Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De gangene jeg har hatt bakesnus i fysern, så har den ALLTID blitt så våt og fuktig..

9221368[/snapback]

 

Merkelig at jeg aldri har opplevd det.

 

Kan ikke helt skjønne hvodan snusen kan bli mer fuktig av å ha ligget i frysern.

 

Rett etter du har tatt den ut vil du seff få kondens på utsiden pga lavere temp, men ikke inni boksen.

 

Jeg har alltid oppbevart tårna i frysern, og snusen har alltid føltes fersk som ny når den er tint.

Lenke til kommentar
"Skikkelig snus" xD

 

Vet dere, så og si all snus er tilsatt en form for smaksstoffer. General, citrusfrukter. N&J, lakris. RL, bær.

9222743[/snapback]

Joda, var klar over at det er mye smaksstoffer.. Er det ikke Skruf Løs som har lite i forhold til de andre? Mener jeg har hørt det..

 

Men Skoal hverken smaker eller lukter som snus:P

Lenke til kommentar

Jeg har et problem når det gjelder å snuse som jeg trenger litt hjelp med.

Jeg snuser hovedsaklig Skruf portion. Når jeg snuser tar det ikke lang tid før jeg får tobakken i halsen på en måte. Da begynner jeg å hoste siden det ikke er greit i halsen.

 

Jeg bruker ca. 25min per snus.

 

Hva skal jeg gjøre? (Har dessuten tenkt å gå over til Nick (And Johnny) i og med at den er sterkere.

 

Når kan man snuse igjen etter at man har hivd den snusen man hadde og likevel "kjenne det"?

Lenke til kommentar

Som Rublings sa, tørk øverleppa før du putter inn snusen :) Klem den sammen før du putter den inn også, har erfart at det tar lenger tid før den renner da.

 

Det må du nesten finne ut selv, da jeg ikke vet hvor avhengig du er. Prøv med to timer f. eks.. Kjenner du det ikke da, prøv tre timer osv. :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker Skruf porsj. nå og tørker aldri leppa og det renner absolutt ingenting hos meg. Prøvde general porsj. men den randt etter ikke så veldig lenge. (Er nedi maks 2-3 porsj. om dagen, om det skulle ha noe å si. Snuser mer fordi det er hyggelig enn at jeg føler jeg må)

Hvis man tørker leppa hver gang, gjør ikke det leppa mer "sårbar" så du lettere får sår / gravd grop da? Mener å ha lest noe om det et sted.

Lenke til kommentar

Skal ut å kjøpe meg snus snart. Men begynner å bli lei av Generalen. Har brukt N&J en liten stund nå, men kanskje ikke så lurt om man skal kutte ned. Kjøpte meg Ettan her om dagen, men snusen var skikkelig dårlig. Men tror det var butikken sin feil, siden kjøleskapet deres hadde konka. Har også prøvd Skruf, så vil prøve en litt mer spennende løssnus. Noen tips?

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Skal ut å kjøpe meg snus snart. Men begynner å bli lei av Generalen. Har brukt N&J en liten stund nå, men kanskje ikke så lurt om man skal kutte ned. Kjøpte meg Ettan her om dagen, men snusen var skikkelig dårlig. Men tror det var butikken sin feil, siden kjøleskapet deres hadde konka. Har også prøvd Skruf, så vil prøve en litt mer spennende løssnus. Noen tips?

9231898[/snapback]

Grovsnus liker jeg godt. Prøv!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...