Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener det er 10% mere i skruf enn i General. Men er sikker på at det er 8 i Catch..

9521796[/snapback]

Jeg er bare nødt til å spørre deg... Er nikotin så jævelig viktig for deg? Klarer du deg ikke med en liten dose istedet for en stor dose?

 

Lurer på om du faktisk hadde merket forskjellen om vi hadde tatt en prøve med snus HELT uten smak og forskjellige nikotin-nivåer. :)

 

"FY FAEN TA SÅ FETT DET ER MED MYE NIKOTIN"

 

Nikotin er farlig. :nei:

 

Ja, jeg blir uhyre provosert av sånne innlegg.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Mener det er 10% mere i skruf enn i General. Men er sikker på at det er 8 i Catch..

9521796[/snapback]

Jeg er bare nødt til å spørre deg... Er nikotin så jævelig viktig for deg? Klarer du deg ikke med en liten dose istedet for en stor dose?

 

Lurer på om du faktisk hadde merket forskjellen om vi hadde tatt en prøve med snus HELT uten smak og forskjellige nikotin-nivåer. :)

 

"FY FAEN TA SÅ FETT DET ER MED MYE NIKOTIN"

 

Nikotin er farlig. :nei:

 

Ja, jeg blir uhyre provosert av sånne innlegg.

9521837[/snapback]

Herregud fyren SPURTE om nikotin innholdet! VIs du leser 5-10 sider før, så har jeg en lang diskusjon med en fyr som tror nikotin er ALT. JEg snuser selv Catch hver dag, så NEI jeg trenger faen ikke mye nikotin. OG NEI JEG syns faen ikke det er tøft. HAn spurte om Catchen og jeg svarer han, faen heller, er det ikke det man har diskusjon.no til?

JA JEG BLIR IRRITERT OVER FOLK SOM TROR DE VET ALT!

EDIT: JÆVLIG IRRITERT

Endret av Effectiv
Lenke til kommentar

Nei jeg har faen lov til å bli så forpult irritert som jeg faen meg vil :) Men for din skyld. jeg roer meg litt. ;) Forresten du har rett med skruf vs General. samme innholdet ;) Men personlig syns jeg skruf er bedre. smaker mere deilig lakris, og er litt tørrere en general. General er alt for våt :p men General løs eier Skruf sin løse :D

Endret av Effectiv
Lenke til kommentar
Herregud fyren SPURTE om nikotin innholdet! VIs du leser 5-10 sider før, så har jeg en lang diskusjon med en fyr som tror nikotin er ALT. JEg snuser selv Catch hver dag, så NEI jeg trenger faen ikke mye nikotin. OG NEI JEG syns faen ikke det er tøft. HAn spurte om Catchen og jeg svarer han, faen heller, er det ikke det man har diskusjon.no til?

JA JEG BLIR IRRITERT OVER FOLK SOM TROR DE VET ALT!

EDIT: JÆVLIG IRRITERT

9521922[/snapback]

Alikevel formulerer du deg på en måte som ikke er tvetydig, men påståelig. Noe jeg mener ikke helt henger på greip.

 

Og hvis du plutselig blir så forbanna, så er caps lock din venn. :)

Og jo, faen heller, det er det vi har diskusjon til.

 

Vet jeg alt? Nei. Men jeg skjønner bl. a. at jeg gir egentlig faen i om du vil ha den sterkeste snusen på markedet, vil det sannsynligvis bli kjøpt, av den grunn at du er litt opphengt i hvor mye nikotin det er og hvor jævelig det svir under den leppebrasken din.

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at du ikke vet en dritt om meg, og at du kan påstå noe slikt er helt irrelevant. Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om nikotin innholdet, så lenge snusen smaker godt. Catch smaker godt, og gir litt effekt, noe som er relativt greit siden som oftest vil man dempe nikotinsuget når man snuser.. Men for å svare deg. Som du ser over (forrige side, ok) at han spurte om catch. Og etter det jeg har erfart her på denne tråden, så svarer folk om smak, nikotin innhold og om den er våt/tørr. Vel jeg svarte på alt untatt om den er våt eller tørr. Den er relativt tørr, bare sånn at jeg har sagt det og. Den renner ikke i det hele tatt og er perfekt i timen. Da slipper man å innimellom måtte spytte, som for eksempel ved snusing av sterkere, feks NaJ eller Skruf stark.

Mvh Effectiv

Lenke til kommentar
Jeg må bare si at du ikke vet en dritt om meg, og at du kan påstå noe slikt er helt irrelevant. Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om nikotin innholdet, så lenge snusen smaker godt. Catch smaker godt, og gir litt effekt, noe som er relativt greit siden som oftest vil man dempe nikotinsuget når man snuser.. Men for å svare deg. Som du ser over (forrige side, ok) at han spurte om catch. Og etter det jeg har erfart her på denne tråden, så svarer folk om smak, nikotin innhold og om den er våt/tørr. Vel jeg svarte på alt untatt om den er våt eller tørr. Den er relativt tørr, bare sånn at jeg har sagt det og. Den renner ikke i det hele tatt og er perfekt i timen. Da slipper man å innimellom måtte spytte, som for eksempel ved snusing av sterkere, feks NaJ eller Skruf stark.

Mvh Effectiv

9522018[/snapback]

Hvordan jeg kan påstå noe sånt? Jeg oppfatter deg sånn. :)

 

Trenger du en smak og fuktighet for å virkelig måtte nyte snusen? General løs er nøytral, og den holder jeg meg til.

 

Det skal dog legges merke til at snus er en stygg vane som ikke er helt fin.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...