Gå til innhold

"Home" Ny playstation 3 online service


Anbefalte innlegg

Hva gjør MS med dette tro? Har en følelse av at Mii Channel og Xbox LIVE vil få en oppgradering om dette slår til.

8106864[/snapback]

Det lurer jeg også på.. Håper bare ikke MS føkker til live i ren desperasjon her.

 

Jeg vil nemlig ikke ha en home-kopi påtvunget meg siden jeg synes live fungerer utmerket slik som det er nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp sett ferdig video av konferansen og må si at jeg virkelig gleder meg til LittleBigPlanet. Med tanke på Home er jeg litt usikker, virker som det blir mye mas for egentlig veldig lite og meningsløst, men nå kan jeg ikke si at jeg vet mye om det så jeg får se hvor det går :)

Lenke til kommentar
Det er da ikke over? bare forminsket?

8105964[/snapback]

Det er da ingenting som heter E3 lenger...

8105991[/snapback]

 

Tror du tar feil, ifølge wikipedia så er det en mindre versjon til neste år, heter fortsatt E3 men det er mer intimt uten at det blir like lett å få dratt dit.

 

As of 2007, E³ will be invitation-only, meaning that instead of around 60,000 people at E³ there will only be 5,000. The reason for this change is to allow for a more intimate atmosphere where business will be emphasized.

Kilde; http://en.wikipedia.org/wiki/E3

Lenke til kommentar

Du klarer å finne noe negativt blant alt dette faktisk :)

Dette beviser jo at sony virkelig viser at de legger vekt på online-systemet. Hvis du har sett filmen så ser det ut som om det kan blir veldig enkelt å navigere via virtual PSP f.eks. Og jeg tipper de kommer til å fortsette og utvikle PSN.

Lenke til kommentar
Det er til syvende sist spilla som teller om man handler inn en konsoll eller ikke :cool:

8107817[/snapback]

Joda.. Men dette Home-opplegget kan vel kalles en fin blanding av Spill og meny-system og masse annet i en stor klump..

 

Så nå kommer sikkert Sony til å selge en haug med PS3 til folk som vil "spille" Home :)

Lenke til kommentar

Bytter nok ikke 360 pga av dette, men dette var en kul idè. Om det blir slik som hodet mitt tror det blir blir det velig bra og Live blir plutselig forrige-generasjon. At man kan se film og etterhvert besøke virtuelle butikker er også bra.

 

At alt er gratis er kjempebra, merkelig, men kjempebra.

 

Lover bra dette :-)

Lenke til kommentar

Det her er helt genialt! Det løser egentlig mitt største problem med Live, som er å finne andre Norske medspillere. Tenk hvor kjekt det skal bli å kunne gå rundt og lete etter Norske folk man kan spille med på en enkel måte :) Man kan finne de man skal spille med, og deretter hoppe ret inn i spillet. Istedenfor å måtte diskutere over alskens forum og gud vet hva.

 

Håper Live får et liknende konsept etterhvert. Hadde man integrert dette her med Live anywhere tror jeg det kunne blitt veldig spennende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...