Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Flere steder denne er lagt ut. Søk på google...

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, er dette en sen beta, rett før lansering fra smart2go. Du finner den ikke der, men den kommer garantert til å bli lagt når den er ute av beta fasen.

 

Har testet den ut noen dager nå og den funker!

 

KRL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flere steder denne er lagt ut. Søk på google...

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, er dette en sen beta, rett før lansering fra smart2go. Du finner den ikke der, men den kommer garantert til å bli lagt når den er ute av beta fasen.

 

Har testet den ut noen dager nå og den funker!

 

KRL

9047470[/snapback]

 

 

Hmm,når man søker på google,så er det ikke en pøkk om v1.1 wk23 b04.. Uansett hva man laster ned,så er det bare v1.1 wk23 b01 man for.

 

Så vist du da har sis filen eller link til v1.1 wk23 b04,så legg den ut da.

Lenke til kommentar

heisann. etter å ha oppdatert til nyeste fw.

og man skriver sms og man bruker t9 systemet og man må velge eit annat ord enn det som kommer frem så må man trykke * men før opptaderingen kunne eg bruke navigeringstasten og trykke ned.

 

fleire som savner den muligheten.??

 

hvordan får eg den tilbake`?

Lenke til kommentar
Å forandre produktkode er ikke noe du må gjøre nei. Det går an å oppdatere med Telenor ja. Hva siste fw heter kan du se i første post i denne tråden. Jeg husker ikke akkurat nå. :)

9049779[/snapback]

 

men er det ikke kommet ny fw etter første post i denne tråden?

9051008[/snapback]

 

Siden første post har det kommet i allefall 2 oppdateringer. Den siste FW skal være

V 12.0.013

19-06-07

RM-159

Nokia N95 (03.01)

 

:)

Lenke til kommentar
Å forandre produktkode er ikke noe du må gjøre nei. Det går an å oppdatere med Telenor ja. Hva siste fw heter kan du se i første post i denne tråden. Jeg husker ikke akkurat nå. :)

9049779[/snapback]

 

men er det ikke kommet ny fw etter første post i denne tråden?

9051008[/snapback]

 

Siden første post har det kommet i allefall 2 oppdateringer. Den siste FW skal være

V 12.0.013

19-06-07

RM-159

Nokia N95 (03.01)

 

:)

9051097[/snapback]

 

takk. får min om ett par dager. venter i spenning ;)

Lenke til kommentar
Ifølge "ramma_2pac", så er det følgende:

 

Scandinavia: 0536068 for Plum-versjonen

Scandinavia: 0534847 for Sand-versjonen

9052738[/snapback]

 

ok takk igjen. skal prøve å se hva fw mobilen jeg får har først, så prøve med produktkodene. vet ikke om det er sand eller plum jeg mottar hehe :)

 

og forresten er det noe forskjell i programmer, motiver og slik til n95 som i n73? tenke på alle programmer og themes som jeg brukte til n73 kan det brukes på n95?

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar

Har drevet å testet litt nå.

Har telefonen med med på sykkelturer, da hører jeg på musikk, kjører Sportstracker samtidig for å logge sykkelturen.

Men når jeg da har planer om å ta bilder, så starter kameraet normalt, og jeg tar bildet normal. Musikken blir noe dempet når bildet blir tatt.

Så når bildet er ferdig prosessert i telefonen og jeg kan ta nytt bilde, da først flipper musikk avspilleren over og stopper.

 

Har klart en gang å unngå dette.

Hadde vært fint om noen andre kunne prøvd på dette, hadd de programmene kjørende, og så prøve å ta bilder, for å se om det samme skjer.

 

Det skal sies at det har forbedret seg litt siden forige FW, for da avsluttet den sportstracker også.

 

Batteriet er forøvrig nå på sitt 4 døgn, med ganske mye bruk.

Omentrent 2 timer GPS, 20 bilder, 2 timer musikk, 2 timer tale, og en hel haug med SMS.. Meget imponert er jeg:)

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Ser det er kommet ny FW, men pokker har ikke med meg kabelen her jeg er nå så jeg får nok ikke oppgradert før om en uke eller.no.

Godt det går raskere å få lock på gps.

 

Men, er det noen som vet om programmer i fullversjon som er gratis?

Må jo være noen geek's der ute som lager programmer for symbian "just for fun"?

 

Red:

Og er det noen som vet om det finnes noen HSDPA (3,5G / Super 3G) soner i dette landet for testing, evt om noen allerede har fått testet dette, spent på hastigheten som faktisk få's.

Endret av Miniguru
Lenke til kommentar
Flere steder denne er lagt ut. Søk på google...

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, er dette en sen beta, rett før lansering fra smart2go. Du finner den ikke der, men den kommer garantert til å bli lagt når den er ute av beta fasen.

 

Har testet den ut noen dager nå og den funker!

 

KRL

9047470[/snapback]

 

 

Hmm,når man søker på google,så er det ikke en pøkk om v1.1 wk23 b04.. Uansett hva man laster ned,så er det bare v1.1 wk23 b01 man for.

 

Så vist du da har sis filen eller link til v1.1 wk23 b04,så legg den ut da.

9048182[/snapback]

 

Neste gang, be litt penere... og at du ikke fikser dette ække mitt problem.

Endret av krl69
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...