Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
asad: Lykke til videre..  :thumbup:

9185775[/snapback]

 

 

Takk.Merker suget etter maten nå... herregud så lyst jeg fikk på snus istad^^ Å abbonere på denne tråden hjelper hvertfall lite, blir minnet på prell hver gang jeg er innom hw.no :!:

Endret av asad
Lenke til kommentar
Blir nesten irritert jeg  :)

Først gang jeg har ALT FOR MYE snus i kjøleskapet..

Jeg klarer jo ikke å snuse det opp før det går ut av dato jo ^____^

Åssen er posesnus i frysern?  :yes:

9190818[/snapback]

Samme her!

 

Bruker over en måned på 1 rull, og nå har jeg 2 og en halv...kommer til å gå ut på dato.

Lenke til kommentar

Har mer og mer gått over til snus fra røyk og synes at snus dekker ganske mye av nikotin behovet mitt. Og bruker ca. 1 boks i uke. Og nå er det tid for en ny boks.

 

Synest at RL har en ganske god smak, men har lyst og prøve noe annet som er ca like sterkt og smaker noe annet.

 

Mvh Tom

Lenke til kommentar
Når det gjelder portion er jeg ganske blank igrunn, noe jeg bruker lite.. Men general er vel grei den, har nok kanskje litt mer effekt enn rl da men..

9192470[/snapback]

Synes ikke General Portion smaker noe godt i forhold til andre portionssnus.

 

Kunne anbefalt Skruf Tranbær(noen synes den smaker drit, andre helt fantastisk. Tror kansje du liker den vis du liker RL.), eller kan du prøve Skruf Mini Portion. Ikke så mye nikotin heller(men ca like mye som RL kan jeg tippe)

Lenke til kommentar

Hola amigos! Er en god stund siden jeg var på forumet sist, og ikke minst i denne elskverdige tråden.

Jeg sluttet å snuse for en tid tilbake, faktisk, uken etter sommerferien startet.

Men dette har ikke bare vært lett, og det har hendt at jeg har måtte ty til midler som jeg skammer meg over. Jeg snakker selvsagt om røyk.

 

Men jeg føler ikke at jeg har sluttet, og magen vrenger seg hver gang jeg går forbi noen snusere, ser noen snusere, lukter snus, snusnusnus. Så jeg vurderer å begynne på igjen.

 

Så i den forbindelse lurer jeg på om noen har noe erfaring med monte cristo, den er vel relativt ny på markedet?

 

Jeg var fast tilhenger av General, fordi det såklart alltid vil være den beste snusen, uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...