Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Gouldfan skrev (42 minutter siden):

Noen flere bra serier på å Prime?

Hannah ser jeg, digger det.

Expanse er jeg ferdig med..

High castle startet jeg men likte ikke..

Good Omen eller hva den het var ok men fenget ikke.

Jeg syns faktisk The Purge var overraskende mer givende enn forventet. Eller om du har sansen for sinnsvak japansk galskap, så er Documental helt vanvittig herlig morro :D Her er det ingen grenser faktisk.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Gouldfan skrev (30 minutter siden):

Nei, ikke sett.

Så kult ut.

Da har du en god serie der ihvertfall. Sett den serien flere ganger og blir bare bedre og bedre for hver gang. Så hjelper Timothy Olyphant alltid. En av favoritt skuespillerne mine for sure!

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden):

Da har du en god serie der ihvertfall. Sett den serien flere ganger og blir bare bedre og bedre for hver gang. Så hjelper Timothy Olyphant alltid. En av favoritt skuespillerne mine for sure!

Også en serie jeg falt av lasset på. Elsket starten, men synes den flatet litt ut etterhvert og mulig jeg ble distrahert av en annen serie. Dog villig til å gi den en ny sjanse etterhvert. 

Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (Akkurat nå):

Vurderer gi Boardwalk Empire en sjanse når jeg er ferdig med Bosch.

Ser ellers at The Night Manager er tilgjengelig på HBO nå. Sterkt anbefalt fra min side. Mulig jeg må se den opp igjen selv nå snart. 

Boardwalk er knakende god, har gått glipp av mye da jeg så den da og da på tv kanal. Samme med Sopranos forøvrig... Kunne sett mer av begge.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
DukeRichelieu skrev (7 timer siden):

Sopranos er jo kanskje tidenes beste serie. Så den må du nesten se fra start til slutt om du ikke alt har gjort det. ;)

Helt enig.. Sopranos er helt fantastisk. 

Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (På 27.7.2020 den 12.20):

Noen flere bra serier på å Prime?


Sneaky Pete, Hand of God, Psych, Monk, The Tick, Mrs. Maisel, Mr. Robot, Jean-Claude Van Johnson, Hannibal, The Boys, Expanse, Man in the High Castle, Orphan Black, AHS, Halt and Catch Fire, Jack Ryan, Patriot, Red Oaks, Fleabag ....

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...