Gå til innhold

"Home" Ny playstation 3 online service


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som denne tjenesten har boosta PS3 med ca 500% populæritet. Folk klikker jo omtrent av begeistring over dette.

 

Og jeg er vel en av de ! Er så ufattelig genialt dette her og SÅ UTROLIG BRA GJENNOMFØRT ! Gleder meg så vanvittig til å leke meg med dette. Vil absolutt sette en ny standard innen spill.

Lenke til kommentar
Du kan jo i teorien se siste episode prison break sammen med en kompis som bor i usa. Bare å invitere han over til HOME :p

 

Tar seg flott ut da å fylle leiligheten med skjermer som viser diverse filmer osv osv.

8109810[/snapback]

 

Men, men... har man kjøpt en stor HDTV for å se filmer og serier på en virtuell skjerm i en 3D-verden? :dontgetit: Som Linuxguru nevnte... gimmick-aktig.

 

Uansett, Home vil nok være et bra konsept for Sony og PS3-eiere selv om ingenting av dette er noe for meg. Seriøst, etter å ha sett traileren (spesielt hvor de avatarene danser) så kan de like godt skrive "IKKE FOR BRAKARA" på PS3-eska.

Lenke til kommentar

Ja, ser for meg at man kommer til å se videosnutter med samme kvalitet som youtube videoene sammen med en haug med e-kompiser i den lille e-boligen sin i stedet for å bruke Blu-ray drevet som følger med PS3n til å se filmer på en ekte 50" Bravia og sammen med ekte venner :p

 

Men dette slår hvert fall online delen på Wii ned i støvlene... Mii channel blir liksom ikke helt det samme.

 

edit. jeg antok at videosnuttene kommer til å ha youtube kvalitet fordi jeg tenker realistisk båndbredde. Ikke mange som får til å streame en video til 5-6 kompiser med linja si, så denne delen blir nok mere en gimmick ja.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...