Gå til innhold

"Home" Ny playstation 3 online service


Anbefalte innlegg

Jeg må le litt når jeg leser denne tråden. Xboxfolka har hele tiden trumfet med at de har mye bedre online støtte, noe som såklart PSfolka har ergret seg grønn over.

 

Så kommer det en tjeneste fra Sony som har potensialet til å bli enda bedre enn MS sin. Hvordan prøver xboys å få tilbake overtaket? Jo, ved å sammeligne Home med WoW og generell fjortisopførsel. Nå blir PS3 fjortiskonsollen.

8105147[/snapback]

 

Hvis dette er et svar på mitt innlegg så må jeg si du har misforstått det i så stor grad som det er overhodet mulig å gjøre... Sammenligningen med WoW var for å være morsom, og jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å misforstå det og tro at jeg sammenlignet Home med generell fjortissoppførsel. WoW er heller ikke i utgangspunktet et fjortisspill, men fjortissene der slipper du ikke unna.

 

Om dette ikke var et svar på mitt innlegg så bare ignorer dette innlegget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heh, men viktig å få med at jeg spilte Sims for mange år siden, og det sugde den gangen så det blir ihvertfall ikke til at jeg betaler 6000kr for en utgave av det hvor jeg itilegg må betale ekte penger om jeg vil ha en "fake" sofa!

Sammenligne det her med LIVE? no.gif

 

Nå er det ingen som tvinger deg til å kjøpe en sofa. Om du i såfall bruker 500kr på tullball her i året, så er det ikke noe mer enn du sløser på bort på ingenting i xbox live.

 

Så 1 up for sony. Her får du i hvertfall litt å leke med i tillegg.

 

 

Tviler sterkt på at man må innom home for å spille også.. men vi får se.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Ser for meg følgende scenario: en gruppe medlemmer på gamer.no bestemmer seg for å spille little big planet sammen. De avtaler å møtes i tidus sitt virtuelle rom. Mgs blir noe sen på grunn av dårlig mage, og resten av gjengen må vente i 10 minutter. I mens de venter spiller Fhj og Avanore en omgang med virtuell biljard. Tidus, fanboy og Bromlex står og ser på den nye virtuelle bravia skjermen til tidus som viser trailere fra nye ps3 spill, og de diskuterer heftig om killzone når opp til forventningene, selvfølgelig gjennom sine trådløse bluetooth headsett. Når Mgs endelig er tilbake hopper alle sammen direkte inn i spillet.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Ser for meg følgende scenario: en gruppe medlemmer på  gamer.no bestemmer seg for å spille little big planet sammen. De avtaler å møtes i tidus sitt virtuelle rom. Mgs blir noe sen på grunn av dårlig mage, og resten at gjengen må vente i 10 minutter. I mens de venter spiller Fhj og Avanore en omgang med virtuell biljard. Tidus, fanboy og Bromlex står og ser på den nye virtuelle bravia skjermen til tidus som viser trailere fra nye ps3 spill, og ikke diskuterer heftig om killzone når opp til forventningene, selvfølgelig gjennom sine trådløse bluetooth headsett. Når Mgs endelig er tilbake hopper alle sammen direkte inn i spillet.

8105784[/snapback]

 

Haha! Det der var bra! :!:

Lenke til kommentar
Så det kom ingen informasjon fra messen ang når en PS3 håndkontroll med risting kommer ut? Kankskje for tidlig ennå.

8105772[/snapback]

Tror vi vil få høre nyheter om det ca i E3 tider. Da de har utviklet en prototype. Å den vil mest sansynlig være tilgjengelig "this holiday season"

 

Angående det scenarioet som ble postet over her. Så ville ikke jeg sett på bravia skjermen. Jeg ville sett på Avanore som bittert spiste sine egne ord. Jeg brukte kanskje mitt inhouse cybershot til å forevige dette med. :innocent:

Lenke til kommentar

Nå har hvertfall sony kapret hjertet mitt! E3 2005 gjorde stort inntrykk på meg, men etterhvert som tiden gikk og sony kom med flere og flere dårlige nyheter ble jeg etterhvert mer og mer usikker. Men for en tidligere ivrig The Sims-spiller som brukte bursdagspengene/julepenger hvert år til å kjøpe den nye ekstrapakken er dette en VELDIG god nyhet som gjør at jeg nå ikke kommer til å nøle med å kjøpe PS3 så fort lommeboka strekker til!

 

edit: Blir det noe E3 2007?

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Jeg må le litt når jeg leser denne tråden. Xboxfolka har hele tiden trumfet med at de har mye bedre online støtte, noe som såklart PSfolka har ergret seg grønn over.

 

Så kommer det en tjeneste fra Sony som har potensialet til å bli enda bedre enn MS sin. Hvordan prøver xboys å få tilbake overtaket? Jo, ved å sammeligne Home med WoW og generell fjortisopførsel. Nå blir PS3 fjortiskonsollen.

8105147[/snapback]

 

Hvis dette er et svar på mitt innlegg så må jeg si du har misforstått det i så stor grad som det er overhodet mulig å gjøre... Sammenligningen med WoW var for å være morsom, og jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å misforstå det og tro at jeg sammenlignet Home med generell fjortissoppførsel. WoW er heller ikke i utgangspunktet et fjortisspill, men fjortissene der slipper du ikke unna.

 

Om dette ikke var et svar på mitt innlegg så bare ignorer dette innlegget.

8105734[/snapback]

 

Det var ikke et svar på ditt innlegg. Mange sammenlignet Home med WoW. Men jeg svarer her bare for å si at det det var ikke noen enkeltpersoner jeg henviste til i mitt innlegg. Det er mer summen av mange poster som skaper dårlige vibber. Litt sarkasme her, litt ironi der og en sinna tulling(ikke du) i en tråd, og da er det ikke alltid lett å vite hva som er hva. Det blir en slags 'Fog of war', og helhetsintrykket man sitter igjen med er at mange mener at Home er litt likt WoW og dermed en fjortiskonsoll.

Lenke til kommentar

I Home kan du gå rundt og gjøre veldig mye kult ja :) Så nettopp på den 21 min.-demoen av Home, og det var veldig imponerende! Du kan spille biljard, basket (straffer), golf (driving range), arkade-maskiner, ha ditt eget rom som du kan møblere som du vil og få "besøk". Det er til og med et eget rom hvor du kan se på trofeer som du har unlocket i spill + du kan se på coverene til alle spillene du har +++ at du kan se coverene til alle PS3-spill som er ute. De driver visst med en privat beta nå, og den offisielle betaen kommer i april. Fullversjonen kommer i høst en gang.

 

Jeg fikk seriøst skikkelig lyst på PS3 når jeg så det der. Skal prøve å samle sammen noen kr. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...