Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Noen som vet om en serie som nylig sendte en episode på norsk tv? Handlet om en lege i the hamptons. Det er min far som spør, jeg har jo ikke tv engang... Er ikke sikkert det var Hamptons, men det var noe med rike folk og det var mitt forslag, han nikket ivrig at det kunne det være. Han husker ikke dag eller kanal og legen var ung og lys. Makan til håpløshet fra gamlingen her. Men noen som vet?

 

Royal Pains, ja. Stemmer også at det var i Hamptons.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smertefullt. Pinlig er det, men enda mer er det smertefullt. Serien har bare dårlig kritikk, og har en bedre gjennomsnittlig score blant kritikerne enn Charlie Angles. :p

 

 

Haha, likte dagens American Horror Story. Jesus, Denis O`Hare kan dette med å spille freaks.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Justified er bra ja, sesong 2 var nesten, om ikke et mesterverk på grunn av prestasjonene til de fleste. Spesielt Margo Martindale og Jeremy Davies. Martindale som Mags må være en av de beste kvinnelige skurkene jeg har sett på TV. Ikke rart hun vant Emmy for rollen. Den beste prestasjonen i forrige sesong, tett etterfulgt av Michelle Forbes i The Killing for piloten av serien.

 

Ser fram til sesong 3. Hverdagen trenger mer Raylan Givens og Boyd Crowder neste år mens gangsterne har en pause, og zombiene har en liten mini-pause fram til februar.

 

Helt klart en serie som burde sees om man liker for eksempel The Shield, Deadwood, Sons of Anarchy, og Breaking Bad. Selv om serien er noe procedural, så burde man være blind om man ikke ser den røde tråden helt fra starten av. Det er en fin serie som alltid forsetter den røde tråden, og bygger opp nye situasjoner fint.

 

Jeg har begynt å falle helt for American horror story. Den er virkelig både fascinerende og merkelig, samtidig som jeg kjenner at spenningen vokser. Har akkurat sett ukens episode, og gleder meg allerede til neste. ^^

 

Til tross for alle klisjeer og egentlig alt det hektiske rotet som er i serien er det noe rart med denne serien. Tror jeg aldri har hata, samtidig elsket serien på den måten. En guilty pleasure ja.

 

Frances Conroy (stuepika Moira), Jessica Lange (nabokjerringa Constance) og Denis O`Hare (Larry) hadde gode prestasjoner jeg likte godt i ukas episode. Å gjør egentlig litt opp for den dårlige actingen Dylan McDermott medfører serien.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...