Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Læreren: Hvor finner vi urfolk?

 

Eleven som har sovet hele time vokner plutselig til:

- I SKOGEN! :woot:

ER dette det morsomste noen har sagt i en skole time??

 

 

hei folkens det morsomste noen har sagt ikke hva som skjedde i går i 4 time. Begrens dere litt og ikke fortell så mye tull. La det bli litt kvalitet på dette diskusjonstemaet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ein i klassen min på busstoppet: «Det må jo vere forferdeleg å vere i lag med Yngve (aka fandisen, alle på skulen veit kven han er, og han er litt "merkeleg").»

Eg: «Det har vel du god erfaring med ...» *løpe medan han klikker*

 

Litt morosamt der og då, kanskje litt morosammare om du veit kven fandisen er.

Lenke til kommentar
Ein i klassen min på busstoppet: «Det må jo vere forferdeleg å vere i lag med Yngve (aka fandisen, alle på skulen veit kven han er, og han er litt "merkeleg").»

Eg: «Det har vel du god erfaring med ...» *løpe medan han klikker*

 

Litt morosamt der og då, kanskje litt morosammare om du veit kven fandisen er.

Du må ha kjedelige skoletimer!

Lenke til kommentar

Noko av det som har blitt sagt i klasserommet:

 

1: Me hadde engelsktime og hadde om amerika og indianere og sånt, då ei jente sa: "Jammen du, finst Amerika i dag?

 

2: samme time om korleis indianerene kom til amerika( ei anna jente: ) "GJEKK dei herifrå til amerika?"

 

3: ein annan engelsktime, eg og ein kompis har vert og gjort noko på pc og har med nokre utskrifter. Då me kjem inn klasseromsdøra, seier han høgt: - Kor blei det av "gamlo"?

Personen han meinte var den 30 år gamle læraren ( dame ) som han ikkje klarte å sjå fordi ho var bak ein ganske stor elev. "Jeg er da ikke så gammel!" Sa læraren forbausa :!:

 

EDIT: dårleg formulering

Endret av Noko
Lenke til kommentar

Ok, om folk ikke syns denna er gøy, driter jeg i, det var gøy :wee:

 

Altså, var en ufattelig varm dag i sommer, da vi egentlig skulle ha matte, men vi fikk lov til å bade i innsjøen ved skolen istedet. Weeee!

 

En eller annen hadde tatt med seg en bordtennisball, som vi spilte med oppa på flytebrygga. Den datt så klart til slutt uti, og jeg måtte hente den.

 

Jeg kommer opp stigen, og bare står litt, imens jeg prater med han ene kompisen min. Legger så merke til at alle på brygga glaner på buksa mi, med både forundra blikk, sjokka blikk, og noen som ler. Ser så ned, og ser at jeg har en STOR klump/bul i buksa. OOOH SHIIIT tenker jeg! Bordtennisballen!

 

Drar den opp av buksa, og føler meg så redda :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...