Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, er klar over det. Men mente bare at den hadde liten effekt, mener general også har liten effekt. Synes smaken og er ikke noe serlig. Men man får det man betaler for.

9274016[/snapback]

 

Jeg kan skjønne deg at du sier at general har liten effekt, men du kan da ikke mene at smaken ikke er noe særlig. General er ikke noe godt de første gangene du snuser, men når du har snust en del så er smaken himmelsk :thumbup: (spesielt General Maxi og General Løs.)

Endret av Leppetroll
Lenke til kommentar
Ved Shangrila. På andre siden av veien for den butikken ligger det en invandrersjappe som reklamerer for pokemon. Ligger ved Oslo-S om jeg ikke tar helt feil. Er i alle fall en togstasjon der. Så når du kommer ut av den, så er det en vei som går skrått ned til venstre. Og rett ned der ligger den.

 

Edit: Ja, jeg er dårlig til å forklare!

9249985[/snapback]

 

 

ahh du mener chippershappa ;) kjøpt masse snus/røyk fra dem gjennom tidene.

Dessverre har de sluttet å importere Skruff Sterk fra sverige, eneste de har igjen er 1 års gammal pose. Hyggelig chipper familie de der.

 

P.S det er Jernbanetorget. Oslo Bussterminal er like rundt hjørnet.

Endret av Leppetroll
Lenke til kommentar
Du kan ikke "mene" at en snus har dårlig effekt. Det er som å mene at en meter er lengre enn en mil. Det er en fast faktor som varierer avhengig av Ph-verdien.

 

Kronan er like sterk som General med 0,8mg/g, eller 8mg/g som noen kilder hevder. Undersøk før du uttaler deg om slikt neste gang.

9273446[/snapback]

Klart han kan mene det. Er jo forskjellig fra person til person hvor mye en kjenner av en snus.

Lenke til kommentar
Er det noen steder i Danmark man får tak i snus?

Sitter her nede nå og må ha noe nå kjenner jeg.  :p

9248790[/snapback]

 

 

For dere som skal til Danmark en eller en annen gang, så har jeg funnet en sjappe som har litt snus.

 

De hadde hvertfall General, Grovsnus og Offroad Liqurice.

 

Du finner den litt nedi Esbjergs gågate, og den heter Esbjerg Vin & Tobak! ;)

 

 

Typisk at jeg først fant den den siste dagen jeg og vår alles kjære Ols111 var i Danmark. Vi var innom alt som het tobaksjapper ol. for å finne snus..

9264414[/snapback]

 

 

Jeg leita også hele danmark rundt for å finne snus, ingen sjapper som solgte det! :(

eneste de solgte var jo sigarer/sigaretter og snuff. Det er ikke bra, snus som er bra :)

9266801[/snapback]

 

Altså det var vært diskutert før og de selger det flere plasser. Kjøpte selv snus på seven 'elven når jeg var i danmark for 2 eller 3 år siden.

Lenke til kommentar
Jeg kan skjønne deg at du sier at general har liten effekt, men du  kan da ikke mene at smaken ikke er noe særlig. General er ikke noe godt de første gangene du snuser, men når du har snust en del så er smaken himmelsk :thumbup:  (spesielt General Maxi og General Løs.)

General løs er himmelsk ja, men skjønner ikke hvordan dere synes at general mini\white\maxi\onyx\osv portion er god? Er ikke serlig begeistret for posesnus, men det er mye posesnus som er bedre enn general. Diplomat, Skruf (ikke mini eller tranbær), NJ, you name it.

 

Noen som vil anbefale en god nybegynnersnus. Har prøvd skruf, men denne skal jo være den sterkeste av dem alle. Har ikke akkurat tenkt å begynne, men hadde vært greit å vite :)

Løs eller pose?

 

LØS:

Röda Lacket

General

Gjøteborgs Rapè

 

PORTION:

Skruf (evnt. mini eller tranbær)

Diplomat

Endret av todda7
Lenke til kommentar
Jeg kan skjønne deg at du sier at general har liten effekt, men du  kan da ikke mene at smaken ikke er noe særlig. General er ikke noe godt de første gangene du snuser, men når du har snust en del så er smaken himmelsk :thumbup:  (spesielt General Maxi og General Løs.)

General løs er himmelsk ja, men skjønner ikke hvordan dere synes at general mini\white\maxi\onyx\osv portion er god? Er ikke serlig begeistret for posesnus, men det er mye posesnus som er bedre enn general. Diplomat, Skruf (ikke mini eller tranbær), NJ, you name it.

 

Du NJ pose har dritt smak! altfor søt. Jeg liker ikke general onyx,mini eller whiteportion. Bare General Maxi, Portion ogLøs. (Jeg liker også bake bedre enn pose men pose er mye mer praktisk).

Endret av Leppetroll
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få kjøpt Skruf Sterk løs i Oslo (i byen)?

9279926[/snapback]

 

Du kan alltids ta en tur innom kiosken ovenfor Shangrila?

9283086[/snapback]

 

hehe, hvis du ikke har lest tidligere sider så har du ikke sett at JEG har skrevet at man ikke lenger kan få kjøpt på chippershappa lenger. De importerer ikke fra sverige lenger

Endret av Leppetroll
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få kjøpt Skruf Sterk løs i Oslo (i byen)?

9279926[/snapback]

 

Du kan alltids ta en tur innom kiosken ovenfor Shangrila?

9283086[/snapback]

 

hehe, hvis du ikke har lest tidligere sider så har du ikke sett at JEG har skrevet at man ikke lenger kan få kjøpt på chippershappa lenger. De importerer ikke fra sverige lenger

9283753[/snapback]

 

 

En haug med kompiser av meg kjøpte skruf sterk og skruf tranebær der for under en uke siden, og ikke gått ut på dato(tror jeg)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...