Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Er ikke dette metan de fiser ut da? Det gjør vi mennesker og vet du, bare ikke like mye. Metan inneholder Karbon og hydrogen, altså ikke noe oksygen mao. ikke CO2

Men husk at metan er 21 ganger sterkere med tanke på drivhuseffekt enn det CO2 er. Så det med kyrne kan faktisk ha noe i seg, men jeg har mer troen på alle myrene i norge som slipper ut tonnevis av metan. Fortell folk det, at den lokale myra slipper ut drivhusgass! Vi ville vært tom for myrer på null komma niks :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(ved dreiebenken)

Lærer: Nå slutter du ikkje å pusse før skaftet er like glatt som eit kvinnebryst!)

(i sveisebåsen)

Annen lærer: Å sveise stigende vertikal er net som å pule, det er best i kantene.

(i klasserommet)

Annen lærer: det funker som pikk i grete :ermm:

Samme lærer: (i en prøve der han sa spørsmålene høyt mens vi skrev svara) kor mange hestekrefter er det i bilen min?(og ja det var karakter tellende prøve)

 

 

er sååå mange artige lærere med pervers humor :D

 

 

det minner meg på noe som skjedde i 8 kl. vi hadde norsk prøve(også en karakter tellende prøve) med noen spørsmål, så sier læreren: se igjennom før dere begynner for å se om det er noe dere ikke forstår...

alle begynner å le når en sier det siste spørsmålet..

det siste var: hvem er skolens sterkeste lærer?

 

læreren som vi har i norsk bruker å skryte over musklene sine...

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar
det minner meg på noe som skjedde i 8 kl. vi hadde norsk prøve(også en karakter tellende prøve) med noen spørsmål, så sier læreren: se igjennom før dere begynner for å se om det er noe dere ikke forstår...

alle begynner å le når en sier det siste spørsmålet..

det siste var: hvem er skolens sterkeste lærer?

 

læreren som vi har i norsk bruker å skryte over musklene sine...

 

Var vel ikke han her? :p

 

http://www.facebook.com/profile.php?id=736351647

Lenke til kommentar

Vi hadde Norsk tentamen i dag. Der var det en som ikke klarte å holde seg helt i ro, så læreren gikk bort for å få han til å bli stille...

"Sitt stille på pulten din"

"Jeg sitter jo stille for faen"

"Ikke snakk slik til meg!"

"Herregud!"

Så reiser han seg og dytter læreren bort.

"Hei, du, stopp!"

"Nei, for faen"

 

Og så forsvant begge ut døra og vi hørere en del roping, og hele klassen ler :p

 

En annen hadde med seg champagne (på en 1liters glassflaske). Lærerne bytter jo på holde vakt, så han ventet på en lærer som heter Ertenstein. Da hun kom, hoppet han frem og spratt korken rett i taket. Det smalt skikkelig! Samme personen tok seg også et friminutt på nesten en time.

 

Kansje ikke så utrolig morsomt når man ikke er der og ikke kjenner personene, men det gjør en ellers kjedelig tentamen mye morsomere!

Lenke til kommentar

Hadde tidenes mest geniale mattetimer her i dag. Læreren som vikarierte for den egentlige læreren vår var helt syk i hodet, han kom inn til timen og sa "Hmmm, her lukter det nattlig sengekos."

 

Og når vi spurte hvor læreren var gikk det omtrent slik for seg:

 

Elev 1: Hvor er Arne?"

Elev 2: Ja, hva har du gjort med Arne?

VIkar: Hva har jeg IKKE gjort med Arne *sleskt pervosmil*

 

Og en gutt som sagger i klassen var litt urolig så vikaren gikk bort til han og sa "Nå må du dra deg opp nedentil." (ellevill latter, han saggeren rødma så hele rommet lyste rødt) "Nå er det nesten sånn at hele bondegården slipper ut." Da knakk alle.

 

I løpet av timen presterte fyren å:

- Spise sin egen ørevoks

- Vise fingeren

- Ta tunga ut av munnen og bevege den fra munnvik til munnvik kjempefort

- Gjøre forrige punkt ørten ganger til

- Ha stirrekamp med samtlige elever i klassen

- Starte et trommeensemble i klassen ved å banke i bordet.

- Finne på en ny spøk for nesten alle navnene under oppropet.

 

Om bare vi hadde hatt han permanent, han var helt rå i hoderegning, sinnsykt dyktig fyr, bare litt eksentrisk av seg.

Lenke til kommentar
Lol så bra Stonemeister, ser det sleske smilet for meg :wee:

Skulle sett fyren altså... Det første han gjorde i den timen var å ta ut tre råtne bananer fra vesken sin. Jeg var i den timen, og attpåtil kjenner jeg barnet hans. Når vi var ferdige med timen så gikk jeg bort til han/henne, og sa at vi hadde faren hennes som vikar. Stakkars person, h*n brøt jo nesten sammen... H*n brukte en halvtime på å forklare meg at han ikke er slik hjemme... Jeg vet ikke hvordan han er hjemme, men han virket gal. De tingene Stonemeister glemte å nevne er blant annet:

 

- Han tok ut tre råtne bananer fra eska si

- Tørket svampen og så på meg med et galt blikk, mens han geipet tunge og ristet på hodet. Kompisen min er fremdeles vettskremt

- I slutten av timen vasket han hendene, og gikk bort til gardinene og tørket seg med dem

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
De tingene Stonemeister glemte å nevne er blant annet:

 

- Han tok ut tre råtne bananer fra eska si

- Tørket svampen og så på meg med et galt blikk, mens han geipet tunge og ristet på hodet. Kompisen min er fremdeles vettskremt

- I slutten av timen vasket han hendene, og gikk bort til gardinene og tørket seg med dem

 

Fy faen, skulle ønske jeg hadde en sånn lærer :p

Likte spesielt at han tørket seg med gardinene :!:

Lenke til kommentar
Lov å håpe, kanskje den egentlige læreren vår har rømt landet for å slippe å ha oss igjen?

Lov å håpe. Naturfaglæraren vår vart lagt inn på eit galehus i bergen, vi viste ikkje noko før vi leste i VG at ho hadde rømt. Så vi hadde ikkje naturfag på eit halvt år og kunne ikkje komme opp i eksamen i det faget :p Skal sjå om eg finner artikkelen om ho :D

Lenke til kommentar

Vi hadde naturfag. Ei 17 år gammel jente skal svare på om det har noe å si for fiskene om det er mye eller lite oksygen i vannet. Da svarte hun:

- Det har jo ingenting å si for fiskene om det er mye oksygen i vannet eller ikke, for fiskene trenger ikke oksygen. De har jo ikke lunger.

 

Da måtte både læreren og jeg kjempe for å holde oss. =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...