Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første episode var litt over middels morsomt. Jeg trodde det skulle være fryktelig dumt, etter å ha sett reklamen hvor det humoristiske skal være at hovedpersonen (Elvestad) går inn i en skyvedør. Men Mala skal få svare på hvordan resten av serien er, selv om de fleste komiserier er morsomme på et nach.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg synes om Patton Oswalt som vert under Spirits Awards i natt. Ikke like bra som Seth Rogen eller Andy Samberg, det kan jeg trygt si. Og Oswalt er jo egentlig ganske morsom fyr ellers.

 

 

Samberg og Rogen tidligere år:

 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Hvordan får dere amerikansk Netflix? Jeg bruker Hola i Chrome, noe som har fungert fint tidligere, men det funker ikke lengre. Jeg har amerikansk flagg når jeg logger inn, men får kun tilgang til norsk innhold. Hola funker på andre sider, så mistenker at det er Netflix som har busta at jeg ikke har amerikansk bruker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

X-files (tapte seg når Mulder ble borte og Doggett dukket opp men var vel grei nok for det)

 

Dallas 80s (rundt s10 så var det ikke så underholdende lenger , de havnet i giddesløshetsfella....manusene manglet futt , la oss bare få det unnagjort-mentalitet)

 

Rederiet (syns serien var på det jevne hele tida.......aldri noen stor nedgang , voodoo-dukke og tvilling-kapteinene var noget OTT dog)

 

MASH (noen mener at serien tapte seg når Alda fikk mer kontroll.......syns serien fremdeles var morsom selv om de prøvde å injisere mer seriøsitet post-'75)

 

Sitter og ser på obskure drama-serier :

 

Central Park West

Titans

 

Dessverre mangler det noen episoder men bedre enn ingenting......ålreit for å slå i hjel litt tid.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Har sett Friday Night Lights igjen, og den har ikke blitt dårligere med årene. Synes faktisk slutten var bedre nå, og jeg likte slutten fra før av veldig godt. Sesong 2 var litt dårligere enn jeg husket den og er klart den svakeste delen, men ellers er serien veldig undervurdert.

 

Så også første episode av andre sesong av House of Cards. Sitatet på slutten var badass, hvis den setter standaren for sesongen blir dette bra.

Lenke til kommentar

Første episode av About A Boy er ute på NRK nå, bare litt over en uke etter at den hadde premiere på NBC i USA. Nye serien fra Parenthood og Friday Night Lights-sjefen Jason Katmis.

 

http://tv.nrk.no/serie/gutter-er-gutter/koif10005214/sesong-1/episode-1

 

For dere som liker romcoms og sånt, ikke fordi som er ute etter en hardcore sitcom. Men jeg likte den nok for å være litt "søt" og lett drama komiserie. David Walton er fun type, men Bent virker å være bedre. Kan ha utviklingspotensiale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...