Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye god omtale i grunn for å være en ny komiserie fra NBC, kanalen som den siste perioden har lansert helt elendige komiserier som Whitney, BFF og Free Agents US. Mottagelsen har vært generelt positiv av hva jeg har plukket opp.

 

Er noe den samme mottagelsen Bent fikk, som var en komiserie jeg likte godt tiltross for kort levetid. Go On var ganske grei, og innfridde mye mer enn de minimale forventningene jeg hadde. Aldri vært noe fan av Friends, men liker Matthew Perry. Så til og med alle episodene av Mr. Sunshine! Hans gjesterolle over et par episoder i The Good Wife var ganske bra. Og var en like stor favoritt som Bradley Whitford i Studio 60.

 

Vil tro Go On har bedre sjanser til å overleve enn Bent, ettersom NBC faktisk promoterer serien og brukte OL for å lansere serien (episode 2 kommer ikke før neste måned). Samplingen under OL var bra, selv om det blir spennende å se hvordan det går med serien i slutten av neste måned/oktober.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker Mathew Perry selv. Brukbar pilot, bra potensiale - skriv meg opp som en beskjeden optimist.

 

Angående The Newsroom, så er det lenge siden en serie har klistret meg så fast foran skjermen. Tror kanskje jeg snakker for både Heilage og meg selv, når jeg sier 'ignorance is bliss'. Hva synes dere andre?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at Fringe har gått meg hus forbi. Startet på sesong 1 her for en uke siden. Sett 14-15 episoder, og er hektet som bare det. Klart mye av dette er nok litt sci-fi (hvertfall slik verden er idag) men så lenge det gies en nogenlunde god forklaring kjøper jeg det, er tross alt underholdning.

På en måte er det godt at jeg har 4 sesonger (og snart starter S5) å kose meg igjennom, men i og med at hver episode er 45 minutter blir det en del timer å se igjennom! Må holde meg unna fringe-tråden for å ikke bli spoilet. Håper de klarer å holde koken gjennom alle sesongene.

Lenke til kommentar

Har et litt spesefikt spm ang. Suits, men fant ikke tråden for sesong 2?

 

 

På slutten av s02e07 var det en avstemning, og jeg forstod det slik at Harvey og Jessica sto i fare. I episode 8 var mye tilbake i tid, men jeg fikk ikke alltid med meg hva som var før og nå. Og i promoen til ep 9 var det ikke snakk om noe som relaterte til avstemningen i det hele tatt.

 

 

Så dette er et domt spørsmål. Beholder Jessica stillingen og Harvey jobben? (Noe de helt sikkert gjorde, men fikk ikke med meg scenen der det ble avgjort)

 

Jeg forsvant vel helt i episode 8.

 

 

Spoiler.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at Fringe har gått meg hus forbi. Startet på sesong 1 her for en uke siden. Sett 14-15 episoder, og er hektet som bare det. Klart mye av dette er nok litt sci-fi (hvertfall slik verden er idag) men så lenge det gies en nogenlunde god forklaring kjøper jeg det, er tross alt underholdning.

På en måte er det godt at jeg har 4 sesonger (og snart starter S5) å kose meg igjennom, men i og med at hver episode er 45 minutter blir det en del timer å se igjennom! Må holde meg unna fringe-tråden for å ikke bli spoilet. Håper de klarer å holde koken gjennom alle sesongene.

 

Det er en utrolig bra serie, jeg derimot falt av i midten av sesong 4. Det ble litt for mye. Har tenkt til å ta det opp igjen før sesong 5 starter :)

Lenke til kommentar
Har et litt spesefikt spm ang. Suits, men fant ikke tråden for sesong 2?

På slutten av s02e07 var det en avstemning, og jeg forstod det slik at Harvey og Jessica sto i fare. I episode 8 var mye tilbake i tid, men jeg fikk ikke alltid med meg hva som var før og nå. Og i promoen til ep 9 var det ikke snakk om noe som relaterte til avstemningen i det hele tatt. Så dette er et domt spørsmål. Beholder Jessica stillingen og Harvey jobben? (Noe de helt sikkert gjorde, men fikk ikke med meg scenen der det ble avgjort) Jeg forsvant vel helt i episode 8.

Spoiler.

 

Enig i at s02e08 var litt forvirrende

 

 

Nå var det vel slik at det var Jessica som fikk Mike til og kontake gamle elskerinna til Daniel, slik at de hadde noe og bruke mot ham i avstemmningen. Selv om jeg ikke skjønte hvordan

Og nei avstemningen har ikke vært.

Jeg har heller ikke helt fått med meg hvordan Daniel kan være tilbake etter hva han gjorde, noe som vi fikk full klarhet i nå.

Vi så også at Harvey har følelser, men han er god på og skyve de til side.

ikke minst en full episode med Donna! :elsk:

 

Harvey: &--#60;&--#60;I am getting Donna back&--#62;&--#62;

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...