Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Det hendte i dag da vi tegnet skjema på pc til et automatisert anlegg (går 2. elektro).

Vi satt der og plutselig kom første TIP-klassen inn og skulle ha prøve. Læreren deres gikk rundt og så om elevene hans gjorde det de skulle..

Så, når han gikk nedover rekka jeg satt på og så at jeg satt på diskusjon.no, ropte han ut: "Hva eeer deet duu gjøør daaa??" Og så leste han opp noe av det som stod i tråden så alle hørte det..

 

Var ganske frustrerende, morsomt og flaut på en gang, men tror han også vart ganske forvirret da han bøyde seg ned for å få meg til å lukke vinduet og så hvem jeg var (eller ikke var).. :p

 

Hvilken tråd leste du i da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hendte i dag da vi tegnet skjema på pc til et automatisert anlegg (går 2. elektro).

Vi satt der og plutselig kom første TIP-klassen inn og skulle ha prøve. Læreren deres gikk rundt og så om elevene hans gjorde det de skulle..

Så, når han gikk nedover rekka jeg satt på og så at jeg satt på diskusjon.no, ropte han ut: "Hva eeer deet duu gjøør daaa??" Og så leste han opp noe av det som stod i tråden så alle hørte det..

 

Var ganske frustrerende, morsomt og flaut på en gang, men tror han også vart ganske forvirret da han bøyde seg ned for å få meg til å lukke vinduet og så hvem jeg var (eller ikke var).. :p

 

Hvilken tråd leste du i da?

 

Tror det var noe om iPhone i mobil/PDA forumet..

Lenke til kommentar
Ikke babethreaden altså...

 

Nei ^^

 

Vi snakket forresten om orden og skikk i klassen i dag, og læreren skrev bl.a. opp at vi ikke fikk besøke sider med pr0n og lettkledde kvinner (til og med med topp).. :ermm::p

Har nemlig blitt hot å forandre startsiden til s*egma.ca, når folk har glemt å logge av.. :love:

Lenke til kommentar

Det morsom

 

Det morsomeste noen har sagt i en time var i 10. vi satt å leste til natur og miljø prøve...

da klassens blondine begynte å veive med hendene og sa:

 

Lærer... Lærer!! ER svampebob en ost?

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ja, men HALLLOOOO!

 

Dette er en stund siden men likevell sår bli hun mint om det med gjevnlige mellomrom... og jeg skal si deg at hun kan bli VELDIG hissig...

 

HaHa

Endret av Mafla
Lenke til kommentar

Ungdomskulen; ein elev er hekta på ordet kåt og veit ikkje kva det betyr. Han går rundt og spør folk om dei er kåte og folk svarer seff nei... Så kommer timen og han klarer ikkje å holde seg, mens læraren holder på bryter han ut, "Er du kåt?"... Synst litt synd på læraren som prøvde å finne eit svar som passa inn... Men svare blei bare "hehe nei..."

Lenke til kommentar
Det morsom

 

Det morsomeste noen har sagt i en time var i 10. vi satt å leste til natur og miljø prøve...

da klassens blondine begynte å veive med hendene og sa:

 

Lærer... Lærer!! ER svampebob en ost?

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ja, men HALLLOOOO!

 

Dette er en stund siden men likevell sår bli hun mint om det med gjevnlige mellomrom... og jeg skal si deg at hun kan bli VELDIG hissig...

 

HaHa

Vi snakket om havdyr i Naturfagen i 9. og så sa læreren at svamp var et havdyr(Skulle pusse tavla så det datt bare inn). Også bryter ei blond ei i klassen ut "FINS SVAMPEBOB FIRKANT PÅ EKTE?!?!?!?!?!" Var egentlig ikke så mange som lo fordi hun avbryter læreren hele tiden og vi var egentlig lei av hu. Hu flørter faktisk noenganger med læreren o_O

Lenke til kommentar
haha, i dag var vi i friminuttet, så var det en fyr i klassen som løp rundt å dro ned buksa på folk, og min var litt stram, så når han dro, ble underbuksa og revet ned, så læreren stod ved siden, så så ho kølla mi ! :D haha, jævla vittig hadde du vært der, og kjent læreren som så an :p

Jess, livets flaue øyeblikk er alltid morsomme. Men denne tok kaka! :!: Hvor mange så "tingelingen" din før du rakk å få på deg buksa :p ? Nok folk til at øyeblikket foreviges?

Lenke til kommentar
haha, i dag var vi i friminuttet, så var det en fyr i klassen som løp rundt å dro ned buksa på folk, og min var litt stram, så når han dro, ble underbuksa og revet ned, så læreren stod ved siden, så så ho kølla mi ! :D haha, jævla vittig hadde du vært der, og kjent læreren som så an :p

Jess, livets flaue øyeblikk er alltid morsomme. Men denne tok kaka! :!: Hvor mange så "tingelingen" din før du rakk å få på deg buksa :p ? Nok folk til at øyeblikket foreviges?

ja !! :p

 

Men liksom, det var et sekund, men det følgtes lengere :p

 

Det var 4-5 stykker + læreren :p Litt småflaut var det .:p

 

 

haha, i dag var vi i friminuttet, så var det en fyr i klassen som løp rundt å dro ned buksa på folk, og min var litt stram, så når han dro, ble underbuksa og revet ned, så læreren stod ved siden, så så ho kølla mi ! :D haha, jævla vittig hadde du vært der, og kjent læreren som så an :p

Tok hun på den?

 

 

Seff :D

Endret av pepsipower
Lenke til kommentar

Mye morsomt ute å går her nå. :!:

 

Hadde en litt artig episode i historie timen i dag (igjen :roll: ). Det var en som fikk tilsnakk av læreren, vet ikke helt hva det var men læreren sa vertfall navnet hans. Hun kalte han Knut, men han heter egentlig noe annet. Vi lo selvsagt litt av dette og læreren lo med å ante egentlig ingenting (hun har faktisk halt ham det en stund nå). Men så var det en som rekte opp hånden og sa at han heter ikke Knut.

Hva!?!?! Kommer det fra læreren. Heter han ikke Knut?! Hvem er det som heter Knut i klassen her da?

Ingen av oss gjør det så var veldig morsomt der og da. :!:

Lenke til kommentar

I en time snakket vi om fattigdom i den tredje verden, og om hvor heldige vi var som bodde i Norge. Midt i timen rakk en jente (bleach blond, men fortsatt ekte blondine) opp hånden og sa: "jammen, vi har jo masse fattige i Norge også!".

 

Da vi andre stilte oss noe undrende til dette, fulgte hun opp med å si "Ja, bare tenk på alle de som bor i blokk".

 

Lyset er på, men det er ingen hjemme ;D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke mulig, må jo spille dum!

 

Jeg kom forsent her om dagen å sa til læreren at bussen bare kjørte forbi meg.

Slapp å få fravær siden broren til læreren var busssjåfør, å en gang når han kjørte så var han langt borte i tankene sine , så når folket på bussholdeplassen rakte ut handa for at han skulle stoppe, vinket han bare til dem å kjørte videre.

 

en annen lærer:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...