Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Den mini-serien er litt verdt å få med seg. Du har selvfølgelig mini-serier som John Adams, The Pacific, Band of Brothers, The Prisoner(selv remaken som AMC har lagd) o.s.v. som burde prioriteres først.

 

Men ja, jeg synes du skulle se den hvis du har sett de bedre mini-seriene der ute. Det er ikke noe The Wire, det er ikke noe Prison Break. Det er er liksom en mini-serie for seg selv, fordi folkene vi sympatiserer oss med i serien faktisk er de slemme. Men igjen, det er jo på en måte noe du har sett før med "tjuver og purk", bare her er det litt bedre fremstilt. De to siste episodene likte jeg ikke stort, men så og si hele mini-serien er grei. Skuespillerne er greie, og spenning er gangske bra til tider. 7-8 av 10 hvis jeg skulle rate mini-serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen som ikke anser seg selv som Heroes-fanboys si noe vettugt om serien? Pappa har kjøpt inn sesong 1 på dvd. Skader ikke å begynne rett på, men pros and cons for serien mottas gjerne. :yes:

 

Serien er jævlig bra sesong 1&2 men resten så blir det litt...tja..de drar konseptet litt vel langt, men så absolutt verdt å få med seg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Noen som har noen gode å spennende serier jeg burde få med meg?

I spoileren under ligger seriene jeg har sett alt av og kommer på i farta:

 

Band Of Brothers

Breaking Bad

Chuck

Family Guy

Generation Kill

Heroes

How I Met Your Mother

Jericho

Kongen Av Queens

Smallville

South Park

The Office US

The Pacific

The X-Files

Lost

True Blood

Entourage

Macgyver

The Big Bang Theory

+ Diverse gamle amerikanske sitcoms

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Firefly. :yes:

Takk for tipset.

 

Sopranos. Spesielt hvis du likte Breaking Bad. (Et eller annet med BR som minner meg om Sopranos)

Community er en gøyal komiserie, det samme er Arrested Development.

Glemte å legge til Sopranos i listen ovenfor.

Skal skjekke ut Arrested Development.

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes Arrested Development kom litt tregt i gang? Så ca de 10 første episodene, men jeg tok den ikke helt.

 

Så forresten ferdig Breaking Bad her om dagen. Var totalt i sjokktilstand etter episoden. Hadde det vært en episode etter der igjen, hadde den vært satt rett på, slik jeg kunne gjøre hele veien. Blir ganske luksus når man starter på en serie man kan se non-stop med episoder. Kjipt å vente helt til juli neste år. Serien er helt oppe med Dexter av mine favoritter.

 

Får vel begynne på Heroes da. Kanskje jeg rekker igjennom første sesong før Dexter starter på igjen i september. Det blir konge!

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode å spennende serier jeg burde få med meg?

I spoileren under ligger seriene jeg har sett alt av og kommer på i farta:

 

Band Of Brothers

Breaking Bad

Chuck

Family Guy

Generation Kill

Heroes

How I Met Your Mother

Jericho

Kongen Av Queens

Smallville

South Park

The Office US

The Pacific

The X-Files

Lost

True Blood

Entourage

Macgyver

The Big Bang Theory

+ Diverse gamle amerikanske sitcoms

 

 

Dexter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...