Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, vi har en dude i skoletimene våre (da historie spesielt) som ikke klarer å holde kjeft.

Læreren snakker om homo sapiens og at vi "vant" over neandretalerne fordi vi hadde bedre koordinasjon osv., så sa jeg "Jeg er nå ikke helt sikker på om vi egentlig ble kvitt dem.." og så sier han gutten i klassen min (fullstendig ute av kontekst) "Hva med KINESERNE da?! Hvor kom DE fra?! og AFRIKANERNE?", så læreren prøver å fortelle han at det hadde med evolusjon å gjøre, og det virker som om han godtar dette, så læreren fortsetter foredraget, så går det vel noen minutter til det synker inn at læreren snakket om evolusjon, før gutten utbryter (nå snakker vi forresten om de første organiserte samfunnene og diverse) "Men det står i bibelen av Adam og Eva var de første menneskene! Var de neandretalere da?!" ...

Lenke til kommentar

Fattern fortalte om en gang da han gikk på skolen. Da var det en som skulle lese høyt fra boka og leste urin-vandrerne istedenfor ur-innvandrerne.

 

En jente i klassen skulle rette på læreren da han leste noe på dansk i norsktimen og sa: "Heter ikke seter, SÆDer på dansk?" Med skikkelig trykk på sæd :p Tok litt tid før hun skjønte hvorfor alle i klassen lo. Hun sa noe annet morsomt samme time også, men husker ikke hva

Lenke til kommentar

Åh!

Kom et gullkorn fra ei blond jente i klassen idag :wee:

Vi hadde om første verdenskrig og læreren snakket om forskjellige ting som ble skapt der. Og han nevnte et våpen hvor kulene raste ut mens han simulterte (??) at han skøt med et maskingevær. Dum som hu jenta er roper hun ut "Atomvåpen!"... Hun presterte å kalle blokkade for marshallhjelpen i samme time... Så dum!

Lenke til kommentar
Klassen min deltok på et lite prosjekt, og vi fikk besøk fra noen folk som jobbet med sinnslidelser og slikt. Vi kommer over på det å kutte seg, de spør: "Hva bør man gjøre om man finner ut at noen kutter seg?"

 

Så kommer det et lynraskt svar fra han ved siden av meg: "Kaller de tapere!"

 

Hoho, jeg lo lenge, og jeg gikk og gliste resten av dagen.

Eller "jævla emo!"

Det var det ei som blei kalla ein dag. Ho kutter seg ikkje, ho hadde berre farga håret mørkare. Mykje morosamt ein kan høyre gjennom ein tynn vegg (kan ikkje kallast vegg ein gong, det er berre nokre tynne plater som er der for å skille to klasserom).

Hadde denne vært morsommere hvis vi hadde vært til stede da det skjedde? :p

litt typisk deg..

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Klassen min deltok på et lite prosjekt, og vi fikk besøk fra noen folk som jobbet med sinnslidelser og slikt. Vi kommer over på det å kutte seg, de spør: "Hva bør man gjøre om man finner ut at noen kutter seg?"

 

Så kommer det et lynraskt svar fra han ved siden av meg: "Kaller de tapere!"

 

Hoho, jeg lo lenge, og jeg gikk og gliste resten av dagen.

Eller "jævla emo!"

Det var det ei som blei kalla ein dag. Ho kutter seg ikkje, ho hadde berre farga håret mørkare. Mykje morosamt ein kan høyre gjennom ein tynn vegg (kan ikkje kallast vegg ein gong, det er berre nokre tynne plater som er der for å skille to klasserom).

Hadde denne vært morsommere hvis vi hadde vært til stede da det skjedde? :p

litt typisk deg..

Eg sa ikkje at det var morosamt, men har høyrt småmorosamme ting (som ikkje er så morosamme at dei er verdt å nemne ;) ) gjennom veggen.

 

Litt typisk meg, ja. :p

Lenke til kommentar

Naturfagtime på Allemenn påbygg:

 

Vi hadde om kroppen som prosjekt, vi hadde ein som så å seie ikkje møtte opp til timene. Men ho klarte å komme til denne timen. Midt i teimen kommer ho bort til gruppa mi som besto av veninnene hennes og spørr:Kva er bollemus, har eg det?(Ho seier dette høgt så alle høyrer det) Svare fra jentene var nei og fra meg "njaaa eg ser ein lite bul der..." men ingen viste heilt kva det var, noko som førte til at halve klassen på jakt etter ein pc for å finne bilde/info om bollemus...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...