Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanker om Falling Skies-finale:

 

 

 

- Spawn!

- En lege som kaster opp, ikke vasker seg på hendene for så å pakke legeutstyr. Javel.

- Skitter som bitchslapper. Awesome

- Militærkupp, unntakstilstand, infiltrering av skitters, infiltrering av alien-base-for-å-blåse-opp-våpen-vi-aldri-har-hørt-om, tatt til fange, graviditet, nye romvesen... Glemt noe? For mye på for kort tid, kaoskontroll wanted.

- Dai måtte die. For en bortkastet karakter.

- Tortur. Hvorfor? Kunne jo bare hacket seg inn i Ben, som tidligere i sesongen.

- Bressler må være synonymt med udugelig på et eller annet språk. Mannen er jo mer inkompetent enn romvesenene.

 

 

 

Alt i alt en knall start, litt hipp-som-happ midt i sesongen, så ble det bra igjen før siste episode var som en stor tjukkas forsøke seg på sprint i OL. Underholdende, men likevel så feil.

Lenke til kommentar

Ahh, The Newsroom! Forbløffende som alltid.

 

 

"How did they know where you were?"

"Her Facebook-page"

"Shut the page down"

"I'll take care of it"

 

In your face Facebook, ditt onde verktøy for onde vandaliserende anti-abortmotstandere!

 

Ut av av tåken kommer .... Will! Mannen. Kvinnens redningsmann. Vandrer bort og fikser alt, som om det var en Hollywood-film fra 40-tallet. Men hvor var kappen?

 

Lenke til kommentar

Nå som jeg er ferdig med The Shield, noen som har forslag? :p

 

Ser du mangler Carnivale på lista di. Lenge siden jeg har sett den, og planlegger å se den på nytt snart, men husker jeg digget den. Tung og dyster atmosfære, men ikke no reinspikka action akkurat hvis det er du er ute etter.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...