Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I 8. klasse startet læreren timen med å si at vi måtte være rolige og ikke bråke fordi hun hadde vondt i armen (Øhh?) Samme læreren kom nesten alltid forsent, men straks noen i klassen kom forsent ble hun drittforbanna og ga dem den skura forran hele klassen. Huff og huff.

 

En annen episode:

 

Lærer: Hva er svaret på oppgave 1?

Elev: Det er sånn og sånn

Lærer: Helt riktig. Øhhhh, hva sa du?

 

Høres kanskje ikke så artig ut, men faen som vi lo.

Lenke til kommentar
Da jeg gikk i syvende, snakket vi en dag om de i africa.. (hvorfor de er så fattige osv...) Så rekker en gutt i klassen opp hånda og sier: "Men hvorfor bruker de ikke kredittkort?".

Haha :p

 

Forresten: Africaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

 

I 8. klasse startet læreren timen med å si at vi måtte være rolige og ikke bråke fordi hun hadde vondt i armen (Øhh?) Samme læreren kom nesten alltid forsent, men straks noen i klassen kom forsent ble hun drittforbanna og ga dem den skura forran hele klassen. Huff og huff.

 

En annen episode:

 

Lærer: Hva er svaret på oppgave 1?

Elev: Det er sånn og sånn

Lærer: Helt riktig. Øhhhh, hva sa du?

 

Høres kanskje ikke så artig ut, men faen som vi lo.

Den siste der har læreren vår tatt meg og, bare da gjaldt det en forbanna lang ligning. ^^

 

Foredrag om filmen Crash (på engelsk):

... the two gangbangers (gjengmedlemer) ...

Temmelig morsomt der og da.

Kjedekollisjon=gangbang ifølge Andrè :wee:

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

dette er lenge siden, mener vi gikk i 5 klasse på den tiden. Vi hadde akkurat fått melding om at Kong Olav var død, læreren vår kom inn og hun var helt på gråten, sto å prata masse svada der fremme, så kommer det fra en i klassen (han kom til Norge året før). "Faen, er det noe å sipe for da?" og læreren bryter sammen i skikkelig hyling. Hele klassen lo så tårene rant.

 

Ellers så var det en som på ungdomsskolen aldri klarte å lese ordet "problem" verken på engelsk eller norsk, han hadde ikke lese og skrivevansker. Var kun det ordet, vel å merke når han leste fra boken. Han uttalte det "Torolbem" ble ganske mange hysteriske lattere ut av det :p

 

sikkert mange flere men kommer ikke på noen i farta :p

Lenke til kommentar
dette er lenge siden, mener vi gikk i 5 klasse på den tiden. Vi hadde akkurat fått melding om at Kong Olav var død, læreren vår kom inn og hun var helt på gråten, sto å prata masse svada der fremme, så kommer det fra en i klassen (han kom til Norge året før). "Faen, er det noe å sipe for da?" og læreren bryter sammen i skikkelig hyling. Hele klassen lo så tårene rant.

 

Ellers så var det en som på ungdomsskolen aldri klarte å lese ordet "problem" verken på engelsk eller norsk, han hadde ikke lese og skrivevansker. Var kun det ordet, vel å merke når han leste fra boken. Han uttalte det "Torolbem" ble ganske mange hysteriske lattere ut av det :p

 

sikkert mange flere men kommer ikke på noen i farta :p

Dør av latter her... :rofl:

Lenke til kommentar

I femteklassen :p

 

Jeg sloss med en gutt i klassn som var mørkhudet... Han kalte meg fregnetryne og jeg kalte han brunost, også klikket han helt og fór ut av klasserommet, og så sa læreren (vikaren) "Der gikk brunosten ut." Hele klassen hylte av latter xD Kanskje litt rasistisk av den vikaren, men vi gikk jo i femte :p

Lenke til kommentar
Foredrag om filmen Crash (på engelsk):

... the two gangbangers (gjengmedlemer) ...

Temmelig morsomt der og da.

 

Hihi, elsker når folk tar feil mellom "gangmembers" og "gangbangers". Og jeg sitèrer han vi tror er homofil i klassen:

 

...og dette ropte han jævlig høyt midt i friminuttet i gangen.

Det han egentlig mente:

 

"VI BANKER HAN!"

 

Det endte opp med:

 

"VI GANGBANGER HAN!"

 

2: samme time om korleis indianerene kom til amerika( ei anna jente: ) "GJEKK dei herifrå til amerika?

 

EDIT: dårleg formulering

 

Du er vel klar over at de faktisk gjorde det

 

Hihi, eid. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...