Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Har fått sett første av to sesonger av komiserien "Spaced". Herrejesus så genialt dette er, satt med latterkrampe i går. Rart at jeg aldri hadde hørt om serien før jeg leste Empires top 50 TV-serier. Det er noe med redigeringa som gjør denne serien jævli genial. Anbefales sterkt.

Spaced er en herlig britisk komedie. Sett Black Books og/eller The IT Crowd? Ikke samme stil som Spaced (det er sitcoms), men fortsatt samme nivå og samme type humor. Britene er geniale!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The It Crowd er herlig ja. Fått øynene mer opp for Britisk komedie. Har anskaffet meg alt av Black Adder, og "Black Books" skal så absolutt sjekkes ut etterhvert. Takk for tips.

 

Begynner å hope seg opp med serier og filmer som skal sees nå men, får vel pløyd meg gjennom det etterhvert.

Lenke til kommentar

The It Crowd er herlig ja. Fått øynene mer opp for Britisk komedie. Har anskaffet meg alt av Black Adder, og "Black Books" skal så absolutt sjekkes ut etterhvert. Takk for tips.

 

Begynner å hope seg opp med serier og filmer som skal sees nå men, får vel pløyd meg gjennom det etterhvert.

Det går fortere enn man tror. Black Books har kun 18 episoder (20min) utdelt på 3 sesonger uansett.
Lenke til kommentar

V var ikke SÅ supert egentlig :shrug:

Off, V er jo nesten like dårlig som Spartacus.

 

Wow, du har jo ikke peiling i det hele tatt da!

 

Hvilke serier liker du?

Det har ingenting med peiling å gjøre men hva man liker selv :)

 

Var et forsøk på humor, som nok en gang forsvant i en verden uten smileys. :wee: Fix'd it, sorta. :dremel:

Lenke til kommentar

V var ikke SÅ supert egentlig :shrug:

 

Wow! Du har jo ikke peiling i det hele tatt da!

 

No smiley???? ;)

 

Synest V er bra. Noe av det bedre som begynte i fjor som eg sa. Ikke det at det sier så mye opp mot en del andre kvalitetsserier. Men å sammenligne med de er uansett V for "ung" til å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...