Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo mye gøyere å ha dvder og samlebokser ei hyllen, enn en haug med filer liggende på en harddisk! Jeg kjøper også favorittseriene, pluss det jeg trenger tekst på. Tok nettopp plasten av første sesongen av Deadwood, men så ville ikke dvdspilleren virke uten av x-boksen var på så da spilte jeg x-boks i stede :!:

Lenke til kommentar

Seertallene til Taxi har ligget på en halv million(ihvertfall i første uke). Noe som er bra for det sendetidspunktet og en mandag, for å ikke nevne at det er noe nytt. Den har også konkurranse fra 71° Nord/I Kveld Med Ylvis, og Wallander fra TV2.

 

Så nå at TV2 Zebra har begynt å sende Lights Out. Verdt å få med seg?

 

Ja. Åpen slutt også, så skader ikke å følge med på hvordan serien ender.

 

Mer hvorfor har jeg skrevet her.

Lenke til kommentar

Kan ikke gjøre noe annet enn å le av innlegget ditt. The Sopranos kjedelige bikarakterer? The Sopranos bare bra på grunn av Tony Soprano.

 

Nå var det ikke det jeg skrev, om du da beveger deg tilbake og leser over igjen (legg merke til første setning, jeg skulle ikke tro metaforen krevde så mye for å fange opp).

 

 

Tvert imot skrev jeg hvor viktige tilsynelatende "gørrkjedelige" karakterer er for de vi finner fantastiske (Tom Kane mye på grunn av karakterene rundt, Tony Soprano mye på grunn av karakterene rundt). Selv om en karakter - isolert sett - kan virke "gørrkjedelig" er del av et fundament som får dynamikken til å fungere.

 

Men det er alltids enkelt å ta ting ut av sammenheng når man leser, det er vel en bi-effekt av tabloidene. :)

Lenke til kommentar

Har vært så oppslukt i siste boken (så langt) i A Song of Ice And Fire-serien at jeg plutselig lå et stykke bak på endel ting som sees :wee:

 

Når det er sagt, med alt det arbeidet GRRM har gjort i forkant, kan jeg vanskelig se hvordan de skal klare å ikke få Game of Thrones til å bli ansett som en av tidenes TV-serier når den en gang har gjort ferdig sitt løp. Herlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det er sagt, med alt det arbeidet GRRM har gjort i forkant, kan jeg vanskelig se hvordan de skal klare å ikke få Game of Thrones til å bli ansett som en av tidenes TV-serier når den en gang har gjort ferdig sitt løp. Herlig!

Akkurat det synes jeg serien fint klarer selv, ved å være langdryg, usammenhengende, grunn, og alt helt uten noe utbytte. Alle problemene med bøkene blir forstørret, og noen nye introdusert, samtidig som ingen av styrkene skinner gjennom. Hadde det ikke vært for Dinklage, de flotte settene og det faktum at det aldri har blitt laget en god fantasyserie, så hadde GoT vært en total katastrofe.

Endret av Lord Britishface
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...