Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Ja, men alikevel serien i sin helhet var nesten elendig. Første sesong var knall den, men spesielt de to siste var elendige. Å beviste fullt ut av forfatterne hadde en veldig lang plan om å forsette lenge med å gå rundt grøten. Heldigvis skjønte seerne dette, som ledet til at serien ble økset men fikk lov av tv-selskapet til å fullføre serien. Noe som ble gjort som om du skulle nesten tro sjimpanser hadde skrevet serien de siste sesongene.

 

I tillegg for å snakke om skuespiller-prestajonene til spesielt skuespillerne som spilte Michael, Lincoln og Sara som var noe av det dårligste skuespillet jeg har sett på tv de siste årene, bortsett fra kanskje Heroes.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sesong 1 av Prison Break var helt fenomenal. Resten not so much

 

Wow. Jeg så akkurat første episode av Glee. Tenkte jeg skulle prøve en ny serie.

 

Jeg er faktisk blåst ut av sofaen og ut verandadøra. Denne serien er fantastisk.

Velkommen i klubben :]

Glee er awesome. Sitter å småsynger selv når jeg ser på.

 

Glee var årets friskeste pust ja, sammen med Spartacus.

 

Sue Sylvester er som den mannlige versjonen av Ari Gold. Fantastisk karakter.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gNGFqqVk1ZM

Lenke til kommentar

John Adams er ikke en serie å se om du ikke liker trege politiske dramaer.

Men om du gjør det så er den midt i blinken. Jeg syntes det var et spennende tema/setting, men serien i seg selv føltes litt livløs.

 

Edit: Så sesong 2 av White Collar i går faktisk.

Ikke fult så bra som sesong 1, men den har fungert til nå.

Tiffany Tiesen var gravid under innspillingen av de første 6 episodene så du får se veldig lite til henne. Noe som fungerer greit, hadde det ikke vært for disse idiotiske green screen scenene de har spilt inn med henne.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

TVNorge med ny kanal rettet mot menn

 

Som et svar på FEM-kanalen skal TVNorge nå lansere en "mannkanal" kalt "Max". Grunnen til at jeg tar opp dette her, er at den vil sende en del serier.

 

Det vil sendes blant annet: Mad Men, Breaking Bad, Spartacus, TBBT, Top Gear og det nye talkshowet til Conan O'Brien(!).

 

Herlig å få Conan på norsk tv hvertfall.

 

Er det bare jeg som omtrent har sluttet helt å se på TV? Jeg klarer ikke alle reklamepausene, jeg blir tullete av de!

Alt jeg vil se laster jeg ned, er jeg alene?

Lenke til kommentar

Vil forresten takke for tipset om Bored To Death, bra saker. Then again, HBO har vel egentlig ikke noe dårlig ?!

Den episoden jeg så av ricky gervais show var ikke akkurat imponerende :shrug:

Det er en podcast de bare har slengt noen animasjoner på. Selv synes jeg podcasten var bedre uten animasjonene.

 

Er det bare jeg som omtrent har sluttet helt å se på TV? Jeg klarer ikke alle reklamepausene, jeg blir tullete av de!

Alt jeg vil se laster jeg ned, er jeg alene?

Nei, du er nok i den eneste. Filmer og serier utgår på TV. Det eneste jeg ser på TV er sport og nyhetskanaler. Filmer og serier kjøpes eller lastes ned.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

TVNorge med ny kanal rettet mot menn

 

Som et svar på FEM-kanalen skal TVNorge nå lansere en "mannkanal" kalt "Max". Grunnen til at jeg tar opp dette her, er at den vil sende en del serier.

 

Det vil sendes blant annet: Mad Men, Breaking Bad, Spartacus, TBBT, Top Gear og det nye talkshowet til Conan O'Brien(!).

 

Herlig å få Conan på norsk tv hvertfall.

Faen meg på tide at denne kom til norsk tv.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...