at du kjenner noe særlig forskjell.

Hadde jeg vert deg ville jeg startet med sigaretter eller om du skal være skikkelig tøff, gått rett på Rød tre ;)

8135141[/snapback]

Hehe, du starter ikke på Rød3 :p

Jeg startet med Petterøes og Lucky Strike så nå i senere tid har jeg gått over til Rød3

 

edit: Dessuten må trådstarter huske at det er best å kjøpe ferdigrøyk først, om du ikke er fink å rulle fra før, om du ruller feil så smaker røyken feil ;)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...