Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

 

Akkurat det synes jeg serien fint klarer selv, ved å være langdryg, usammenhengende, grunn, og alt helt uten noe utbytte. Alle problemene med bøkene blir forstørret, og noen nye introdusert, samtidig som ingen av styrkene skinner gjennom. Hadde det ikke vært for Dinklage, de flotte settene og det faktum at det aldri har blitt laget en god fantasyserie, så hadde GoT vært en total katastrofe.

 

Syntes første sesong var ren perfeksjon på de fleste områdene og gjensyn var bare enda mer herlig. Spent på hvordan sesong 2 oppfattes, nå som bøkene er lest før serien.

 

Noen, som meg, elsket det som kom og mente den fløy høyt, mens andre mener den synker i sin egen kvikksand. Men jeg tror nok de fleste vil bli storfornøyd. :)

 

 

Ellers, tror nok det er et klokt valg med godeste Ricky. Seerne kommer til å strømme til, litt kontroverser er bare bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seertallene har da ikke vært så bra de siste årene. Ved unntak av de siste med Gervais, det er ingenting som garanterer at GG vil ha like gode seertall. For GG har faktisk også hatt elendige seertall for bare få år siden. Og det var før Writers Guild-streiken.

 

Morsomt hvordan det Gervais sa om 'The Tourist' faktisk var sant. For Sony bestakk på en måte de som stemmer for GG. Var tross av alt en helt gratis tur til Las Vegas, og konsert med Cher - Helt gratis.

Lenke til kommentar

Må se første episode om igjen før jeg ser episode 2. Følte første episode var passe kjedelig og generisk western, med ikke noe fremragende i seg (kanskje bortsett fra at det var pent å se på). Men var egentlig klar for det før serien starta og. AMC har jo gjort western bra før, så burde jo ha lært litt fra sitt tidligere ganske bra westerndrama.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jepp, mer Hell on Wheels nå i helga. Ser piloten om igjen. Men skulle egentlig har prioritert noe av etter andre jeg egentlig skulle ha se først (4-5 episoder av Fringe, 2 Burn Notice, 1 av Chuck o.s.v).

 

 

Outlaw Country blir ikke til en serie på FX (kanalen som huser Sons of Anarchy, Justified o.s.v). Så egentlig fram til serien, spesielt på grunn av John Hawkes som jeg elsket i Winters Bone (den lille bi-rollen han hadde, som og fikk Oscar-nominasjon).

 

Men Powers ser ut til å gå fra tegneserien til tv-skjermen nå endelig. Men riktignok så kommer ikke serien neste år som planlagt, og blir gjort om. Nok en god tegneserie fra forlaget som gir ut The Walking Dead, Chew o.s.v. Liker også skuespillerne annonsert til serien som Jason Patric, Lucy Punch, Titus Welliver, Alona Tal, og Vinnie Jones (vel kanskje ikke han etter The Cape).

 

Mørk serie rundt folk med superkrefter? Ja, takk.

 

powers2.jpg

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Takk for spoileren Bobbylove. Stoppet å lese så fort jeg skjønte det var spoiler, men skade allerede skjedd. Er det så vanskelig å sette spoilere i spoilertag?

Hva er spoiler med å spekulere i hva han vil at skal skje?

 

Vel, han avslører hvilke karakterer som er i live i siste sesongen (dermed dreper all spenning i tidligere sesonger rundt disse karakterene) og han avslører også veldig tydelig hvilke konflikter som eksisterer i siste sesong. Jeg fjernet alt rundt det, åpenbar spoiler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk, Rampage. Det var slik jeg så/følte det også.

 

Håper jeg får kommet meg igjennom de tre siste episodene av sesong 2 av Sopranos denne helgen + sesong 3, for jeg har Oz liggende. Forhåpentligvis får jeg sett resten av The Sopranos, hele Oz, Generation Kill og The Pacific før jul i tillegg til de seriene jeg faktisk følger, og ørten bøker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...