Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint at dere to endelig er ferdig med å krangle :) . Husker ikke hvem som sa hva men de som bare tenker på nikotinet i snus har litt problemer... ;) Snus skal nytes med smak og en viss styrke men noen trenger kanskje mer nikotin enn andre for å få den gode avslappede følelsen :p

Endret av tommyes
Lenke til kommentar
Om du i det hele tatt har snusa litt så merker du ikke forskjell på den antatt sterke Nick & johnny og skruf sterk, motfor vanlig general løs. Jeg merka ihvertfall ikkeno, bare at generalen har bedre smak :)

9522431[/snapback]

Jeg merket stor forskjell. Skruf stark kicket skikkelig. Fikk min første general løs i dag og elsket den, men den kicket ikke en kvart centimeter engang! XD

Lenke til kommentar

Ja lucky strike-boksene EIER! Jeg pleier å bruke de til å ta med meg snuff når jeg skal bort. Lokket sitter såpass bra, at jeg trenger ikke bekymre meg for å søle det ut, så tar jeg opp litt snuff med ei klype. Men vanligvis går det i general og nå er jeg hekta på Catch.

 

Akkurat nå sitter jeg her med min helt nye catch. Er jo nesten som mokka, bare mye større poser!

Lenke til kommentar

Hva slags snuff er det du bruker?

Jeg bruker President med menthol. Selges i VG-bua i Sandnes. Den trenger ikke egen boks, da den kommer i en boks som likner en 1-lighter. Du åpner ei lita dør i siden, og tømmer litt pulver på hånda.

Hvorfor trenger du en snusboks til å ha snuff i?

 

 

PS. Når jeg snuffer, får jeg en kraftig smerte i bakhodet umiddelbart, men den varer max 5 sekunder. Sitter på samme side som det neseboret jeg snuffet med.

Flere som får sånn? DET er effekt, det :-)

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...