Duriello Skrevet i går, 18:41 Skrevet i går, 18:41 DukeRichelieu skrev (26 minutter siden): Nå klør jeg etter en ny episode med Alien Earth. Mens vi venter... Er Yellowstone noe å se? Hører den anbefalt fra flere, men ikke umiddelbart noe som jeg innbiller meg at jeg hadde elsket. Men er glad i dramaserier. Kan ikke huske å ha lest særlig mye om den her, men kan ha vært en periode jeg ikke var aktiv. Ja har litt abstinenser! Tar det lang tid før de innser at å putte sinnet til unger i en OP synth kropp ikke var det smarteste å gjøre? Hva skjer videre med fårikålen? Timothy Olyphant er digg! Creep factor, gi meg mer! 😂 Yellowstone er bra, syntes jeg iallefall. Første halvdel av sesong 1 er litt smådøll, men så tar det seg opp. Ikke alt er like bra selvfølgelig, men likbare karakterer (ikke alle) løfter showet. 1
DukeRichelieu Skrevet i går, 19:09 Skrevet i går, 19:09 Nimrad skrev (28 minutter siden): Om Yellowstone er bra… Ja, jøss, en av de beste seriene de siste ti årene. Duriello skrev (26 minutter siden): Yellowstone er bra, syntes jeg iallefall. Første halvdel av sesong 1 er litt smådøll, men så tar det seg opp. Ikke alt er like bra selvfølgelig, men likbare karakterer (ikke alle) løfter showet. Kult! Da får jeg gi det en sjanse, tenker jeg. Jeg så faktisk 2 eller 3 episoder, men ble ikke helt revet med. Men av erfaring er det slik med dramaserier. De trenger mer tid enn det. Sitat Ja har litt abstinenser! Tar det lang tid før de innser at å putte sinnet til unger i en OP synth kropp ikke var det smarteste å gjøre? Hva skjer videre med fårikålen? Timothy Olyphant er digg! Creep factor, gi meg mer! 😂 Spent på å se mer av Timmy. Tror den karakteren rommer en del mer enn vi har sett. 1
Reg2000 Skrevet i går, 19:22 Skrevet i går, 19:22 1 hour ago, DukeRichelieu said: Er Yellowstone noe å se? Hører den anbefalt fra flere, men ikke umiddelbart noe som jeg innbiller meg at jeg hadde elsket. Men er glad i dramaserier. Ja den er veldig bra. Serien blir faktisk bedre etterhvert da du blir mer kjent med karakterene. Det er vel ikke alt som akkurat er like realistisk og noen karakterer trekker litt ned, men det er en av de bedre seriene som har gått i de senere årene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå