Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg NJ idag. Jeg tenkte ikke over om jeg tok porsjon (som jeg vanligvis bruker), men her sitter jeg med en boks med løs NJ. Har akuratt bakt en stor porsjon for første gang: OG DET ER DIGG!!

 

EDIT:Er løssnusen sterkere enn porsjon?

EDIT2: Siden jeg baker for første gang, hvor stor skal den være?

Endret av Gaston
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg NJ idag. Jeg tenkte ikke over om jeg tok porsjon (som jeg vanligvis bruker), men her sitter jeg med en boks med løs NJ. Har akuratt bakt en stor porsjon for første gang: OG DET ER DIGG!!

 

EDIT:Er løssnusen sterkere enn porsjon?

EDIT2: Siden jeg baker for første gang, hvor stor skal den være?

9237731[/snapback]

De har vel like mye nikotin skulle jeg tro, men man kan jo få større doser ved å bruke løs.

Det må du kjenne på selv. Kommer an på hvor stor leppe du har, hvor mye nikotin du føler du trenger osv.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst på Skruf sterk løs. Må jeg dra til Sverige da, eller kan jeg få kjøpt det i Oslo?

9241660[/snapback]

 

Det finnes sånn ca overalt i oslo, 60kr på narvesen og 52 på rimi :thumbup:

9241739[/snapback]

Okei, takk. Har bare vært så vanskelig å få tak i at jeg har fått inntrykk av at det er borte (:

Lenke til kommentar
Var det ikke noen lugubre innvandrersjapper rundtomkring i Oslo som solgte Skurf Stärk Porsjon da?

9245694[/snapback]

 

Har hørt noe rykter om det ja. Var skikkelig hypp på skruf stark porsjon selv før, men etter å ha smakt det synes jeg ikke det er noe særlig. Merka absolutt ingen forskjiell..

Lenke til kommentar

Stemmer dette. Har selv kjøpt Skruf Stark i en invandrersjappe i Oslo.

 

Tidligere i dag kjøpte jeg diplomat porsjon. Kan ikke si dette var noen spesiell snus. Smakte så og si ingenting. Hverken jeg eller en kamerat smakte noe av den. Angrer litt på at jeg kjøpte den, men så er det jo greit å ha prøvd den også da.

Lenke til kommentar
Fy fae*!

Brukeren kalt Zystem her på Diskusjon.no kom hjem med en pose på 5 eller 6kg med snus ^___^

Han hadde kjøpt 5 tårn, og masse skjeldene snus, som aldri vill komme til norge  :love:

 

Sykeste jeg noen gang har sett! ^^

Måtte bare få sagt det  :dribble:

9245550[/snapback]

 

Hadde en gang med meg 12 tårn over grensa, så jeg synes ikke det er så sykt...

 

Jeg må virkelig lære meg å si nei når folk spør om jeg kan kjøpe med... Det kunne blitt dyrt for meg om jeg hadde blitt tatt.

Lenke til kommentar
Hadde en gang med meg 12 tårn over grensa, så jeg synes ikke det er så sykt...

 

Jeg må virkelig lære meg å si nei når folk spør om jeg kan kjøpe med... Det kunne blitt dyrt for meg om jeg hadde blitt tatt.

9246980[/snapback]

 

 

12 tårn er nok litt mer enn til eget bruk ja ;)

Lenke til kommentar

Ved Shangrila. På andre siden av veien for den butikken ligger det en invandrersjappe som reklamerer for pokemon. Ligger ved Oslo-S om jeg ikke tar helt feil. Er i alle fall en togstasjon der. Så når du kommer ut av den, så er det en vei som går skrått ned til venstre. Og rett ned der ligger den.

 

Edit: Ja, jeg er dårlig til å forklare!

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...