Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer litt på offroad, eller probe whiskey, synd jeg ikke får testa de  :(

Noen som kan beskrive de?  :p  Hvis de er skikkelig gode må jeg nesten få fiksa noe  ;)

9531286[/snapback]

Probe whiskey er smaktilsatt snus, eller ihvertfall den smaker ikke vanlig snus. Litt vansklig og forklare men det er ihvertfall en søtlig smak og god er den. Anbefales.

Lenke til kommentar
Om du i det hele tatt har snusa litt så merker du ikke forskjell på den antatt sterke Nick & johnny og skruf sterk, motfor vanlig general løs. Jeg merka ihvertfall ikkeno, bare at generalen har bedre smak :)

9522431[/snapback]

Jo, det gjør du faktisk. Jeg sier ikke at det er pga nikotin eller hvafaen, men det har no med ph å saalt n'shit som sier noe om hvor mye nikotin som tas opp i blodet. Har snust i 2 år, og når jeg våkner om mårran kjenner jeg fortsatt ett bra kick av skrufen. General derimot kjenner jeg heller lite av. Men, jeg liker general veldig godt, er andrevalget mitt etter skruf.

Lenke til kommentar
"Snus inneholder mye mer nikotin enn sigaretter!"

Tobakken i sigaretter og snus har omtrent samme nikotininnhold. Misforståelsen skyldes at man sammenligner nikotininnholdet i røyken fra en sigarett med nikotininnholdet i en pris snus. Bare 10-20 % av nikotinet i snusdosen tas opp i slimhinnene i munnen og når blodet. Forskningsresultater viser at snusbrukere og røykere har omtrent samme nikotininnhold i blodet ved forbruk "etter behag".

 

Det visste jeg absolutt ikke :wow: Jaja, da har man lært noe idag og :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...