Gå til innhold

Wowglider - Moralsk riktig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukeren Overdox har spredd trojaner på catchgamer ved bruk av samme ftp-server som ble brukt her btw.

 

http://www.catchgamer.no/?module=forum&f=t...Id=90936&page=1

8153918[/snapback]

 

Er vel en fjortis vi snakker om her.

Se bare på hvordan den vesle puslingen skriver, vitner om veldig lav intelligens, lav alder, og ellers av å være en komplett idiot i hodet.

At sånne folk lever og faktisk også finnes bak spakene ingame gjør meg agressiv kjenner jeg, for jeg har møtt flere idioter med samme neandertalintelligens som vedkommende ingame, og jeg skal vedde på at det er flere sånne som står bak faenskapet som herjer rundt.

 

Litt juling hadde vært på sin plass om noen hadde fått tak i puslingen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg slutter med WoW. En stor del av det skyldes bottere.

Det er nesten klin umulig å gå noe sted uten å støte på 4-5 glidere SOM FARMER SAMME SPAWN! Det er nesten UMULIG å fullføre quests pga. disse j..!

Bedre blir det ikke av at GMs ignorerer problemet fullstendig!! "We'll look into this." Yeah Right. Neste dag er glider'n fortsatt inne, PÅ SAMME STED, neste uke, neste måned, etc. PÅ SAMME STED!!

Jeg er ikke misunnelig, men det er UMULIG å selge turtle scale stuff når gliderne selger det SINNNSYKT billig!! Og i tillegg slipper de å jobbe ræva av seg for å få høsta inn noe skit!

 

Og hva gjør WoW når de for en gangs skyld gjør noe med en glider? Jo, de stenger kontoen og sender en mail der de praktisk talt inviterer spilleren til å åpne en ny konto.

Blizzard bryr seg KUN om penger! Når jeg betaler 100 kroner måneden, forventer jeg at pengene skal gå til både drifting, utvikling og overskudd av spillet! Allikevel kostet TBC like mye som spillet kostet med det første!!

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Forskjell på farmere og vanlige glidere da, jeg bruker boten til levling og trenger derfor ikke grinde på steder med gode drops ol. Jeg pleier å sette opp profiler slik at boten går fra sted til sted med gjevne mellomrom også. Og hadde det gjort saken noe bedre om 10 chineeser hadde kapret en grindeplass og spillt selv? Dere som kjøper gull burde ihvertfall ikke klage, det er faktisk deres skyld at de eksisterer.

 

Ble rotete, men jeg er trøtt så orker ikke formulere det ordntlig...

Lenke til kommentar
Forskjell på farmere og vanlige glidere da, jeg bruker boten til levling og trenger derfor ikke grinde på steder med gode drops ol. Jeg pleier å sette opp profiler slik at boten går fra sted til sted med gjevne mellomrom også. Og hadde det gjort saken noe bedre om 10 chineeser hadde kapret en grindeplass og spillt selv? Dere som kjøper gull burde ihvertfall ikke klage, det er faktisk deres skyld at de eksisterer.

 

Ble rotete, men jeg er trøtt så orker ikke formulere det ordntlig...

8236258[/snapback]

 

Ja du verden, er jo enorm forskjell fordi du bruker botten din til å lvle karakterene dine for deg istedenfor å grinde penger. La oss alle bare få oss bots som spiller spillet for oss, så kan alle bare finne på andre ting istedenfor. Da hadde det vært mye poeng i å spille spillet i det hele tatt.

 

Selvfølgelig hadde det vært annerledes om folkene bak bottene måtte gjøre det selv. Det hadde ikke vært på langtnær så mange farmers på samme sted til samme tid, for det hadde ikke vært effektivt nok når de måtte ha gjort det selv. Ergo hadde det da vært praktisk mulig å gjøre quester i de områdene som florerer av disse svina, istedenfor at man må kaste bort mange timer på å lete etter en av 100 mobs man må drepe for en quest.

Lenke til kommentar
Og hadde det gjort saken noe bedre om 10 chineeser hadde kapret en grindeplass og spillt selv? Dere som kjøper gull burde ihvertfall ikke klage, det er faktisk deres skyld at de eksisterer.

 

De som kjøper gull fortjener et spark, men du er ikke i noen posisjon til å gi det. Du bør fokusere på å forsvare deg selv istedenfor å bytte tema.

 

Du bidrar til at bot-utviklerne får brukt mer ressurser på å lage "bedre" botter, så hvis du skal sparke noen, så foreslår jeg at du setter en real støvel midt bak på deg selv.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Og hadde det gjort saken noe bedre om 10 chineeser hadde kapret en grindeplass og spillt selv? Dere som kjøper gull burde ihvertfall ikke klage, det er faktisk deres skyld at de eksisterer.

 

De som kjøper gull fortjener et spark, men du er ikke i noen posisjon til å gi det. Du bør fokusere på å forsvare deg selv istedenfor å bytte tema.

 

Du bidrar til at bot-utviklerne får brukt mer ressurser på å lage "bedre" botter, så hvis du skal sparke noen, så foreslår jeg at du setter en real støvel midt bak på deg selv.

8236599[/snapback]

Jeg forsvarer ikke det jeg gjør, jeg vet det er galt og jeg inrømmer det. Men alikevel gjør jeg det. Det jeg mente angående gullsalg var at mange av dere som er imot bot også har kjøpt gull selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...