Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

dette er lenge siden, mener vi gikk i 5 klasse på den tiden. Vi hadde akkurat fått melding om at Kong Olav var død, læreren vår kom inn og hun var helt på gråten, sto å prata masse svada der fremme, så kommer det fra en i klassen (han kom til Norge året før). "Faen, er det noe å sipe for da?" og læreren bryter sammen i skikkelig hyling. Hele klassen lo så tårene rant.
Det han egentlig mente:

 

"VI BANKER HAN!"

 

Det endte opp med:

 

"VI GANGBANGER HAN!"

Dør på meg! :rofl::rofl::rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er det mest rasistiske utsegnet eg nokongong har høyrt, og det kom frå den kristnaste læraren eg har hatt. Det var nok utilsikta, men kommentaren har brent seg fast i minnet på samtlege i klasserommet den dagen.

 

Me hadde ein neger i klassen, som var glad i å slå ein vits om hudfargen sin osv. Læraren overhøyrde oss, då me snakka med han om kor ufatteleg primitivt det var heime hjå han.

(Ironisk som fy, påstandar om at dei jakta mat i hagen osv. Berre piss.)

Så kom gullkornet:

De må ikkje mobbe han, for me er alle kvite inni, var beskjeden me fekk frå læraren. Kjem aldri til å gløyme dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette er det mest rasistiske utsegnet eg nokongong har høyrt, og det kom frå den kristnaste læraren eg har hatt. Det var nok utilsikta, men kommentaren har brent seg fast i minnet på samtlege i klasserommet den dagen.

 

Me hadde ein neger i klassen, som var glad i å slå ein vits om hudfargen sin osv. Læraren overhøyrde oss, då me snakka med han om kor ufatteleg primitivt det var heime hjå han.

(Ironisk som fy, påstandar om at dei jakta mat i hagen osv. Berre piss.)

Så kom gullkornet:

De må ikkje mobbe han, for me er alle kvite inni, var beskjeden me fekk frå læraren. Kjem aldri til å gløyme dette.

Håhå fy faen :!:

Lenke til kommentar

Dette skjedde på fredag, da vi holdt på med "innspillingen" av en musikkvideo i K & H. I musikkvideon skal jeg ha langt hår og svært skjegg + fiskelue.

 

Bare på kødd i friminuttet vårt stakk jeg bort til vinduet den andre klassen, som hadde matte. Tok en liten solodans foran vinduet (med kostymet) for så å løpe som en gærning vekk igjen. Hørte da etterpå at de i den andre klassa hadde hatt en diskusjon om hvem det hadde vært, da lærern vår hadde sagt "Var ikke det Heiki a?"

 

Heiki er forsåvidt en gutt som gikk ut fra skolen ifjor, og gikk ut av skapet samtidig. Ikke noe vondt ment, men han likte salsa, disco, drama og trange skinnbukser + bare vest uten ingenting under.

 

Og det at JEG ble sammenlignet med han? O.o

 

EDIT: Dam it, er trøtt. Takker Exilium :!:

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Dette skjedde på fredag, da vi holdt på med "innspillingen" av en musikkvideo i K & H. I musikkvideon skal jeg ha langt hår og svært skjegg + fiskelue.

 

Bare på kødd i friminuttet vårt stakk jeg bort til vinduet den andre klassen, som hadde matte. Tok en liten solodans foran vinduet (med kostymet) for så å løpe som en gærning vekk igjen. Hørte da etterpå at de i den andre klassa hadde hatt en diskusjon om hvem det hadde vært, da lærern vår hadde sagt "Var ikke det Heiki a?"

 

Heiki er forsåvidt en gutt som gikk ut fra skolen ifjor, og gikk ut av skapet samtidig. Ikke noe vondt ment, men han likte salsa, disco, drama og trange skinnbukser + bare vest uten ingenting under.

 

Og det at JEG ble sammenlignet med han? O.o

 

EDIT: Dam it, er trøtt. Takker Exilium :!:

 

går du på Skien Videregående da eller? ;)

 

uansett, på skolen så hadde vi om selvmordsbombere og sånt, så sa læreren at de som var selvmordsbombere ikke var dumme,at de hadde gode karakterer på skolen, bare 5'ere osv.

 

så sier en i klassen "Faen, da kan ikke jeg bli det!"

 

var ganske genialt der og da :)

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar
Dette skjedde på fredag, da vi holdt på med "innspillingen" av en musikkvideo i K & H. I musikkvideon skal jeg ha langt hår og svært skjegg + fiskelue.

 

Bare på kødd i friminuttet vårt stakk jeg bort til vinduet den andre klassen, som hadde matte. Tok en liten solodans foran vinduet (med kostymet) for så å løpe som en gærning vekk igjen. Hørte da etterpå at de i den andre klassa hadde hatt en diskusjon om hvem det hadde vært, da lærern vår hadde sagt "Var ikke det Heiki a?"

 

Heiki er forsåvidt en gutt som gikk ut fra skolen ifjor, og gikk ut av skapet samtidig. Ikke noe vondt ment, men han likte salsa, disco, drama og trange skinnbukser + bare vest uten ingenting under.

 

Og det at JEG ble sammenlignet med han? O.o

 

EDIT: Dam it, er trøtt. Takker Exilium :!:

 

går du på Skien Videregående da eller? ;)

 

uansett, på skolen så hadde vi om selvmordsbombere og sånt, så sa læreren at de som var selvmordsbombere ikke var dumme,at de hadde gode karakterer på skolen, bare 5'ere osv.

 

så sier en i klassen "Faen, da kan ikke jeg bli det!"

 

var ganske genialt der og da :)

Nei, prøv Siljan :wee:

 

Forresten, den der var genial! :!:

Lenke til kommentar
Dette er det mest rasistiske utsegnet eg nokongong har høyrt, og det kom frå den kristnaste læraren eg har hatt. Det var nok utilsikta, men kommentaren har brent seg fast i minnet på samtlege i klasserommet den dagen.

 

Me hadde ein neger i klassen, som var glad i å slå ein vits om hudfargen sin osv. Læraren overhøyrde oss, då me snakka med han om kor ufatteleg primitivt det var heime hjå han.

(Ironisk som fy, påstandar om at dei jakta mat i hagen osv. Berre piss.)

Så kom gullkornet:

De må ikkje mobbe han, for me er alle kvite inni, var beskjeden me fekk frå læraren. Kjem aldri til å gløyme dette.

Herregud! Hvis noen had sagt dette til meg så hadde jeg blitt sikkelig forbanna! Synd at det finnes slike folk...

Lenke til kommentar
Dette er det mest rasistiske utsegnet eg nokongong har høyrt, og det kom frå den kristnaste læraren eg har hatt. Det var nok utilsikta, men kommentaren har brent seg fast i minnet på samtlege i klasserommet den dagen.

 

Me hadde ein neger i klassen, som var glad i å slå ein vits om hudfargen sin osv. Læraren overhøyrde oss, då me snakka med han om kor ufatteleg primitivt det var heime hjå han.

(Ironisk som fy, påstandar om at dei jakta mat i hagen osv. Berre piss.)

Så kom gullkornet:

De må ikkje mobbe han, for me er alle kvite inni, var beskjeden me fekk frå læraren. Kjem aldri til å gløyme dette.

Herregud! Hvis noen had sagt dette til meg så hadde jeg blitt sikkelig forbanna! Synd at det finnes slike folk...

Geez. Gutten hadde da selvironi!

Lenke til kommentar
I historietimen i dag nevnte læreren at Hitler ble utsatt for et gassangrep i 1918, og en jente i klassen spurte; "Døde han?".

 

Utrolig hvor mye man kan glemme om andre verdenskrig etter en uke, altså.

 

You go girl :)

 

Nå føler jeg meg dum...

 

Jeg satt å tenkte over det læreren sa og spørsmålet til berta i 2 min. Jeg begynte å tanke tilbake om Hitler kunne vært førdt allerede da, og hvorfor læreren sa det slik, så kommer jeg på at ikke i helvette om han kunne død, han var jo lederen av WW2.

 

:!:

Lenke til kommentar

Klassen min deltok på et lite prosjekt, og vi fikk besøk fra noen folk som jobbet med sinnslidelser og slikt. Vi kommer over på det å kutte seg, de spør: "Hva bør man gjøre om man finner ut at noen kutter seg?"

 

Så kommer det et lynraskt svar fra han ved siden av meg: "Kaller de tapere!"

 

Hoho, jeg lo lenge, og jeg gikk og gliste resten av dagen.

Lenke til kommentar
Klassen min deltok på et lite prosjekt, og vi fikk besøk fra noen folk som jobbet med sinnslidelser og slikt. Vi kommer over på det å kutte seg, de spør: "Hva bør man gjøre om man finner ut at noen kutter seg?"

 

Så kommer det et lynraskt svar fra han ved siden av meg: "Kaller de tapere!"

 

Hoho, jeg lo lenge, og jeg gikk og gliste resten av dagen.

Eller "jævla emo!"

Lenke til kommentar
Klassen min deltok på et lite prosjekt, og vi fikk besøk fra noen folk som jobbet med sinnslidelser og slikt. Vi kommer over på det å kutte seg, de spør: "Hva bør man gjøre om man finner ut at noen kutter seg?"

 

Så kommer det et lynraskt svar fra han ved siden av meg: "Kaller de tapere!"

 

Hoho, jeg lo lenge, og jeg gikk og gliste resten av dagen.

Eller "jævla emo!"

 

.. Og det kom fra han som mener at oss på forumet har for dårlig selvtillit. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...