Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Den er veldig fin. Og trist, men likevel håpefull.

 

Forresten lurer jeg litt på hvilke episoder det er dere driver og diskuterer ovenfor. Da tenker jeg på hvilket nummer i rekken de er. Jeg har nettopp nådd episode 145, etter at jeg begynte å se på Bleach i begynnelsen av sommerferien, men er litt usikker på hvor mange episoder det faktisk er ...

Lenke til kommentar

Vi diskuterer de siste kapitlene i mangaen, som er kommet foran animen. Akkurat nå er animen i fillers (episoder som forfatteren bak mangaen ikke er involvert i, og som de lager for at animen ikke skal ta igjen den originale mangaen). De fleste av oss gidder ikke å se disse, så vi er på stedet holdt fra episode 310. Det har kommet 338 episoder totalt. :)

 

For å være helt ærlig har du kommet forbi den kjekke delen i Bleach. Fra nå av er det ganske nedeoverbakke fortellingmessig, og de eneste høydepunktene er noen få kamper der animatørene har fått ekstra penger for å gjøre sitt beste... Eller, serien har noen få perioder der den når tilbake til den gode gamle kvaliteten, men ja - du vil synes at serien som helhet er dårligere om du ikke stopper å se videre. dontgetit.gif

 

Ja, noen vil være uenig med meg og si at de er verdt å se, men det er sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...