Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Flere steder denne er lagt ut. Søk på google...

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, er dette en sen beta, rett før lansering fra smart2go. Du finner den ikke der, men den kommer garantert til å bli lagt når den er ute av beta fasen.

 

Har testet den ut noen dager nå og den funker!

 

KRL

9047470[/snapback]

 

 

Hmm,når man søker på google,så er det ikke en pøkk om v1.1 wk23 b04.. Uansett hva man laster ned,så er det bare v1.1 wk23 b01 man for.

 

Så vist du da har sis filen eller link til v1.1 wk23 b04,så legg den ut da.

9048182[/snapback]

 

Neste gang, be litt penere... og at du ikke fikser dette ække mitt problem.

9054685[/snapback]

 

 

 

Har vel ikke antydet at det var ditt problem,eller :tease:

 

Men da spørr jeg deg pent da for f :blush: Kunne du ha lagt ut filen,eller gitt en link hvor man kan finne filen? :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flere steder denne er lagt ut. Søk på google...

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, er dette en sen beta, rett før lansering fra smart2go. Du finner den ikke der, men den kommer garantert til å bli lagt når den er ute av beta fasen.

 

Har testet den ut noen dager nå og den funker!

 

KRL

9047470[/snapback]

 

 

Hmm,når man søker på google,så er det ikke en pøkk om v1.1 wk23 b04.. Uansett hva man laster ned,så er det bare v1.1 wk23 b01 man for.

 

Så vist du da har sis filen eller link til v1.1 wk23 b04,så legg den ut da.

9048182[/snapback]

 

Neste gang, be litt penere... og at du ikke fikser dette ække mitt problem.

9054685[/snapback]

 

 

 

Har vel ikke antydet at det var ditt problem,eller :tease:

 

Men da spørr jeg deg pent da for f :blush: Kunne du ha lagt ut filen,eller gitt en link hvor man kan finne filen? :dribble:

9054755[/snapback]

 

 

Men du antydet at man ikke fant det på google og at jeg skulle legge ut fila... så hva i sva... helv... er det som ikke blir antydet er mitt problem da? At det finnes google og internett, samt en Nokia N95?

 

Men siden du ber så jæv... pent, så kan jeg være så sata... snill at hvis du sender meg en mail via forumet, og gir meg din "private" adresse, så får du den tilsendt. Forumet fikser ikke IE7, Vista eller fila jeg forsøker å laste opp. Hakke lest betingelsene på forumet, men det kan godt hende at det er en eller annen form for sperre. Jeg får i alle fall "feil på sida" hvis jeg forsøker å laste opp sis fila eller en pakka utgave.

 

KRL

Lenke til kommentar
Flere steder denne er lagt ut. Søk på google...

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, er dette en sen beta, rett før lansering fra smart2go. Du finner den ikke der, men den kommer garantert til å bli lagt når den er ute av beta fasen.

 

Har testet den ut noen dager nå og den funker!

 

KRL

9047470[/snapback]

 

 

Hmm,når man søker på google,så er det ikke en pøkk om v1.1 wk23 b04.. Uansett hva man laster ned,så er det bare v1.1 wk23 b01 man for.

 

Så vist du da har sis filen eller link til v1.1 wk23 b04,så legg den ut da.

9048182[/snapback]

 

Neste gang, be litt penere... og at du ikke fikser dette ække mitt problem.

9054685[/snapback]

 

 

 

Har vel ikke antydet at det var ditt problem,eller :tease:

 

Men da spørr jeg deg pent da for f :blush: Kunne du ha lagt ut filen,eller gitt en link hvor man kan finne filen? :dribble:

9054755[/snapback]

 

 

Men du antydet at man ikke fant det på google og at jeg skulle legge ut fila... så hva i sva... helv... er det som ikke blir antydet er mitt problem da? At det finnes google og internett, samt en Nokia N95?

 

Men siden du ber så jæv... pent, så kan jeg være så sata... snill at hvis du sender meg en mail via forumet, og gir meg din "private" adresse, så får du den tilsendt. Forumet fikser ikke IE7, Vista eller fila jeg forsøker å laste opp. Hakke lest betingelsene på forumet, men det kan godt hende at det er en eller annen form for sperre. Jeg får i alle fall "feil på sida" hvis jeg forsøker å laste opp sis fila eller en pakka utgave.

 

KRL

9054817[/snapback]

 

 

Da har jeg send deg en PM. Igjen,beklager jeg for min sure tone,var ikke meningen det :blush:

Lenke til kommentar

FAEN så irriterende det er at etter hver fw oppdatering så er det kluss med betalingsdelen på gpsen...var på butikken nå og skulle bruke gpsen hjem igjen bare for å se om det er noe forskjell etter oppdateringen og her skal den ha meg til å betale for kart guide og hele driten.

 

Noen som vet om det bare er å connecte til nettet her hjemme og så finner den ut at jeg allerede har betalt? Sist gang dette skjedde (etter forrige fw release) kobla meg jeg opp til nettet her hjemme og så var det litt fram og tilbake og så fant den ut at JA jeg har allerede betalt for 3 jævla år.

 

Skjerpings nokia.

Lenke til kommentar
FAEN så irriterende det er at etter hver fw oppdatering så er det kluss med betalingsdelen på gpsen...var på butikken nå og skulle bruke gpsen hjem igjen bare for å se om det er noe forskjell etter oppdateringen og her skal den ha meg til å betale for kart guide og hele driten.

 

Noen som vet om det bare er å connecte til nettet her hjemme og så finner den ut at jeg allerede har betalt? Sist gang dette skjedde (etter forrige fw release) kobla meg jeg opp til nettet her hjemme og så var det litt fram og tilbake og så fant den ut at JA jeg har allerede betalt for 3 jævla år.

 

Skjerpings nokia.

9055173[/snapback]

 

Det står at du må godta og betale, men når du går vidare så sjekker den på serveren og gir deg beskjed om at du allereie har betalt..... :thumbup:

Lenke til kommentar
brukte NSS programmet ja. Husker ikke hvilken produktkode jeg brukte men koden på telefonen oprinnelig er: 0548302

9052707[/snapback]

Tipper jeg rett, så har du har kjøpt telefonen med Telenor eller Netcom binding.

 

Det er slik at, operatørene, Telenor, Netcom, Vodaphone +++ får sine egne produktkoder. Jeg hadde f.eks. 0548294, men denne ble fort byttet til 0536068.

Oppdaterte til ny FW, og tilbake til "originale/telenor" produktnummeret.

Lenke til kommentar
krl69 og djheaven: Slutt med den quotingen når dere poster svar til posten over. Blir helt surrete av all quotingen :innocent:

9055980[/snapback]

 

 

Sorry, tok litt av. :)

 

Men en ting folkens,som jeg har lurt litt på..

 

Det med at man kan kobble tlf opp mot wlan, er det da ikke mulig å kobble tlf op mot tråløse nettverke hjemme,for så gå inn via pc på tlf? tenkte da på å overføre musikk og sånn på tlf,uten å bruke blåtann eller usb..

 

Såfall, hvorda ngår man frem da?

Lenke til kommentar

Slutt med det, gjør det, ikke si det... hvor blir det av vanlig høffelighet på forumene? Ganske sikker på at fleste av dere hadde utrykt dere mer hyggelig i real life! Ok, jeg er enig at siteringer kan være jævelig slitsomt når det blir mange repeterende, så beklager, men går det ikke an å spørre litt mindre dikterende? Og jeg gidder ikke å lese kommentarer ala: "ååå så følsom du er da? homo eller?" osv. Jeg er verken homo eller mer følsom enn barskinger generelt! :-))

 

Men til "djheaven", sjekk en software som heter: "SymSMBv2" Den er helt konge! Med denne softwaren kan du både mounte driver som om du hadde en win pc eller win mobile mot ditt hjemmenett, xp, win2003 etc. Eller du kan share tlf din på hjemmenettet. Genialt ikke sant?! Og med den nye fw 12, har wlan støtten blitt stabil. Tidligere mistet man forbindelsen etter får sekunder med slik software.

 

Sjekk web adressa: http://www.telexy.com/Products/Products.aspx

 

KRL

 

PS! "Sutre kommentaren" gjaldt ikke deg "djheaven" denne gangen... vi har skværet opp! ;-)

Endret av krl69
Lenke til kommentar

Satt å lo når jeg skrev inlegget^^ Følsom? Homo? Hvem er det du snakker til nå? Det lurte seg foresten vekk en "Kan du.." fra inlegget mitt. Dessuten så vil jeg si høfligheten din ikke har vært helt oppegående gjennom noen av postene dine heller, så var vel svar med samme mynt :)

 

Eks:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men du antydet at man ikke fant det på google og at jeg skulle legge ut fila... så hva i sva... helv... er det som ikke blir antydet er mitt problem da? At det finnes google og internett, samt en Nokia N95?

 

Men siden du ber så jæv... pent, så kan jeg være så sata... snill at hvis du sender meg en mail via forumet, og gir meg din "private" adresse, så får du den tilsendt. Forumet fikser ikke IE7, Vista eller fila jeg forsøker å laste opp. Hakke lest betingelsene på forumet, men det kan godt hende at det er en eller annen form for sperre. Jeg får i alle fall "feil på sida" hvis jeg forsøker å laste opp sis fila eller en pakka utgave.

 

KRL

9054817[/snapback]

 

Skjønte hvordan jeg skulle få til det... det var ikke det jeg spurte om.  :hrm:

....

 

KRL

 

*Hørt om misforståelse? Trenger ikke bli sur.*

9045083[/snapback]

 

 

Men drit i det nå, mente ikke noe vondt med det. Synes høfligheten på forumet er ganske ok/bra jeg :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Det var vel jeg som begynte med "samme mynt" da... og skal jeg kommunisere med folk her, må jeg jo ned på et lavmål... HEHE og ja, det var deg jeg "snakket" til! :-)

 

Neida, fra spøk til revolver, så er jeg enig at akkurat her er det vel stort sett ganske ok gemytt, men generelt på diskusjons forum, tar det helt av eller folk er generelt veldig lite hyggelige. Er man uheldig og poster på feil plass eller spør om noe som andre synes er enkelt, kanskje man har vært litt sløv ved å ikke søke etter tema eller rett og slett ikke funnet et tema som er gjentatt "100" ganger, får man gjennomgå til man er nede for telling. Folk har en tendens til å gi av seg litt vel mye agressivitet da man slipper å se folk i øyne. Slik som jeg har illustrert ved å være litt sarkastisk og en ikke rent lite ironisk. ;-)

 

Men nå blir digresjonene snart det motsatte og siden jeg ikke vet hva fremmeordet for det er, tillater jeg meg å si at jeg er ferdig med mine følsomme utbrudd og skal heretter poste N95 temaer.(hvis ikke noen forsøker å være smart asses igjen da...) HEHE

 

KRL

Endret av krl69
Lenke til kommentar

Jeg selv bruker Jetaudio

 

Fordel med det,er at det er lite program,som kan alt,spiller alt av formater,ryddig oversikt. Pluss at programme har ripping konvertere av mp3 og viode,og det støtter det meste av filer..

 

Ta en titt på det,så ser du selv.

 

Ellers har du jo serien til xilisoft

De har mye bra,som Xilisoft Video Converter, som støtter mp4/avi

Lenke til kommentar
Men til "djheaven", sjekk en software som heter: "SymSMBv2" Den er helt konge! Med denne softwaren kan du både mounte driver som om du hadde en win pc eller win mobile mot ditt hjemmenett, xp, win2003 etc. Eller du kan share tlf din på hjemmenettet. Genialt ikke sant?! Og med den nye fw 12, har wlan støtten blitt stabil. Tidligere mistet man forbindelsen etter får sekunder med slik software.

9056877[/snapback]

Har selv letet lenge etter noe lignende på min N80, og SymSMBv2 var midt i blinket. Takk for infoen krl69 :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei. Er det noen som vet om ett brukbart program for å konvertere mp4 filene til feks avi eller noe i den duren? driver på med filmredigering og da var ikke programmet så villig til å ta imot mp4 =)

9058266[/snapback]

 

 

Muligens smart?

9058652[/snapback]

 

Okei. Skal sjekke dem ut jeg. Takker for svarene deres! =)

Lenke til kommentar
Jeg selv bruker Jetaudio

 

Fordel med det,er at det er lite program,som kan alt,spiller alt av formater,ryddig oversikt. Pluss at programme har ripping konvertere av mp3 og viode,og det støtter det meste av filer..

 

Ta en titt på det,så ser du selv.

 

Ellers har du jo serien til xilisoft

De har mye bra,som Xilisoft Video Converter, som støtter mp4/avi

9058631[/snapback]

 

Hm. hverken linken til jetaudio eller xilisoft fungerte. har du kanskje navnet på programmene så kan jeg se hva jeg finner?

 

Takker sålangt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...