Gå til innhold

Wowglider - Moralsk riktig?


Anbefalte innlegg

For ikke å nevne at de stjeler fra andre, truer ofte på livet osv ~~ Selv eier jeg ingen mobs i WoW så ingen har stjålet de fra meg, ei heller har en bot sneket seg opp bak meg, puttet en boomstick i ryggen min og sagt "gold or corpse run kkthx"

 

Men men, til hvert sitt eget. Liker man ikke bots, så gjør man det ikke. Tror ingen her kommer til å forandre på meningene sine :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om du har merka det, men fra 56-60 er det fryktelig lite instancer og gode quests (fant stort sett bare "snakk med fyren oppi huttaheita og returner til meg"-quest, og ytterst få grupper vil ha en arms-speccet warrior i level 56, 57 eller 58 med i scholo, strat og alle de der instancene)

8267499[/snapback]

 

"alle de der". Nettopp. Det er det punktet hittil i spillet med FLEST instancer. Du har snudd det på hodet, og jeg lurer på om du faktisk leser hva du skriver nå...

 

Hvis du ikke har lyst til å gå instance heller, hva er da gøy med spillet?

Lenke til kommentar
Hvorfor skal nesten alle klage på de som eventuelt vil botte litt? Det er da ikke deres problem, og hvis dere syns det er så veldig stort problem, så syns jeg dere skal kjenne litt på sola, og trekke litt frisk luft. (Og da mener jeg ikke ute i Elwynn Forest eller noe sånt).

 

Hvis dere tar spillet så seriøst at dere ergrer dere grønn over at noen botter for å prøve nye klasser, skippe visse deler av spillet osv, da bør dere kanskje vurdere å slutte dere også? Istedenfor å si til alle de som botter at de burde slutte med WoW.

 

Har dere noen gang tenkt på hvor dumme dere høres ut? Dere høres ut som en gjeng med 14-årige unggutter som har HEEEELT dilla på WoW, og virkeligheten er det som skjer inne i Azeroth (skriveleif?).  Mulig jeg er litt hard i kjeften nå, men herregud... Ikke bry dere om at noen botter, bli heller sur på naboen som lar bikkja si stå ute å gneldre hele dagen!

 

:)

8267438[/snapback]

 

Oooh... Nest eldste trikset i boka om dårlige argumentasjonsteknikker.

 

Leksjon 1: Hitling

Leksjon 2: Beskyld motparten for ikke å ha noe liv

 

Hvis vi skal følge din logikk så bør vi "holde kjeft" når noen snylter på skatten eller utnytter fellesskapet. Har du noen gang tenkt på hvordan DU høres ut når du lager et brudd i en debatt bare for å fortelle folk at du synes de er teite?

Lenke til kommentar
Hvorfor skal nesten alle klage på de som eventuelt vil botte litt? Det er da ikke deres problem, og hvis dere syns det er så veldig stort problem, så syns jeg dere skal kjenne litt på sola, og trekke litt frisk luft. (Og da mener jeg ikke ute i Elwynn Forest eller noe sånt).

 

Hvis dere tar spillet så seriøst at dere ergrer dere grønn over at noen botter for å prøve nye klasser, skippe visse deler av spillet osv, da bør dere kanskje vurdere å slutte dere også? Istedenfor å si til alle de som botter at de burde slutte med WoW.

 

Har dere noen gang tenkt på hvor dumme dere høres ut? Dere høres ut som en gjeng med 14-årige unggutter som har HEEEELT dilla på WoW, og virkeligheten er det som skjer inne i Azeroth (skriveleif?).  Mulig jeg er litt hard i kjeften nå, men herregud... Ikke bry dere om at noen botter, bli heller sur på naboen som lar bikkja si stå ute å gneldre hele dagen!

 

:)

8267438[/snapback]

 

Grunnen til at nesten alle ikke liker bots er vel rimelig åpenbar når bots ødelegger for alle andre enn den som eier boten.

 

Synes det er litt morsomt hvordan botere oppfører seg som om de er ute og "lever livet" mens botten driver å jukser for dem. Alle botere som har noe mellom øra følger med på characteren sin i tilfelle de blir whispra av en GM.

 

Å begynne å slenge spydige kommentarer tar vel de fleste intelligente personer som første tegn på at en person ikke makter å komme med gode argumenter, så sånn sett tror jeg du kan spare deg for å bli hard i kjeften. Hold deg til topic, eller hold kjeft.

 

At folk botter for å levle opp nye klasser er fullt forståelig, men like fullt ikke tolererbart. Det er juks, og brukeren står i fare for å få kontoen sin sletta. Derfor er det ikke spesiellt overraskende at de fleste heller spiller uten å jukse istedenfor å ta sjansen på å miste characters som de har investert mye tid i. Dette gjør fordelene bottere urettmessig skaffer seg bare mere irriterende for ærlige folk. De blir også sett ned på, fordi det er så innlysende at de ikke er seriøse spillere.

 

Det jeg fremdeles ikke skjønner etter haugevis med slike ubrukelige tråder der juksere skal rettferdigjøre seg selv, er hvorfor i all verden dere gidder å skrive noe om dette i det hele tatt.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Vet ikke om du har merka det, men fra 56-60 er det fryktelig lite instancer og gode quests (fant stort sett bare "snakk med fyren oppi huttaheita og returner til meg"-quest, og ytterst få grupper vil ha en arms-speccet warrior i level 56, 57 eller 58 med i scholo, strat og alle de der instancene)

8267499[/snapback]

 

"alle de der". Nettopp. Det er det punktet hittil i spillet med FLEST instancer. Du har snudd det på hodet, og jeg lurer på om du faktisk leser hva du skriver nå...

 

Hvis du ikke har lyst til å gå instance heller, hva er da gøy med spillet?

8267810[/snapback]

 

Det virker ikke helt som om du leser hva jeg skriver. Jeg skrev over at ingen gidder å invitere en level 56 eller 57 til å bli med i "alle de der" instancene. Jeg gidder ikke vente i timer på å bli invitert til et misfoster av en gruppe for så å wipe halvveis inni instancen, da grinder jeg heller. Hvor mange instancer spillet har spiller ingen rolle så lenge jeg er enten for lav eller for høy level til at folk vil invitere meg.

 

Sa jeg noen gang at jeg ikke hadde lyst til å gå i instancer? Jeg har meget lyst til det, men jeg kan ikke gjøre det alene heller.

Lenke til kommentar
Oooh... Nest eldste trikset i boka om dårlige argumentasjonsteknikker.

 

Leksjon 1: Hitling

Leksjon 2: Beskyld motparten for ikke å ha noe liv

 

Hvis vi skal følge din logikk så bør vi "holde kjeft" når noen snylter på skatten eller utnytter fellesskapet. Har du noen gang tenkt på hvordan DU høres ut når du lager et brudd i en debatt bare for å fortelle folk at du synes de er teite?

8267853[/snapback]

 

Å snylte på skatten eller å utnytte felleskapet i RL, er vel litt annerledes enn å jukse litt på et spill. :p

 

Men du har helt rett, jeg skrev bare her for å skrive no piss:P Fordi det var så morro å lese om alle foskjellige meningene om folk som syns botter er helt forferdelige å sånn:P

Endret av Egg
Lenke til kommentar

bruker fishing bot og sparer meg for masse arbeid. Mye lettere å ha den på i bakgrunnen mens man ser på en film eller no.

Jaja moralpreken. Skal jeg være ærlig så bryr jeg meg fint lite om hva en over internett tenker om meg. Generelt spillere i WoW er jo totalt skada i huet og skjønner ikke hvordan man healer som div. klasser på level 70 osv, så hvis jeg går til alternative metoder og unngår disse mongisene så ja takk.

Lenke til kommentar

Hva er det dere vil vi skal si da? "Så fint at du botter, forsett med det"? Neppe.

Ser du ikke hvor ironisk det er at dere "kommer ut av skapet" når dere:

 

a) Vet at det er juks

b) Vet at dere ikke kommer til å møte noen særlig forståelse

c) Ikke har lov til å snakke om detaljer rundt botting på forumet

d) Visstnok ikke bryr dere om hva andre mener uansett?

 

Å slenge dritt om andre WoW spillere er bare en unnskyldning for å late som dere er smarte fordi dere jukser. Det hjelper dere absolutt null å drive med generalisering og spydigheter.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Hvem og hvor er det slengt dritt om none-bottere?

8270216[/snapback]

 

Hvorfor skal nesten alle klage på de som eventuelt vil botte litt? Det er da ikke deres problem, og hvis dere syns det er så veldig stort problem, så syns jeg dere skal kjenne litt på sola, og trekke litt frisk luft. (Og da mener jeg ikke ute i Elwynn Forest eller noe sånt).

 

Hvis dere tar spillet så seriøst at dere ergrer dere grønn over at noen botter for å prøve nye klasser, skippe visse deler av spillet osv, da bør dere kanskje vurdere å slutte dere også? Istedenfor å si til alle de som botter at de burde slutte med WoW.

 

Har dere noen gang tenkt på hvor dumme dere høres ut? Dere høres ut som en gjeng med 14-årige unggutter som har HEEEELT dilla på WoW, og virkeligheten er det som skjer inne i Azeroth (skriveleif?).  Mulig jeg er litt hard i kjeften nå, men herregud... Ikke bry dere om at noen botter, bli heller sur på naboen som lar bikkja si stå ute å gneldre hele dagen!

 

:)

8267438[/snapback]

Lenke til kommentar

For å være ærlig er det en viss sannhet i det, tenk tilbake de siste dagene hvor mye du har sittet forran pcen. Etter å sett gjennom hvor ofte du poster her på forumet fant jeg ut at du er her fra rundt 13.30-01.30 hver dag med kun et par pauser på en time iblandt.

 

Men som sagt, dere non-bottere slenger 10 ganger mer dritt tilbake. Hvem var det du nettopp skrev at ikke var ordntlige mennesker?

Lenke til kommentar
For å være ærlig er det en viss sannhet i det, tenk tilbake de siste dagene hvor mye du har sittet forran pcen. Etter å sett gjennom hvor ofte du poster her på forumet fant jeg ut at du er her fra rundt 13.30-01.30 hver dag med kun et par pauser på en time iblandt.

8270411[/snapback]

Jeg skjønner ikke helt hva det har med WoW å gjøre.

Lenke til kommentar

Dere begynte å klage på at Egg slang dritt om dere non-bottere. Det jeg ville fram til var at han ikke mente det som drittslening, men at dere er alt for opptatt av WoW siden derfor irriterer dere over slike bagateller.

 

Og samenligne et bankran med boting i wow er helt feil. Greit nok at vi er ute etter godene uten å jobbe for det, men det går jo ikke ut over dere i samme grad. I et bankran kan du skade folk både psykisk og fysisk, i tillegg stjeler du jo penger. En boter irriterer deg fordi du ikke kan farme like effektivt eller bruke litt lenger tid på et quest. Det at vi ødelegger spilleopplevelsen deres i nevnverdig grad tviler jeg på, er nok mest det at dere irriterer dere grønn over at vi slipper å jobbe for å komme opp i lvl. Jeg har jo spillt en god stund selv før jeg begynte med bot og jeg kan ærlig si at jeg aldri har vært plaget av en botter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...