Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Ikke skyt meg nå. Noen her som har sett Gossip Girl, og har noe vettugt å si om det med et seriekritisk øye? Vurderer det, da det ser ut som en grei slaskeserie med fine damer og money-bling-bling.

Jeg tror jeg så nesten 3 sesonger, gikk aldri helt inn hos meg og til slutt ble det for mye drama. Helt ok serie jeg fulgte med helt fra første episode, til jeg gikk lei da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg sett piloten ( første episode ) av Breaking Bad , må si det virker som ett spennende konsept. Jeg kommer nok til å se noen episoder til før jeg dømmer den. Men so far so good :thumbup:

 

Men kan egentlig aldri tenke meg den kommer opp med høyden til Dexter, som en bruker sa her. Men håper jeg tar feil og finner en knakende god serie!

Lenke til kommentar

Da har jeg sett piloten ( første episode ) av Breaking Bad , må si det virker som ett spennende konsept. Jeg kommer nok til å se noen episoder til før jeg dømmer den. Men so far so good :thumbup:

 

Men kan egentlig aldri tenke meg den kommer opp med høyden til Dexter, som en bruker sa her. Men håper jeg tar feil og finner en knakende god serie!

Jeg begynte på Breaking Bad for litt over en uke siden, og min neste episode nå er Episdoe 5 på Sesong 2. Jeg ble ikke helt tilfredsstilt etter den første episoden, men etter 2,3 og 4 kan jeg trygt si jeg digger det! Se videre, det er knallbra.
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke sett breaking bad, men det "alle" sier er at serien blir bedre og bedre..

 

Noen som har sett Modern Family? Tenkte jeg skulle prøve meg på noen episoder etterpå, hørt ganske mye bra om den. Ed O'Neil skal vist gjøre en veldig god jobb i serien.

 

Jeg så alle episodene for 2 uker siden. Fantastisk serie. Og som CypheroN sier så er det ganske vittig hvordan de driver gjøn med det daglige.

Elsker den lette humoren, trivelige karakterene og den sexy latinske dama :}

Lenke til kommentar

Nurse Jackie er ikke en jente-serie, da har du misforstått litt. Da er jo så og si alle serier med en kvinne i hovedrollen en jenteserie som Weeds(som også er fra samme kanal).

 

EDIT: The Lost Room likte jeg veldig godt, alltid likt Krause etter Six Feet Under(som en serie som er lagd av Alan Ball som senere lagde en serie som er populær her på forumet, True Blood).

 

"Taub" og "Andy Bellfleur" er også med i mini-serien.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Nurse Jackie er ikke en jente-serie, da har du misforstått litt. Da er jo så og si alle serier med en kvinne i hovedrollen en jenteserie som Weeds(som også er fra samme kanal).

 

EDIT: The Lost Room likte jeg veldig godt, alltid likt Krause etter Six Feet Under(som en serie som er lagd av Alan Ball som senere lagde en serie som er populær her på forumet, True Blood).

 

"Taub" og "Andy Bellfleur" er også med i mini-serien.

 

En dramaserie som omhandler en kvinnelig sykepleier vil jeg si er per definisjon en jenteserie.

 

På en annen side, er din kommentar basert på erfaringer fra denne nevnte serien? isåfall, så hadde jeg satt pris om du kunne beskrevet denne serien.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...