Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Jeg antar de norske forbrukerne vil være glad i å bruke det som tjenesteleverandør tilbyr.

 

Nå er eksempelvis det å integrere Spotify i XBMC sikkert interessant for de spesielt interesserte, men for majoriteten går det nok greit med en Spotify-frontend og en Wimp-frontend - på lik linje med ulike apps for ulike værtjenester.

 

For noen er det kanskje et salig røl og rot, men jeg tviler på forbrukere flest opplever det som den helt store utfordringen at også innholdsleverandører for TV-serier gjør som alle andre innholdsleverandører.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Falt litt etter fordi sesongplottet ble litt weird. Hva i alle dager betyr det for meg hvem som blir sjef i det firmaet?

 

Jeg liker den nettopp fordi de gjør det vanskelig å velge side. Valget mellom Jessica og Daniel er som valget mellom to onder.

 

Birollene har forøvrig også begynt å skinne som bare det. Louis Litt? Herlig. Rachel Zane? Hottest på TV. Donna? En moderne Joan Harris.

Lenke til kommentar
Valget mellom Jessica og Daniel er som valget mellom to onder.

 

Det er denne twisten eg liker. Jessica har liksom til nå fremstått som "den snille" mens Hardman er djevelen sjøl.

Legger resten i spoiler for sikkerhets skyld.

 

 

I serien nå føler eg det er litt vanskelig å plassere Hardman, siden han mot Jessica og Harvey er rimelig skruppeløs for å knekke de, mens han i andre tilfeller faktisk klarer å fremstå som en "changed man". Men så er spm: Er han beinhard mot Jessica og co fordi de prøvde å knekke han med en gang, eller er det fordi han er styggen?

 

 

Blir veldig spennende å se hva som skjer fremover.

Lenke til kommentar

RIP Tony Scott.

 

I tillegg til å være et kjent navn i film-industrien så har også vært aktiv innen tv med flere serier som inkluderer The Good Wife. Også hatt pilotprosjekt for HBO-eide Cinemax og mer i utvikling.

 

Coma kommer neste måned, som er en lovende miniserie også produsert av Tony (og Ridley).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...