Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Da jeg gikk i 8.kl hadde vi en gang heldagsprøve i engelsk.

 

En i klasse skreiv om faren sin. Han skulle skrive at faren hadde funnet seg dame (hele teksten handlet ikke om det da).

Ble omentrent slik:

 

And my father has a boyfriend.

His name is Line (Mener det var Line hu het)

 

Dette gjenntok seg gjennom hele teksten.

 

 

 

Gud som vi lo

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg gikk i 8.kl hadde vi en gang heldagsprøve i engelsk.

 

En i klasse skreiv om faren sin. Han skulle skrive at faren hadde funnet seg dame (hele teksten handlet ikke om det da).

Ble omentrent slik:

 

And my father has a boyfriend.

 

Gud som vi lo

haha...

 

Kom på da eg gjekk i 8.kl. Da fekk vi ha med oss musikk som vi kunne høyre på, dette var jo svere greier fant plata som eg likte aller best da... midt under tentamenen starter eg å synge med på musikken på ein mumle måte noko eg ikkje merka før nokon dunka borti meg... Følte meg ganske du da, første og siste gang eg hadde høyrte på musikk på tentamen :p

Lenke til kommentar
å en annen gang i krl timen så spørte hu en i klassen

''hvilket år ble jesus født a?''

'' hva tror du? år null da vettu''

''kutt ut å tull det fantes jo ikke noe annet en dinosaurer før år null da''

Man har ikke en nøyaktig, men det er lite trolig at det var år null.

 

 

i følge bibelen er det jo år null ( vi lever jo i år 2007 etter kristu fødsel, you see

 

 

 

( å sorry dere som iriterer dere med at jeg suger med å skrive punktum osv jeg er dystletiker å jeg vet jeg sliter med det trenger ikke noen på minner om den nei :thumbup:

 

Nei, faktisk så ble ikke Jesus født i år null.. Litt før tror jeg. År 3 f.kr tror jeg eller mer

Lenke til kommentar
Kom på en til:

 

I fjor var jo den store saken "global oppvarming", og i naturfag, samfunnsfag og mange andre fag var i innom dette. Vi skulle da også ha et engelsk-foredrag om dette, der vi skulle komme med personlige meninger.

 

En i klassen påstod at 80% av all verdens CO2 utslipp kom fra sauer (eller var det kuer?) som feis. Ihvertfall, han stod på sitt, og sa at det ikke hjalp å kjøre mindre bil, vi skulle heller spise mindre sau. Vi syntes det hele var ganske morsomt, men det hele toppet seg når læreren spurte helt seriøst hvor han fikk disse tallene ifra.

 

"Donald" svarte han! Vi lo og lo :!:

 

ENDRET: verste var nok at Donald faktisk var et seriøst svar :wallbash:

 

Det kommer faktisk mer CO2 fra kuer og slike dyr, enn det gjør fra biler. Og Donaldbladene har faktisk ett par faktasetninger i seg. I de midtsidene...

 

Måtte bare. :p

Lenke til kommentar
Kom på en til:

 

I fjor var jo den store saken "global oppvarming", og i naturfag, samfunnsfag og mange andre fag var i innom dette. Vi skulle da også ha et engelsk-foredrag om dette, der vi skulle komme med personlige meninger.

 

En i klassen påstod at 80% av all verdens CO2 utslipp kom fra sauer (eller var det kuer?) som feis. Ihvertfall, han stod på sitt, og sa at det ikke hjalp å kjøre mindre bil, vi skulle heller spise mindre sau. Vi syntes det hele var ganske morsomt, men det hele toppet seg når læreren spurte helt seriøst hvor han fikk disse tallene ifra.

 

"Donald" svarte han! Vi lo og lo :!:

 

ENDRET: verste var nok at Donald faktisk var et seriøst svar :wallbash:

 

Det kommer faktisk mer CO2 fra kuer og slike dyr, enn det gjør fra biler. Og Donaldbladene har faktisk ett par faktasetninger i seg. I de midtsidene...

 

Måtte bare. :p

 

Er ikke dette metan de fiser ut da? Det gjør vi mennesker og vet du, bare ikke like mye. Metan inneholder Karbon og hydrogen, altså ikke noe oksygen mao. ikke CO2

Lenke til kommentar
hæh? Jeg tok ikke den over? Var faren homio?

 

Nei, han var ikke homo. Men Gutten i klassen min hadde byttet ut alle she med he og girldfriend med boyfriend

 

Hørtes helt teit ut... Tror også oppgaven var å skrive om noen man så opp til.

 

 

PS: Jeg har ikke noe mot homofile :ph34r:

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Vi står av en eller annen grunn å ser på et Europakart.

Jente: "Men... hvor er USA hen?"

 

Noen folk i klassen har det sykelig morsomt med interne vitser om russere som sender dyr til forskjellige steder. Som "Russerne sendte en gang en gullfisk for å utforske Sahara. Den omkom." Så, etter å ha hørt den, måtte jenta (samme som over) tenke seg om i et par minutter, før hun undrende sa: "Men.... en gullfisk kan da ikke leve i Sahara?!"

 

Var også ei jente som i 9. spurte noe sånt som: "Er USA i England?"

 

<-->

Endret av Synox
Lenke til kommentar

I dag hadde vi verksted. Også læreren vår, Børge (dritkul lærer) Fant ut at det andre verkstedet stjal verktøy fra oss.. Så sa han til meg: Hvis du ser noen som går inn her og tar verktøy fra oss, så må du ta en svær jernstang og slå de i bakhue..

 

Jeg trodde kanskje han skulle si "så si ifra til meg", men neida. Her går vi hardere tilverks. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

(ved dreiebenken)

Lærer: Nå slutter du ikkje å pusse før skaftet er like glatt som eit kvinnebryst!)

(i sveisebåsen)

Annen lærer: Å sveise stigende vertikal er net som å pule, det er best i kantene.

(i klasserommet)

Annen lærer: det funker som pikk i grete :ermm:

Samme lærer: (i en prøve der han sa spørsmålene høyt mens vi skrev svara) kor mange hestekrefter er det i bilen min?(og ja det var karakter tellende prøve)

 

 

er sååå mange artige lærere med pervers humor :D

Lenke til kommentar

Kom på en til! dette skjedde idag:

 

Elev1: kan eg gå ut å ta imot en viktig telefon?

Lærer: jada

Elev1: *går ut*

Lærer: trur det e ei jente som e begynt å bli sugen på han der.

Elev2: eller so e det kanskje HAN som blir sugen

Alle: ler høyt

----------->

Elev1: *kommer inn igjen*

Elev2:Va det dama di som ringte?

Elev1: nei det va faktisk dama di som sa at du skulle komme ut på gangen!

Elev2: kødda du?

Elev1: nei, kanskje det e din tur å bli sugen!

Elev2: *går ut*

Alle : ler høyt :D

Lenke til kommentar
(ved dreiebenken)

Lærer: Nå slutter du ikkje å pusse før skaftet er like glatt som eit kvinnebryst!)

(i sveisebåsen)

Annen lærer: Å sveise stigende vertikal er net som å pule, det er best i kantene.

(i klasserommet)

Annen lærer: det funker som pikk i grete :ermm:

Samme lærer: (i en prøve der han sa spørsmålene høyt mens vi skrev svara) kor mange hestekrefter er det i bilen min?(og ja det var karakter tellende prøve)

 

 

er sååå mange artige lærere med pervers humor :D

Dette er yrkesfag tipper eg. På allmenn er det bare tørr humor...

 

Når vi snakker om sveising. Klassen vår hadde sveising som valgfag og på ein prøve som vi skulle ha var spørsmålet:

Kor varm er sveiseflammen? Det presterte ein å skriver 36 grader... Skal sei vi lo....

 

 

Denne er litt off topic. Alle kompisene mine gjekk på allmenn, ein dag skulle dei skrive dikt på nette på ein eller anna side. På den sida kunne dei tipse andre om dikta og eg fekke ein heil drøss med linker... Eg gjekk inn på den sida og da fant eg ut at eg var logga inn og kunne skrive dikt. Husker ikkje heilt kva dikte var men kompissen min fekk sjukt med kjeft fra læreren og alle snakka om det i fleire veker. Ingen forstod kven som hadde skrivi det dikte. Siste skule dag satt me og snakka om dei tre åra på vgs og kva som hadde skjedd, da var det noko som kom på dikte og eg måtte tilstå at det var meg... Dikte handla noko om smårips (fjortisser) og kor deilige dei var...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...