Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Har et litt spesefikt spm ang. Suits, men fant ikke tråden for sesong 2?

På slutten av s02e07 var det en avstemning, og jeg forstod det slik at Harvey og Jessica sto i fare. I episode 8 var mye tilbake i tid, men jeg fikk ikke alltid med meg hva som var før og nå. Og i promoen til ep 9 var det ikke snakk om noe som relaterte til avstemningen i det hele tatt. Så dette er et domt spørsmål. Beholder Jessica stillingen og Harvey jobben? (Noe de helt sikkert gjorde, men fikk ikke med meg scenen der det ble avgjort) Jeg forsvant vel helt i episode 8.

Spoiler.

 

Enig i at s02e08 var litt forvirrende

 

 

Nå var det vel slik at det var Jessica som fikk Mike til og kontake gamle elskerinna til Daniel, slik at de hadde noe og bruke mot ham i avstemmningen. Selv om jeg ikke skjønte hvordan

Og nei avstemningen har ikke vært.

Jeg har heller ikke helt fått med meg hvordan Daniel kan være tilbake etter hva han gjorde, noe som vi fikk full klarhet i nå.

Vi så også at Harvey har følelser, men han er god på og skyve de til side.

ikke minst en full episode med Donna! :elsk:

 

Harvey: &--#60;&--#60;I am getting Donna back&--#62;&--#62;

 

 

 

Nå har jeg bare sett den "in the next episode of Suits"-promoen på slutten av forrige episode, men der var det ihvertfall klart at Hardman vil gjøre Litt til senior partner sånn at han får stemme i hvem som skal være managing partner. Jessica, Harvey og Mike beholder jobben hvis de vinner denne avstemningen, men jeg regner med de finner en alternativ måte å komme seg unna.

 

 

 

 

Takk for svar Nå har jeg oversikten. :)

 

Harvey var i en yeah i'm gonna get Dana back, all good mood på slutten, akkurat som problemene hans var borte. Tenkte at det ikke var så smart å skaffe Dana før den avstemningen. Igjen takk og beklager min trege respons, har ikke verdt hjemme på en stund.

 

Endret av Zonked
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All over også nå.

 

HBO Nordic vil bli lansert også.

 

The pay-TV group says it is partnering with Peter Ekelund/Parsifal International on a joint multi-platform video distribution venture, HBO Nordic, which will also serve Sweden, Norway, Finland and Denmark.
Endret av Maury
Lenke til kommentar

Vi kan på sett og vis takke filmbransjen for å være vanskelig med Netflix og co. Nå satser de på TV-serier.

 

Får håpe på godt utvalg og brukervennlig app/funksjoner for smart-TV og andre enheter. Da blir det enda mer brukervennlig enn piratalternativet og vips så blir det mer penger tilgjengelig for å lage gode serier på kundenes premisser - ikke annonsørenes.

 

Er optimistisk til dette :)

Lenke til kommentar

Strike Back sitt writers room må ha det beste ved siden av Sons of Anarchy-folka nærmest.

 

Disse folka må ha det beste å gjøre. En dag tenker de på action og blod. Neste dag er det store spørsmålet, "How can we put more boobs into this?". Introduksjonen av en av hovedkarakterene fra Project Dawn og Vengance er jo mens han har seg med en thailandsk hore eller noe sånt, var asiater ihvertfall.

 

SoA har veldig mye gøy med å la folk lide, i mean poor Opie. Men den mørke humoren til serien til tider. Gud, hvordan folk skriver til denne serien. <3

Lenke til kommentar

Fordi det nok anses som dårlig usability om kundene må styre med tredjeparts-programvare. Det gjør det nok også lettere for dem å komme med support angående hvordan tjenesten skal brukes, fremfor en FAQ for hver frontend-løsning.

 

Kan jo diskuteres akkurat det, men det er vel ikke så overraskende at de satser på dette.

Lenke til kommentar

Disse folka må ha det beste å gjøre. En dag tenker de på action og blod. Neste dag er det store spørsmålet, "How can we put more boobs into this?". Introduksjonen av en av hovedkarakterene fra Project Dawn og Vengance er jo mens han har seg med en thailandsk hore eller noe sånt, var asiater ihvertfall.

 

 

Høres forøvrig litt ut som Spartacus? Er fortsatt forbløffet over hvor mye sex og vold de klarer å slenge inn i den serien, den siste sendte sesongen var jo action jeg aldri har sett makan til.

 

Dette er jo bare... lovely ^^

 

 

 

Lenke til kommentar
Fordi det nok anses som dårlig usability om kundene må styre med tredjeparts-programvare. Det gjør det nok også lettere for dem å komme med support angående hvordan tjenesten skal brukes, fremfor en FAQ for hver frontend-løsning. Kan jo diskuteres akkurat det, men det er vel ikke så overraskende at de satser på dette.

 

Det var egentlig ikke ett spørsmål, dog det andre var det (som du ikke svarte på :))

Lenke til kommentar
Neimen ikke lett å tolke det slik du skreiv :p

 

jepp, ser det nå, bytt ut '?' med '!' så blir det bedre. Var slik det var i hodet mitt.

 

Dog poenget er der, hvis hver streamingtjeneste skal ha sin egen frontend, blir det ett salig røl og rot.

HBO go, netflix, Sumo, Get.... og sikkert flere.

 

Hva vil norske forbrukere bruke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...