Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Ved Shangrila. På andre siden av veien for den butikken ligger det en invandrersjappe som reklamerer for pokemon. Ligger ved Oslo-S om jeg ikke tar helt feil. Er i alle fall en togstasjon der. Så når du kommer ut av den, så er det en vei som går skrått ned til venstre. Og rett ned der ligger den.

 

Edit: Ja, jeg er dårlig til å forklare!

9249985[/snapback]

 

Litt morsomt å tenke på at nesten alle snusere i Oslo under 18, vet om denne sjappa. Her hvor jeg bor kalles den skippersjappa' eller skipper'n.

Jeg har aldri sett noen kjøpe noe der som ikke er tobakk, og hver gang jeg er der kommer det alltid noen andre på min alder for å kjøpe :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver å slutter å røyke nå, og må virkelig si at snus har hjulpet på røykesuget... Har vært røykfri over en uke nå :) Blir vel litt vanskeligere når jeg begynner på skolen og har nesten 40 timer stress i uka... Snuser bare hjemme, fordi jeg virkelig ikke kler det, men kanskje jeg må begynne litt i det små på skolen når den tid kommer for å holde meg fra røyken. Løs general er vel det eneste jeg har prøvd/bruker nå, liker den veldig godt, men akkurat som røyken er den skammelg dyr.

Lenke til kommentar

For dere som skal til Danmark en eller en annen gang, så har jeg funnet en sjappe som har litt snus.

 

De hadde hvertfall General, Grovsnus og Offroad Liqurice.

 

Du finner den litt nedi Esbjergs gågate, og den heter Esbjerg Vin & Tobak! ;)

 

 

Typisk at jeg først fant den den siste dagen jeg og vår alles kjære Ols111 var i Danmark. Vi var innom alt som het tobaksjapper ol. for å finne snus..

Lenke til kommentar

Du kan ikke "mene" at en snus har dårlig effekt. Det er som å mene at en meter er lengre enn en mil. Det er en fast faktor som varierer avhengig av Ph-verdien.

 

Kronan er like sterk som General med 0,8mg/g, eller 8mg/g som noen kilder hevder. Undersøk før du uttaler deg om slikt neste gang.

Lenke til kommentar
Du kan ikke "mene" at en snus har dårlig effekt. Det er som å mene at en meter er lengre enn en mil. Det er en fast faktor som varierer avhengig av Ph-verdien.

 

Kronan er like sterk som General med 0,8mg/g, eller 8mg/g som noen kilder hevder. Undersøk før du uttaler deg om slikt neste gang.

9273446[/snapback]

Joda, er klar over det. Men mente bare at den hadde liten effekt, mener general også har liten effekt. Synes smaken og er ikke noe serlig. Men man får det man betaler for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...