DukeRichelieu Skrevet fredag kl 12:00 Skrevet fredag kl 12:00 (endret) Hvordan var The Mandalorian S2? Fikk plutselig lyst å se denne, men jeg har jo glemt absolutt alt av sesong 1. Husker bare noen kule kampsekvenser og 'baby' Yoda. Mulig man finner en recap. Eller skal jeg se Wednesday S2? Eller bare komme i gang med Yellowstone? Decisions, decisions... Endret fredag kl 12:01 av DukeRichelieu
Sjalottløk Skrevet lørdag kl 21:35 Skrevet lørdag kl 21:35 On 9/5/2025 at 12:46 AM, 0laf said: Ser fram til denne. Fikke sett ferdig siste episode av Dexter Resurrection. Synes sesongen var bra. Verdt å se tenker jeg for de som er skeptisk slik jeg var. Den er derimot ikke på nivå med sesong 4
Dubious Skrevet lørdag kl 21:37 Skrevet lørdag kl 21:37 Har begynt med Dexter, men den er langdryg og mye uinteressant fyll. Tok pause midt i episode 3.
Sjalottløk Skrevet lørdag kl 21:42 Skrevet lørdag kl 21:42 3 minutes ago, Dubious said: Har begynt med Dexter, men den er langdryg og mye uinteressant fyll. Tok pause midt i episode 3. Det er litt tull der, men ikke så mye synes jeg. Fortsett å se, du har ikke kommet til handlingen
Sjørøver Skrevet lørdag kl 22:42 Skrevet lørdag kl 22:42 DukeRichelieu skrev (På 5.9.2025 den 14.00): Hvordan var The Mandalorian S2 Veldig god! Episode 2 er dryg. Dropp sesong 3. Hopp på Andor etterpå. 1
0laf Skrevet lørdag kl 23:13 Skrevet lørdag kl 23:13 Sjalottløk skrev (1 time siden): Fikke sett ferdig siste episode av Dexter Resurrection. Synes sesongen var bra. Synes denne var bra, noen av de tidligere spin-offs'a har ikke vært stort å skryte av, men her er flere av de opprinnelige skuespillerne tilbake i god Dexter-stil
DukeRichelieu Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Sjørøver skrev (18 timer siden): Veldig god! Episode 2 er dryg. Dropp sesong 3. Hopp på Andor etterpå. Da blir det å se sesong 2 etter hvert, men må nok finne meg en sesong oppsummering av sesong 1. Har i mellomtiden startet på Yellowstone, så blir nok opptatt med det fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå