Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

hahaha. i dag var det så jævli morsomt. En i klassen, som er veldig rolig og sjenert og pleier ikke si så mye, så skulle han spørre læreren om noe så sier han: "skal vi ha sex nå?" og rett etter han har sagt det så går det opp for han så blir han helt rød i trynet og ser kjempeflau ut og alle ler, så bare stammer han "æhh altså samfundsfag siden.. øhh.æhh det er det sjette faget" hahaha åhh det var jævli morsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Når vi skal til skolen må vi over en veg som er veldig tafikkert, men heldigvis er det lyskryss. Uansett.

 

Jeg og den ene kompisen min gikk over vegen på grønn mann, også så vi at en anna kompis sprang over vegen selv om det var rød mann (rett etter det hadde gått over til rødt), også sa jeg "du vet du kan bli skada?", også svarte han "jaja, jeg tror ikke på karma uansett", så sa jeg "men du tror vel på biler?"

 

ikke SÅ morsomt men likavel ^^

Lenke til kommentar
hahaha. i dag var det så jævli morsomt. En i klassen, som er veldig rolig og sjenert og pleier ikke si så mye, så skulle han spørre læreren om noe så sier han: "skal vi ha sex nå?" og rett etter han har sagt det så går det opp for han så blir han helt rød i trynet og ser kjempeflau ut og alle ler, så bare stammer han "æhh altså samfundsfag siden.. øhh.æhh det er det sjette faget" hahaha åhh det var jævli morsomt.

Ooo... Tabbe!!

Lenke til kommentar

hahah ja kvinnelig, hu er ganske morsom, men hu er sånn 50-60 år.. ikke no fin altså. så når han sier det blir hu nesten like rød i tryne som han, også sier hu etter ei stund: "*Navnet på han som sa det*! :O Hva er det du tenker på?!" også begynner han å prøve å bortforklare det med at samfundasfag var "det sjette faget"hahahaha så ble det bare enda morsommere. Men han lo av det etterpå da...

Lenke til kommentar
Naturfagtime på Allemenn påbygg:

 

Vi hadde om kroppen som prosjekt, vi hadde ein som så å seie ikkje møtte opp til timene. Men ho klarte å komme til denne timen. Midt i teimen kommer ho bort til gruppa mi som besto av veninnene hennes og spørr:Kva er bollemus, har eg det?(Ho seier dette høgt så alle høyrer det) Svare fra jentene var nei og fra meg "njaaa eg ser ein lite bul der..." men ingen viste heilt kva det var, noko som førte til at halve klassen på jakt etter ein pc for å finne bilde/info om bollemus...

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...9&st=0&

 

xD

Endret av theclicker
Lenke til kommentar

Var læreren som kom med et lite gullkorn i matte timen i dag. Han bruker som regel med å komme med noen gode kommentarer, men den som kom i dag var ekstra morsom.

Vertfall vi hadde en liten oppsummering av mattetimene vi hadde igjen fram til heldagsprøven. Og så sa han: "På fredag så er det studiedag og hvorvidt dere kommer til å studere innsiden av øyelokkene eller matte er ikke opp til meg."

Jeg og en kamerat satt lenge og lo av denne. :!:

Lenke til kommentar

Dette er fra ein gymtime i garderoben:

 

Det er to gutter som henger litt mykje sammen, den eine som eg kaller Thommas klarte seg nesten ikkje uten denne duden som eg kaller Vidar. (Dette er også på allmen påbygg) Me legger merke til at dei ikkje dysjer etter gymen og da må jo ein spørre om kvifor... Thommas svarer ganske greit og tenker ikkje over det før komentarene kommer. "Vi dysjer heime hos Vidar vi..."

Lenke til kommentar

Vi hadde klassens time i dag, og vi snakte om lanet som skal arrangeres neste år til inntekt for klassetur og hva deltakerne burde ha med selv og ikke. :)

Så var det en som sa at i annonsen burde det stå at vi delte ut cracka spill og programvare til de som kom (helt vilt forslag, og tror ikke han har så peiling på sånt), men han sa altså "kvekka ploglamvale".. ^^

Lenke til kommentar

dette er dagens:

I vennegjengen så drev vi å snakket om stripping og jenter.

så kom vi inn på temaet at noen av oss hadde vært heldige nok til å kunne se inn på en strippebar i thailand etc, og da sa han ene:

"pfff... får privatundervisning av dama jeg."

alle begynte å le, og han skjønte ikke hva han faktisk hadde sagt XD

han mente seff å si privatunderholdning/show :p

 

urkomisk

Lenke til kommentar

Kom på en til:

 

I fjor var jo den store saken "global oppvarming", og i naturfag, samfunnsfag og mange andre fag var i innom dette. Vi skulle da også ha et engelsk-foredrag om dette, der vi skulle komme med personlige meninger.

 

En i klassen påstod at 80% av all verdens CO2 utslipp kom fra sauer (eller var det kuer?) som feis. Ihvertfall, han stod på sitt, og sa at det ikke hjalp å kjøre mindre bil, vi skulle heller spise mindre sau. Vi syntes det hele var ganske morsomt, men det hele toppet seg når læreren spurte helt seriøst hvor han fikk disse tallene ifra.

 

"Donald" svarte han! Vi lo og lo :!:

 

ENDRET: verste var nok at Donald faktisk var et seriøst svar :wallbash:

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...