Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BuySnus er ganske greit. Begynte å kjøpe derifra for 3-4 år siden.

Bestiller aldri mer enn 3-4 bokser om gangen, fordi jeg klarer ikke å snuse opp mer før det går ut på dato :p

 

Husker at før kunne man bestille ei "test-dåse", så man fikk en gratis og det eneste som kosta var 30 spenn i porto/frakt.

Veldig greit :)

 

 

Men sånn ellers...

Når slutta de å ha glasskår i snusen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
De har aldri hatt glasskår i snusen, som mange tror.

 

Det  var saltkrystaller, som var i snusen for å åpne porene og slippe nikotinet fortere inn i blodet, og disse lignet på glasskår.

9528217[/snapback]

 

Riktig.

 

Det er nå det er saltkrystaller i snusen. Før hadde de glass. Var jo derfor folk hadde så digre hull oppover i overleppen. :)

9528482[/snapback]

 

Feil.

 

De hadde glass før i tiden, men NÅ har de salt. ;)

9528572[/snapback]

 

Feil.

Lenke til kommentar

nå må dere slutte å tro at det de hadde glass i snusen! :mad:

 

trykk og se

 

eller for de litt late:

 

 

"Snus inneholder glass!"

Snus inneholder ikke glass, og har heller aldri gjort det. Myten om glass i snus er gammel og det er ukjent hvordan den har oppstått. Før kunne det forekomme at saltkrystaller utkrystalliserte seg i snusen, noe som muligens kunne se ut som glass."

Lenke til kommentar

Men forrsten, hvorfor hinter dere alltid til at "kidsa" og "fjortisene" er de som tror det er kult å snuse? Jeg kjenner folk her i dag som er 25-30 som tror det er forbanna tøft. Alder har nok ikke noe å si tror jeg. Jeg begynte fordi jeg fikk en av en kompis og jeg likte det. Chill feeling og er genialt når man sitter i timen og prøver å slappe av ;D

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal ha snus med det høyeste innhold av nicotin.

Mange av de som snuser, snuser fordi at de sluttet og røyke, men forsatt har sug etter nickotin.

 

Selv kjenner jeg ikke forskjeld på noction innholdet ( ikke ta dette bokstavelig )

Men at snusen er sterkere, og ikke alltid like god.

 

Jeg prøver og kutte litt ned på røykingen så jeg snuser lettere typer som Lucky Strike og så skal jeg få meg en boks med Catch snart.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal ha snus med det høyeste innhold av nicotin.

Mange av de som snuser, snuser fordi at de sluttet og røyke, men forsatt har sug etter nickotin.

 

Selv kjenner jeg ikke forskjeld på noction innholdet ( ikke ta dette bokstavelig )

Men at snusen er sterkere, og ikke alltid like god.

 

Jeg prøver og kutte litt ned på røykingen så jeg snuser lettere typer som Lucky Strike og så skal jeg få meg en boks med Catch snart.

9530478[/snapback]

 

Alle skal ikke ha snus med det høyeste innholdet av nikotin (ikke nicotin :) ). For meg er det viktigste smak og nikotin. Sier seg jo selv hvorfor smak er viktig, men grunnen til at jeg liker snus med litt "fart" i er fordi desto sterkere blir den deilige avslappende følelsen :) (synd at jeg ikke føler så mye mer av den nå :( )

 

Men sure, sikkert noen fjortissnusere som omtrent bare er opptatt av nikotin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...