Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JHUU! Får et tårn Skruf Porsjon til uka, måtte bare syte om det til noen :D:D:D:D:D GLEDER MEG TIL LØNNING!

9196872[/snapback]

 

 

Hvem f. vil ha porsjon når de først skal ha noe. Jeg skjønner du måtte syte, og ikke.. skryte ;)

9196998[/snapback]

Jeg vil ha portion, letter og raskere å bruker, slipper baking osv. har bare snus brukt en boks løs men holder meg til portion. Løs blir bare gris. bruker det kun om jeg ikke får tak i portion der jeg er.

Lenke til kommentar
JHUU! Får et tårn Skruf Porsjon til uka, måtte bare syte om det til noen :D:D:D:D:D GLEDER MEG TIL LØNNING!

9196872[/snapback]

 

 

Hvem f. vil ha porsjon når de først skal ha noe. Jeg skjønner du måtte syte, og ikke.. skryte ;)

9196998[/snapback]

Jeg vil ha portion, letter og raskere å bruker, slipper baking osv. har bare snus brukt en boks løs men holder meg til portion. Løs blir bare gris. bruker det kun om jeg ikke får tak i portion der jeg er.

9197130[/snapback]

 

 

Lulz.

 

Porsjon er for ekte mannfolk ;)

 

(jeg spøker altså!)

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar

Hater posjon!.

Har ikke snust på noen dager, men måtte bare finne fram boksen min igjen da jeg så denne tråden, hadde spart nok til ca en prell, så den tok jeg nå :love:

General ftw :love:

Har foresten snust ca 10 bokser, og røyka sikkert 100 røyk++ det siste halvåret, merker enda ikke noe avhengighet! :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Hater posjon!.

Har ikke snust på noen dager, men måtte bare finne fram boksen min igjen da jeg så denne tråden, hadde spart nok til ca en prell, så den tok jeg nå :love:

General ftw :love:

Har foresten snust ca 10 bokser, og røyka sikkert 100 røyk++ det siste halvåret, merker enda ikke noe avhengighet! :)

9197210[/snapback]

 

Gawd. Du merker ikke at du er avhengig før du tar deg en pris uten å egentlig føle du trenger det..!

Når du liksom bare kan gå på gaten mens du pakker... Ahh.. Good old days

Lenke til kommentar

Porsjon:

 

+ Slipper å bake

+ Mindre gris å ta ut

 

- Får mindre snus for pengene

- Kan ikke velge størrelse på porsjonen like mye som med løs

 

Løs:

 

+ Noen liker å bake :p

+ Mer snus for pengene

+ Mer effekt

 

- Mer gris

 

Jeg for min del går som oftest for porsjon, av den enkle grunn at jeg ikke gidder å bake :)

Lenke til kommentar

Kan vi ikke få noen fler anmeldelser i 1.posten? Det hadde vært greit, siden det tydeligvis er en del som har kjøpt snodige greier i ferien.

 

Spesielt denne "wannabe-snusen" av noe mais greier :p

Har selv bare prøvd Nj, rl, general, Ls og Skruf (og skruf sterk).

 

Ville satt pris på noen fine anmeldelser så man kan kjøpe noe annet enn "det vanlige".

 

Takk :)

Lenke til kommentar

/siatat/ "Den mest dominerende svar en ryger får er at de må stoppe rygningen eller dø. Men det mener Universitet ikke er sandt. De har påvist at der er alternativer til rygning, hvis man ikke kan eller vil undvære nikotinen. Mange mennesker ved ikke at det er røg der er usundt og ikke nikotinen i tobakken.

 

Undersøgelsen gennemført af Universitet i Alberta USA, har påvist at man kunne nedsætte riskoen med 99% hvis man bruger snus i stedet for at ryge.

 

Man skal selvfølgelig ikke starte med brugen af nikotin produkter, da det selvfølgelig er sundere uden og meget billigere. Men hvis man er nikotin afhængig, så er rygning den værste måde at få dækket sit behov på. Et skrift fra cigaretter til rygfrit tobak såsom snus er næsten lige så godt som helt at stoppe med at ryge. /sitat slutt/

 

Kilde: http://www.snusforeningen.dk/snus_artikler...ng_med_snus.php

 

Står endel der :)

 

Sitter med en skruf stark i leppa nå, herlig følelse :innocent:

Lenke til kommentar
3raz3r: Den har jeg ikke hatt på over 1 år, snusa 1 og et halvt - 2 år nå..

9198076[/snapback]

Tsss...hva er vits med en string på gutter da?

Hatta, vis oss hvor stringen egentlig skal være! :!:

9198475[/snapback]

 

Jadu, for dere vil se den feite rompa mi, sant.

 

Jeg kjørte jentemetoden jeg. Snusen på sia. Problemet da ble jo helt klart at det dannet seg en grop, noe jeg ikke tror er spesiellt bra... Hehe! Men fordelen var at når jeg måtte snuse bleie så var det helt umulig å se.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...