Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den Warm Graphite er orginal. Men har fortsatt ikke sett noen N95 med den. Vurderer kanskje å prøve det og sende det med kompissen som jobber som Nokia Tekniker slik at ikke garantien ryker ;)

 

Tviler nå på at garantien ryker for at du tar av bakdekselet. Er jo helt åpenbart at det skal kunne skiftes ut da.. Kan ikke tenke meg til noe annet.

9079636[/snapback]

 

Tenker på selve dekselet jeg da. Ikke bare batteridekselet. Får å få av bakdekselet må den jo skrus opp. Og da ryker jo garantien når den blir åpnet av en ikke-tekniker.

Lenke til kommentar
tenker ikke på batterdekselet, hadde jeg gjort det, hadde jeg sagt det.

Dekselet tar man av, ved å sette negelen i mellom på høyre og venstre side, bekke ut kanten, og dra av dekselet side etter side.

Det er bare presset på plass, ikke en eneste skru som holder det.

9080231[/snapback]

 

Hmm... Did not know that.... Takk for input iallefall ;) Tipper jeg får han til å gjøre det uansett. Ta en full rens i samme slengen. Han har jo tross alt pelt fra hverandre og satt sammen noen N95'er allerede ;)

Lenke til kommentar

Det er sannsynligvis nevnt tidligere, men har microsdbrikken på 4 GB kommet i nettbutikkene enda? Skulle egentlig ha kommet 07.07 tror jeg, men kan ikke finne den i prisguiden... :hmm: Regner med at den vil passe Nokia N95? :ermm:

 

Uansett, noen som vet når dette kommer, og om det vil fungere til N95, eventuellt hvilken pris det vil få? :hmm: Hadde vært nice med 8Gb minne :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er sannsynligvis nevnt tidligere, men har microsdbrikken på 4 GB kommet i nettbutikkene enda? Skulle egentlig ha kommet 07.07 tror jeg, men kan ikke finne den i prisguiden...  :hmm:  Regner med at den vil passe Nokia N95?  :ermm:

 

Uansett, noen som vet når dette kommer, og om det vil fungere til N95, eventuellt hvilken pris det vil få?  :hmm: Hadde vært nice med 8Gb minne :thumbup:

9080273[/snapback]

 

Jeg har allerede forhåndsbestilt 4GB brikka direkte fra vår leverandør (leverandør for telekiosken). Men enda ikke fått noen bekreftet dato. Men hos Sandisk så står N95 på listen over enheter som støtter 4GB brikka.

 

EDIT: Og iogmed den støtter 4GB så vil den nok mest sannsynlig også støtte 8GB da de begge er av typen MicroSDHC.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Det er sannsynligvis nevnt tidligere, men har microsdbrikken på 4 GB kommet i nettbutikkene enda? Skulle egentlig ha kommet 07.07 tror jeg, men kan ikke finne den i prisguiden...  :hmm:  Regner med at den vil passe Nokia N95?  :ermm:

 

Uansett, noen som vet når dette kommer, og om det vil fungere til N95, eventuellt hvilken pris det vil få?  :hmm: Hadde vært nice med 8Gb minne :thumbup:

9080273[/snapback]

 

Jeg har allerede forhåndsbestilt 4GB brikka direkte fra vår leverandør (leverandør for telekiosken). Men enda ikke fått noen bekreftet dato. Men hos Sandisk så står N95 på listen over enheter som støtter 4GB brikka.

 

EDIT: Og iogmed den støtter 4GB så vil den nok mest sannsynlig også støtte 8GB da de begge er av typen MicroSDHC.

9080303[/snapback]

 

Takker for svar :thumbup: ! Vet du når 8Gb brikken blir lansert? Hvis det ikke er såååå lenge til, klarer jeg meg med 1Gb i mellomtiden liksom... (Vil heller ha 8Gb så jeg slipper å drasse på en ipod itillegg ;) )

Lenke til kommentar
N80 bruker Symbian OS 9.1, og N95 bruker S60 3rd Edition Feature Pack 1 (Symbian 9.2). De fleste programmer til N80 funker derfor på N95. N95 sin interne GPS støttes ikke av TomTom atm, slik dioX skrev ;)

9079869[/snapback]

 

hehhe, sorry!

 

Leste for en stund siden på en side at det fungerte med den integretrte gps'n...

Noe jeg sjekket opp bedre og så at var bare tullball :blush:

Lenke til kommentar

testa messenger på mobilen for noen dager siden

og jeg må si jeg egentelig er meget imponert/ overasket

over hvor bra resultatet ble til slutt :thumbup:

 

men den kan jo ikke erstatte messenger på pc'n syns jeg

da jeg liker tastatur og stor skjerm..

 

 

Men anbefaler og teste den ut. :D

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke det der "unrar" hva jeg liksom skal gjøre :(

Går det ant å bruke N95 som webcam på msn på pc'en? :)

9083271[/snapback]

 

Bare legg inn winrar som du får fra rarlabs. Så dobbeltklikker du .rar fila som inneholder MSN. Og så drar du innholdet over til en mappe i pcen din eller klikker "Extract to" - mappen du vil ha filene til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...