Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi hadde en lærer på barneskola som skrudde av lyset når vi bråket og sa "Kan jeg få litt oppmerksomhet".

 

Det med å skru av lyset er sikkert står sikkert i en eller annen lærer guide bok.

 

I en guide bok for barneskolen! :!:

Læreren vår på barneskolen gjorde også det. Det verste er at vi ble stille.

Lenke til kommentar

Det var for noen månder siden: en kompis fikk i oppdrag av læreren og gå til arbeids benken ved lærerkontorene å lage hull i A4 ark.(så vi kunne putte de i permene våre) Selfølgelig var han så dum at han gikk til arbeidsbenken på sløyd-salen og borret med borre maskin i arkene...

 

Læreren spurte hvordan han hadde brukt så lang tid på å stikke hull i noen ark.

han sa svarte han hadde vært på sløyd-salen.

 

Da lo vi godt! :thumbs::lol: :!:

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Forresten samme fyr som ikke visste forskjell på "ligning" og "likning".

Kan du forklare meg forskjellen?

Forskjellen er kun skrivemåten. I praksis har det ingen betydning. Det jeg ville frem til var at han trodde det var snakk om to forskjellig ting. ;)

Lenke til kommentar
Det var for noen månder siden: en kompis fikk i oppdrag av læreren og gå til arbeids benken ved lærerkontorene å lage hull i A4 ark.(så vi kunne putte de i permene våre) Selfølgelig var han så dum at han gikk til arbeidsbenken på sløyd-saøen og borret med borre maskin i arkene...

 

Læreren spurte hvordan han hadde brukt så lang tid på å stikke hull i noen ark.

han sa svarte han hadde vært på sløyd-salen.

 

Da lo vi godt! :thumbs::lol: :!:

 

Morsomt :rofl:

Lenke til kommentar

Har en ny historie:

 

VI har en jævla høg og sterk kar i klassa. En gang skulle engeslklæreren ut å gjøre ettellerana. so ho ga ansvare til han høge sterke. Lærern gikk ut og han gikk bort til kateteret. etter noe tid kom vi fram til at han skulle vise kjønshåra sine :S han hoppa oppå kateteret og hadde fått buksa ned på bokseren når læreren kominn døra!!

 

Faen så vi lo!

Lenke til kommentar
VI har en jævla høg og sterk kar i klassa. En gang skulle engeslklæreren ut å gjøre ettellerana. so ho ga ansvare til han høge sterke. Lærern gikk ut og han gikk bort til kateteret. etter noe tid kom vi fram til at han skulle vise kjønshåra sine :S han hoppa oppå kateteret og hadde fått buksa ned på bokseren når læreren kominn døra!!

 

Wait.... WHAT?!?

Lenke til kommentar
Har en ny historie:

 

VI har en jævla høg og sterk kar i klassa. En gang skulle engeslklæreren ut å gjøre ettellerana. so ho ga ansvare til han høge sterke. Lærern gikk ut og han gikk bort til kateteret. etter noe tid kom vi fram til at han skulle vise kjønshåra sine :S han hoppa oppå kateteret og hadde fått buksa ned på bokseren når læreren kominn døra!!

 

Faen så vi lo!

 

Men hva med guttene i klassen?! :no:

Lenke til kommentar
var en gang fransklæreren kom inn i klasserommet og sa "Vet dere hva, idag har jeg lyst og lære dere et banneord på fransk"

Hehe, tror ikke det finnes noen helt normale fransklærere. Hadde en som alltid ropte og hoiet når noen sa noe feil, han kom også snikende inn i klasserommet rett etter at han hadde dratt for å sjekke om vi jobbet.

Lenke til kommentar
Har en ny historie:

 

VI har en jævla høg og sterk kar i klassa. En gang skulle engeslklæreren ut å gjøre ettellerana. so ho ga ansvare til han høge sterke. Lærern gikk ut og han gikk bort til kateteret. etter noe tid kom vi fram til at han skulle vise kjønshåra sine :S han hoppa oppå kateteret og hadde fått buksa ned på bokseren når læreren kominn døra!!

 

Faen så vi lo!

 

Men hva med guttene i klassen?! :no:

er bare gutter i klassa ;)

Lenke til kommentar

Det hendte i dag da vi tegnet skjema på pc til et automatisert anlegg (går 2. elektro).

Vi satt der og plutselig kom første TIP-klassen inn og skulle ha prøve. Læreren deres gikk rundt og så om elevene hans gjorde det de skulle..

Så, når han gikk nedover rekka jeg satt på og så at jeg satt på diskusjon.no, ropte han ut: "Hva eeer deet duu gjøør daaa??" Og så leste han opp noe av det som stod i tråden så alle hørte det..

 

Var ganske frustrerende, morsomt og flaut på en gang, men tror han også vart ganske forvirret da han bøyde seg ned for å få meg til å lukke vinduet og så hvem jeg var (eller ikke var).. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...