Gå til innhold

Wowglider - Moralsk riktig?


Anbefalte innlegg

Netopp for å ikke få spillet til å vere job du bruker en bot da... Men gidder ikke bruke mer tid på å diskutere det, mesteparten av folk som er her har vist lyst å bruke fritidea si på kjedlige ting så.

8143238[/snapback]

 

Au. Den satt gitt...

 

DU synes spillet er kjedelig, så da burde DU ta konsekvensen av det. Du vet fint lite om hva andre synes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når synes jeg spillet var kjedlig? liker det godt jeg, bare driter i å grinde o.l, men det er litt kjipt siden jeg da alrdi frå epci flymount, og jeg vet ikke hva andre synes, men liker du grinding? (hadde egentlig ikke planer om å svara, men har et nehov for å ha siste ord)

Lenke til kommentar
Når synes jeg spillet var kjedlig? liker det godt jeg, bare driter i å grinde o.l, men det er litt kjipt siden jeg da alrdi frå epci flymount, og jeg vet ikke hva andre synes, men liker du grinding? (hadde egentlig ikke planer om å svara, men har et nehov for å ha siste ord)

8143276[/snapback]

 

Hvis du er avhengig av å ha siste ord, så tror jeg du skal få problemer i en tråd som denne...

 

Grinding er noe jeg ikke har gjort siden jeg skulle ha min første gamp til 90G, så det kan jeg ikke svare deg på. Forøvrig er det du som legger ord i munnen på oss andre, du hevder at vi kjeder oss.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Når synes jeg spillet var kjedlig? liker det godt jeg, bare driter i å grinde o.l, men det er litt kjipt siden jeg da alrdi frå epci flymount, og jeg vet ikke hva andre synes, men liker du grinding? (hadde egentlig ikke planer om å svara, men har et nehov for å ha siste ord)

8143276[/snapback]

 

Da er det rett og slett feil spill for deg. Alle MMORPG spill jeg har hørt om handler om grinding, og eller farming. Du har skrevet at du liker pvp delen av spillet.

Du gjør jo den for å få enten BG rewards, og eller Arena points?

Epic flymount kan du få der også, men da må du være på topp at Arena Ladder.

Samme hvilken måte du spiller wow på pve eller pvp, alt handler til slutt om grinding.

Lenke til kommentar
Når synes jeg spillet var kjedlig? liker det godt jeg, bare driter i å grinde o.l, men det er litt kjipt siden jeg da alrdi frå epci flymount, og jeg vet ikke hva andre synes, men liker du grinding? (hadde egentlig ikke planer om å svara, men har et nehov for å ha siste ord)

8143276[/snapback]

 

Hvis du er avhengig av å ha siste ord, så tror jeg du skal få problemer i en tråd som denne...

 

Grinding er noe jeg ikke har gjort siden jeg skulle ha min første gamp til 90G, så det kan jeg ikke svare deg på. Forøvrig er det du som legger ord i munnen på oss andre, du hevder at vi kjeder oss.

8143291[/snapback]

 

Hevder at de som grinder fordi de "må" kjeder seg, har aldri hørt om noen som liker å grinde

Lenke til kommentar
Det blir jo desto kjekkere om du gjør de kjedeligere tingene. Følelsen er vel langt bedre om du får noe verdifullt, og du vet du har gjort deg fortjent til det/den, og ikke bare tar det for gitt?

8142957[/snapback]

 

Naah, som sagt, jort den kjedlige delen alt for mange ganger. Har hatt ei periode der jeg spilte ALT for mye (opptil 3-5timer dagen), og jeg føler meg ikke noe bedre om jeg lvler og grinder selv en om noen andre gjør det. Desuten betaler du for boten og du har jo jobba for pengene.

8142985[/snapback]

 

Teiteste argumentet jeg har hørt..

 

"Jeg har jobba for pengene til denne pistolen, derfor er det greit at jeg skyter noen!"

 

Blir det samme, du skjønner jo at det er noe galt i det..

Lenke til kommentar
Har ikke sagt noe om gear, bare lvling og grinding.

 

Og så er det litt forskjell på å skyte noen og bote

8143689[/snapback]

 

Begge ting er ulovlig og har en konsekvens.

 

Seriøst, hvis du er for slapp til å levle sjøl, så bare drit i det.

Du kan ikke få alt servert rett opp i fanget her i livet, det skjønner du vel sjøl.

 

Forøvrig er (som en annen her påpekte) også arenakamper og BG's grinding.

Det beviser bare at du er inkonsekvent og bare vil ha alle godene uten å yte sjøl.

Lenke til kommentar
Har ikke sagt noe om gear, bare lvling og grinding.

 

Og så er det litt forskjell på å skyte noen og bote

8143689[/snapback]

 

Begge ting er ulovlig og har en konsekvens.

 

Seriøst, hvis du er for slapp til å levle sjøl, så bare drit i det.

Du kan ikke få alt servert rett opp i fanget her i livet, det skjønner du vel sjøl.

 

Forøvrig er (som en annen her påpekte) også arenakamper og BG's grinding.

Det beviser bare at du er inkonsekvent og bare vil ha alle godene uten å yte sjøl.

8143705[/snapback]

 

Akkurat. Lei av å lvle, og forstår heller ikke vitsen siden jeg har gjort det alt for mange ganger fra før. Og boting har heller ingen store konsekvenser

 

Edit: Jeg grinder ikke arena/bg, jeg spiller... noe som er mye morsomere en grinding siden jeg faktisk spiller mot uforutsigbare fiender.

Endret av Pazaak
Lenke til kommentar
Akkurat. Lei av å lvle, og forstår heller ikke vitsen siden jeg har gjort det alt for mange ganger fra før. Og boting har heller ingen store konsekvenser

 

Edit: Jeg grinder ikke arena/bg, jeg spiller... noe som er mye morsomere en grinding siden jeg faktisk spiller mot uforutsigbare fiender.

8143748[/snapback]

 

Jepp, du er lei av å levle.

Men hvordan kan du da med hånda på hjertet si at du fortjener en ny kar på level 70, uten å ha jobba for den?

Argumentene dine holder rett og slett ikke, at du er lei av å levle gir deg ingen rett til å få servert en ny klasse ferdig levla på level 70.

 

Hele poenget i MMORPG's er jo at du skal knyttes tett opp mot karakteren din ved å investere mye tid i den (RPG-aspektet blant annet).

Hvis du er ute etter "hjernedød morro" og tankeløs dreping, også kalt pvp, så foreslår jeg at du heller skaffer deg et skytespill som Half-Life.

At du i det hele tatt klager over at det er slitsomt sier heller noe om at slike spill ikke er noe for deg, siden du tydeligvis bare er ute etter å drepe flest mulig i endgame, ikke å knytte et tett bånd opp mot karakteren din og nyte spillgleden på flere plan, annet enn pvp-biten.

 

 

Forøvrig: Hvis du er så forbanna lei av å levle, lag en twink slik alle andre gjør.

Lenke til kommentar

botting har konsekvenser og hvis jeg hadde sett deg botte hadde jeg reporta deg igjen og igjen og igjen og igjen osv. osv.

 

Det har de konsekvensene at du støtter en kultur som ødlegger spillet for resten av oss som liker og spille wow, pluss at du kan få perma ban noe jeg håper du får hvis du boter, og da er hele meningen borte for da mister du alt og må starte helt på nytt gg :)

Lenke til kommentar

Hadikke vert verdens undergang om jeg blei banna, så da har boting ganske få konsekvenser. Og grunnen til at jeg kan si obting er greit er at pvp delen av spillet er veldig bra og budre vere open for alle, og en twink... tanketom trykking på 3 kanpper ftw?

Lenke til kommentar

Virker som om noen av dere tror at å botte bare er å trykke på en knapp en gang, også en måned senere har man en lvl 70. Man spiller nok endel med toonen sin selv om man botter, bare slipper mye av den ufattelig kjedelige grindinga... Dessuten lærer man lite om klassen sin hvis man skal levle effektivt. Spamme frostbolt anyone?

 

Er enig med Pazaak i det meste han sier her forresten. :thumbup:

 

Har mange andre RL ting å gjøre som jeg jobber ganske hardt for. Når jeg endelig får meg litt tid til overs alene, spiller jeg wow. Da er det digg fordi jeg vet jeg har jobbet for det, og er ferdig men mange andre viktige ting. Gidder ikke ta hele den regla om igjen innenfor et SPILL når jeg først har satt meg ned for å kose meg! :thumbdown:

 

Og dere som sier "Det er feil spill for deg, bare slutt!" osv. Tror jeg vet hva jeg synes er moro og ikke. Hvis jeg botter opp en toon til 70, og prøver å ikke plage andre spillere osv når jeg gjør det, merker du ingenting til det. Når jeg først er på 70, har jeg det veldig moro. Og jeg føler ikke at jeg grinder i PVP nei... Jeg spiller mot uforutsigbare spillere, som Pazzak nevnte. Dessuten er PVPgear ræva om dagen uansett, så det hadde ikke vært noen vitst^^

Lenke til kommentar

Botting er farming av dyr uten at du er der. Ingen har vel påstått at det er noen supermaskin, men siden grinding er den raskeste og kjedeligste måten å lvle på så er botting bra genialt å bruke på dette, det er det vel ingen tvil om. Det å lvle en førstegangschar på botting er bare ren idioti, da kan man gjerne bare kjøpe seg en ferdig char. World of warcraft er ganske enkelt spill, og det er ingen grunn for de som kan spillet å lvle classes manuelt fordi de må lære en class. Dette klarer man å gjøre i løpet av ei uke.

 

Hvis jeg botter opp en toon til 70, og prøver å ikke plage andre spillere osv når jeg gjør det, merker du ingenting til det

 

"Jeg stemmer ikke når det er valg, min stemme vil ikke utgjøre noe som helst når man ser hvor mange det er som stemmer. Like greit å bare bli hjemme i varmen og klage på at polet ikke er åpent enn å dra til valglokalet og fryse." Klarer du å trekke noen linjer? :whistle:

Lenke til kommentar

Eg forstår ikkje heilt kvifor dåke alle nevner grinding i absolutt alle samanhenger.

Det er eigentlig ikkje noken som tvinger deg til å grinde. Det finst ufattlig masse quester å gjer ( Ja, dei blir kjedlige i lengde, med drep x den typen, hent x det osv ) men det er jo ikkje grinding.

For å få det beste items, få rep med faksjoner for å komme deg i instancer osv, må du grinde ja. På veien 60-70 lvla eg med hjelp av quester og instance. Grinding, pøh, kjedlig gidder ikkje. Swift flying mount skaffa eg takke vere fekk litt gull av ein kompis, questing på 70 og selle herbs og skinning. Rep items no kjøper eg av AH med hjelp av penger eg tener på herbs ( som berre er å fly rundt ). Har heilt sikkert grinda noken timer opp gjennom dagene har eg brukt på druiden, men ser ikkje det som noke viktig, og gjer det lite.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...