Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hola amigos! Er en god stund siden jeg var på forumet sist, og ikke minst i denne elskverdige tråden.

Jeg sluttet å snuse for en tid tilbake, faktisk, uken etter sommerferien startet.

Men dette har ikke bare vært lett, og det har hendt at jeg har måtte ty til midler som jeg skammer meg over. Jeg snakker selvsagt om røyk.

 

Men jeg føler ikke at jeg har sluttet, og magen vrenger seg hver gang jeg går forbi noen snusere, ser noen snusere, lukter snus, snusnusnus. Så jeg vurderer å begynne på igjen.

 

Så i den forbindelse lurer jeg på om noen har noe erfaring med monte cristo, den er vel relativt ny på markedet?

 

Jeg var fast tilhenger av General, fordi det såklart alltid vil være den beste snusen, uansett.

9193095[/snapback]

Hvis det ikke er nikotinsuger det går på, så er jo tobakk og nikotinfri snus et fint alternativ. Påstås at det bade lukter, føles og smakes som ekte snus, men satt sammen av noe urte drit..Onico tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Og hva med løs i frysern?

9193266[/snapback]

Heeeelt FORJ**ELIG for å være ærlig.

Boksen min blei ihvertfall dårlig å bake, å ble ganske "vassen" akkurat som det er altformye fuktighet i den ell noe :no:

9193298[/snapback]

 

Takk, da ungikk jeg den tabben :D Noen som har peiling på hvor lenge boksene holder seg bakevillige i romtemperatur?

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er nikotinsuger det går på, så er  jo tobakk og nikotinfri snus et fint alternativ. Påstås at det bade lukter, føles og smakes som ekte snus, men satt sammen av noe urte drit..Onico tror jeg det var.

9193281[/snapback]

 

 

Jeg får sjekke det ut. Er nok begge deler, men samtidig så tror jeg at en av delene er nok!

 

Tusen takk :love:

Lenke til kommentar

Skruf sterk portion: 14 mg/portion

Skruf sterk løs: 10 mg/g

N&J portion: 11 mg/portion

N&J løs: 11 mg/g

General: 8 mg/portion

1 portion veier 1. gram

 

Vil ikke det si at skruf sterk portion er sterkere enn N&J portion og at N&J løs er sterkere enn skruf sterk løs?

Ser sånn ut for min del

Måtte bare få avklart dette spørsmålet

Lenke til kommentar
Skruf sterk portion: 14 mg/portion

Skruf sterk løs: 10 mg/g

N&J portion: 11 mg/portion

N&J løs: 11 mg/g

General: 8 mg/portion

1 portion veier 1. gram

 

Vil ikke det si at skruf sterk portion er sterkere enn N&J portion og at N&J løs er sterkere enn skruf sterk løs?

Ser sånn ut for min del

Måtte bare få avklart dette spørsmålet

9193992[/snapback]

Hvor har du de tallene fra? Om tallene stemmer, så ser det virkelig slik ut, ja! :wee:

Lenke til kommentar

Uff, jeg sprakk igår natt og tok meg en snus. Var egentlig ikke noe big deal siden jeg var på min siste boks..Men det suget jeg fikk der og da var for sykt, tenkte bare på snus.

 

Går helt fint å ikke snuse på dagen, tilogmed etter maten ( ikke SÅ greit da, hehe ) men på kvelden, når jeg slapper av forran pcen merker jeg det er ille. ARgh, noen som nettopp har slutta her som har noen tips?

Lenke til kommentar
Og hva med løs i frysern?

9193266[/snapback]

Funket bra med mine bokser...

9194113[/snapback]

Det fungerer, men snusen blir fuktigere av det pga smeltede snøkrystaller.

9194190[/snapback]

 

Snusen min har aldri blitt noe mer fuktig.

 

Tar snusen ut av fryseren og legger den i kjøleskapet dagen før jeg skal åpne den.

Lenke til kommentar
Uff, jeg sprakk igår natt og tok meg en snus. Var egentlig ikke noe big deal siden jeg var på min siste boks..Men det suget jeg fikk der og da var for sykt, tenkte bare på snus.

 

Går helt fint å ikke snuse på dagen, tilogmed etter maten ( ikke SÅ greit da, hehe ) men på kvelden, når jeg slapper av forran pcen merker jeg det er ille. ARgh, noen som nettopp har slutta her som har noen tips?

9194576[/snapback]

 

 

Awww! En broder!

 

Jeg har slutta. Vært uten siden skolen sluttet.

Godt tips: spis mye salt i begynnelsen. Jeg tror heksehyl og salte padder reddet meg.

Om suget blir for stort, ta deg et par smertestillende og legg deg. Det er helt forjævlig i begynnelsen, og du trenger engetlig ikke forvente noe annet.

 

Så etter en måned++ vil du antageligvis lure på hvorfor du orket å slutte, også er du der jeg er er nå.. The final test liksom. Nå går jeg rundt å lurer på om jeg skal kjøpe meg noe snus, eller la være. Og jeg tror at om jeg dropper det nå så har jeg greid å slutte..

Ikke at jeg syns det å gå uten snus er fristende så.. :p

 

Men er du sterk nok er det ikke noe stress egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...